Het leed dat single zijn heet

Ja dat zijn de momenten dat ik heel ff baal dat ik alleen in bed lig. Maar dat duurt meestal drie sec want alleen in bed liggen is toch 29483x beter dan ontbijt.

1 like

Ja, dit moet eigenlijk in het geluk dat single zijn heet, maar als ik slaap met dates slaap ik altijd ruk want lekker zeesterren in het midden is gewoon the best.

5 likes

Ja ik heb nog niet eerder een relatie gehad en zij is nu bijna 6 jaar single. Dus was inderdaad echt een beetje een traditie. Heb haar wel een kaartje gestuurd. Had de stille hoop dat de post misschien verlaat was. Maar kreeg vandaag een appje met; oeps vergeten maar fijne valentijn. Heb haar toch maar even opgebeld en opgebiecht dat ik het pijnlijk vind
 beetje tranen van mijn kant en 1000 maal sorry van de andere kant. Ze had het niet door, denk dat het minder betekende voor haar dan voor mij helaas

1 like

Dit is heel herkenbaar! Ik laat mijn vachtje meestal gewoon staanđŸ€Ł

1 like

Wel goed dat je haar gebeld hebt en het gezegd hebt!

2 likes

Je huisarts vindt het helemaal niet erg als daar haar zit. Er moet alleen een eendenbek in. Ik zou het echt niet scheren voor hem

1 like

Ik heb mini single leed. Ik moet ongesteld worden en ik zit op mijn wintergewicht, dus dat is met name zichtbaar in mijn borsten. Ik heb vannacht in een wit tanktopje geslapen en toen ik mijn lenzen in deed en mezelf bekeek in de spiegel zag ik dat mijn borsten er fantastisch uit zagen. Naast dat ik mezelf aan het bewonderen was, baalde ik wel een beetje dat ik het niet direct kon delen met iemand.

14 likes

OntharingscrĂšme van Veet bij de Action iets van drie euro voor 200 ml. Even smeren voor het tandenpoetsen en bv gezicht reinigen en daarna afspoelen in de douche :+1:

Ik lag vannacht bijna diagonaal en dacht nog “oh man hoe moet dit als ik ooit weer ga daten” :joy::sob:

2 likes

Daily reminder

9 likes

Ik was de laatste tijd echt goed aan het gaan op m’n single status, vond het heerlijk en gewoon prima, maar ben weer ‘teruggevallen’ :tired_face: Komt ook omdat ik moe en jetlagged ben, en alleen ben in het buitenland. En ik had een potentieeltje de afgelopen weken, maar was ‘m toch niet (van mijn kant, maar toch).
Ik vind het gewoon zo irritant dat ik altijd bij iedereen wel ‘iets’ zie dat we me tegenstaat, bij de laatste was het wel een groot ‘iets’ haha, maar vaak genoeg ook kleine ‘ietsen’. En dan voel ik het wel bij mannen waarbij een relatie geen optie is (om verschillende redenen, meestal omdat ze gewoon niet echt interesse hebben in mij maar dat is de aantrekkingskracht voor mij). Ik vind het echt heel vervelend en ik zou zo graag in staat zijn om niet die blokkades te hebben en niet zo moeilijk te zijn. Gewoon gaan voor een lieve, grappige man die goed voor me is en met wie ik een band en een toekomst kan opbouwen en gewoon samen kan zijn in ~het leven~.
Zo was best lang geleden dat ik hier een rant heb achtergelaten haha. Hoop dat het me na zo lang single eindelijk eens gegund is, maar heb ook gewoon al het gevoel dat het nooit gaat lukken, omdat het al zo vaak niet gelukt is.

6 likes

Ik snap je! Had het hier gisteren nog met een vriendin over. Ben al een tijdje aan het daten met een man die echt heel leuk is, lief, aantrekkelijk, grappig, dol op mij, zelfde muzieksmaak, hij heeft werk dat hij leuk vindt, is ambitieus, zelfstandig. Echt wel een match. Er is alleen één gebied waarop het misgaat, en wel zodanig mis dat ik denk dat het gewoon niks gaat worden. En dan denk ik zo vaak: kan ik me daar nou Ă©cht niet overheen zetten? Volgens mij zou ik buiten dat een goed leven kunnen hebben met hem. Maar ik kĂĄn het gewoon niet. En dan mag ik van mezelf ook niet klagen dat ik single ben “want er is heus wel iemand die interesse heeft in mij maar ik ben gewoon niet verliefd op hem” wat ook weer gelul is want je kunt jezelf niet DWINGEN om verliefd te worden maar toch denk ik dan zulke dingen over mezelf en aaaah!! Hier een rant van mij maar tl;dr: ik snap je en het is kut. Fuck daten.

4 likes

Ik dacht dat ik de enige was die alleen zulke jongens tegen kwam maar niet dus. Ik snap het ook niet hoe moeilijk het blijkbaar is om trouw te blijven aan je vriendin

1 like

Wow wat een lullo’s. Je hebt wel echt pech ja!

Ik was dus op een wetenschappelijk congres en heb daar gepresenteerd en genetwerkt en de professional uitgehangen, en ik spreek m’n moeder en het EERSTE wat ze vraagt is: ben je nog een leuke man tegengekomen!!?!

Nou
 ja :yum: Maar daar ging ik toch niet voor naar dat congres joh mam :triumph:

18 likes

Ik was laatst op een feestje en een vriendin van me had me gekoppeld aan een vriend van haar, maar ik vond hem helaas niks omdat ik hem totaal niet aantrekkelijk vond. En dat vind ik echt super oppervlakkig van mezelf :upside_down_face: :upside_down_face:

Herkenbaar! Ik heb sinds kort een baan in het ziekenhuis. En één van de eerste dingen die een vriendin van me zei was: oh misschien ontmoet je dan wel een leuke dokter en heb je ook een relatie! Eeh ja want ik studeer en werk natuurlijk keihard alleen maar zodat ik een man kan vinden. Vind dat zo stom altijd, ondanks dat ik ook wel begrijp dat het niet zo bedoeld is. Maar voelt voor mij altijd een beetje als een: ja leuk dat je zo goed bezig bent met je carriÚre, maar zonder relatie ben je niet geslaagd hoor!

7 likes

Haha ik hoop bij elk nieuw coschap ook op leuke dokters maar die zijn allemaal al bezet :tired_face:

1 like

Heb ze bij mij nog niet eens gezien eigenlijk! Werk op neurologie, maar de meesten zijn 15-20 jaar ouder dan ik. Maargoed ben op dit moment ook veel te druk en moe om ĂŒberhaupt aan daten te denken haha.

1 like

Ik vind dokters over het algemeen helemaal geen leuke mannen :tired_face: Zijn of kakkers of nerds, zit nooit een stoere vent tussen (ben zelf ook dokter dus ik mag shady zijn, toch?)

9 likes

Ik weet nog wel een lekkere traumachirurg :smirk: moet je wel van gladde boyz houden