Het leed dat single zijn heet

Ja die vind ik dus niks :nauseated_face: Ik had tijdens een coschap wel een crush op een AIOS plastische. Die was echt te mooi ook, maar luisterde naar Red Hot Chili Peppers, speelde gitaar en was gewoon allround cool. Hij gaf mij op een dag een snoepje spontaan, maar dat is onze enige meaningful interactie geweest :drooling_face:

7 likes

Hahaha ik had een crush op een anios waar ik nu zit maar hij valt op mannen :broken_heart: hopeloos

En oh ja fun fact er is een andere anios met wie ik ooit gĂȘnant heb lopen flirten op een feestje en dat is toch ietwat ongemakkelijk op de werkvloer

1 like

Hahaha heerlijk

1 like

Het feit dat mensen een relatie hebben als standaard zien. En inderdaad van die opmerkingen van familie/vrienden over dat ik -waar ik ook naartoe ga- misschien wel een leuke man kan vinden daar. Of dat ze er standaard vanuit gaan dat ik ontevreden ben met mn single leven en er alles aan wil doen om een man te vinden. “Mensen zijn niet gemaakt om alleen te zijn”
Kots :face_vomiting:

13 likes

Dit inderdaad. Vriendin van mij zei laatst “ja ik gun je gewoon echt een leuk iemand, maar dat komt echt nog wel”. Vast allemaal heel aardig hoor maar het voelt dan net alsof mijn leven nu nog niet telt ofzo omdat ik geen relatie heb.

5 likes

Jongen waar ik deze week een tinderdate mee had, appte dat hij ‘het zo gek vond dat zo’n leuk meisje als ik nog single was’. Ik vind dat altijd zo’n raar compliment ofso en ik weet ook nooit zo goed wat ik daarop terug moet zeggen. Wilde eerst ‘waarschijnlijk omdat ik een veeleisend kreng ben’ terugsturen, maar dat leek me niet zo handig haha

5 likes

Je bent gewoon veel te leuk voor de meeste mannen.

1 like

Man hier heb ik zo’n hekel aan. In de kroeg gister ook een man die wilde analyseren waarom ik nog single was (was ook zo ong de eerste vraag die hij stelde). Toen zei ik dat ik geen zin had om dat te analyseren omdat het geen ‘probleem’ was wat opgelost hoeft te worden. Bleef hij er maar over doorgaan. Ben weggelopen en toen kwam die daarna weer naar me toe dat hij t niet zo bedoeld had maar gewoon niet begreep waarom zo’n knap iemand als ik geen vriend had. Echt gast rot op.
Waarom willen mensen altijd verklaringen voor single zijn!? Alsof je je moet verantwoorden daarvoor pff

10 likes

“Omdat ik te goed ben voor mannen zoals jij en helaas zijn er daar veel van.”

8 likes

Ik vraag me veel vaker af hoe sommige mensen in godsnaam wĂ©l ‘van straat’ zijn geraakt. Ik vraag me zelden af hoe het komt dat iemand nog single is :grin:

20 likes

Zijn jullie ook zo wispelturig en labiel over je single staat?
Echt serieus het ene moment denk ik ah fijn geen kerel, dit wil ik nog een hele tijd. Lekker focussen op werk. Geld verdienen wat ik helemaal aan me myself and i kan uitgeven aan dingen die ik helemaal zelf bepaal. Huis inrichten zoals ik wil. Leven inrichten zoals ik wil. Ik kan allesss en de wereld ligt open.

En dan een half uur later;
Zou er op Bumble nog wat gebeuren? Ik hoop dat ik volgende keer met uitgaan een lekkere kerel scoor. Oja wandelen op zondag met zijn tweeën (romantisch) zou ook wel leuk zijn.

22 likes

Hahaha :joy: precies dit

Tot ik me realiseer dat ik single ben hehe

:raising_hand_woman: :raising_hand_woman:

Dit echt precies.

Dat is een beetje een illusie, want met 2 heb je veel meer financiële vrijheid om huis en leven in te richten zoals je het wil :sob: (althans, daar bots ik momenteel leeftijdsfasegewijs tegenaan) (verder herken ik het gevoel helemaal)

1 like

Ja klopt ook wel hoor. Ik kan alleen bijna niks huren en kopen lukt al helemaal niet nu. Alles is toch meer ingericht op een leven samen.
Maar dan moet je het wel over alles eens worden en alles samen bepalen. Een woonplaats, het huis, de inrichting etc. Dat zou ik ook maar lastig en moeilijk vinden.
Mijn doel is gewoon heel veel te gaan verdienen aankomende jaren zodat ik in mijn eentje een dure huur/huis kan betalen :wink:

2 likes

Ja, helemaal waar. Daar trek ik me aan op als ik online koophuizen bekijk :sweat_smile:/:sob:

3 likes

Jup dat is idd ook wat mij is opgevallen, dat je met z’n tweeĂ«n echt meer vrijheid hebt qua financiĂ«n. (Mits je beide verdiend natuurlijk. of je moet als eenverdiener echt heel veel verdienen)
En ja ik vind het ook het ene moment prima en het andere moment denk ik pff. Gaat het ooit veranderen? en iedereen heeft het veel leuker en beter dan ik. Maar goed, dan denk ik ook altijd maar aan dat je ook altijd rekening moet houden met elkaar. Is ook weer een heel gedoe. Gras is nooit groener aan de andere kant. En soms geloof ik dat en soms ben ik te eigenwijs en geloof ik dat niet ^^

2 likes

Bij ons waren alle AIOS plastische snobbige vrouwen, omdat het hoofd van de afdeling een professor was waarvan iedereen wist dat ie van korte rokjes hield. Dus als je in een kort rokje kwam solliciteren had je een grotere kans (behalve als je man was denk ik). Blij dat ik dat nooit geambieerd heb.

Ik ben wel eens begeleid door een AIOS waar ik eerder eens mee had gezoend en vond het vooral ongemakkelijk dat ie me moest beoordelen etc.

4 likes

En hoge hakken was bij mij in de buurt voor de plastische ook een pre. Vrouwen op platte schoenen was een no no.

Ja, idd. Maar ik dacht dat dat er een beetje bij hoorde. Kort rokje met platte schoenen is toch niet helemaal af. Vooral bij een sollicitatie bij plastische niet.