Het leed dat single zijn heet

Oh zuur :frowning: dan heb ik geluk!! Maar ik doe ook vaker bellen naar de snackbar zelf ipv via thuisbezorgd en dan zijn ze soms wat soepeler

Mijn ā€œvasteā€ frituur is dicht en doet dus ook niet bezorgen, maar is we een tip indd.

Een heel artikel over hoe gek makend alleen wonen is nu met corona. Pff. Laat alles maar snel weer normaal worden.

(Enige voordeel, straks weet iedereen de definitie van huidhonger)

1 like

Dit leest echt als een verzonnen verhaal van een redacteur. Niet per se ongeloofwaardig maar vol van die standaardzinnen.

4 likes

Me na het lezen van dit artikel
tenor

18 likes

Oh shit ja daar ben ik het helemaal mee eens. Dat dit niet de definitie moet zijn van hoe het leed is van singles. Dat bedoelde ik met die laat alles snel normaal worden dit is niet echt de manier.
@Eddie maar dat het gekmakend kan zijn dat alleen wonen is wel duidelijk. Dit is misschien alleen een beetje een overtreffende trap.

En @Monstertruck ze is vast niet de enige. Hoorde al meer in mijn omgeving.

7 likes

Ha nou echt. Echt afknapper.

Hm mijn ex komt volgende week mijn laatste spullen brengen (zouden het samen doen, maar in verband met corona brengt hij ze). Ik weet niet waarom, want het is een sukkel, maar ergens vind ik het contact zwaar om te hebben. Ik mis hem niet, maar toch is er iets wat me erin raakt en ik vind het maar irritant dat het me toch raakt.

Haha wow. Vind het wel heel wat om te zeggen dat 1,5 afstand moeilijk gaat worden bij hem. Niks mis met z’n zelfvertrouwen in elk geval :joy:

2 likes

Ja gebrek aan zelfvertrouwen heeft hij volgens mij niet.
Misschien houd ik juist dan goed afstand en maak ik er 2m van.

2 likes

Hoe verder hoe beter gaat in dit geval dubbelop haha

1 like

Jeetje, het spijt me zeer, maar bestaan dit soort mensen echt? Deze social distancing is pas drie weken ongeveer serieus bezig haha. Dan heb je toch echt een probleem met jezelf als je je in die korte tijd niet kunt inhouden afspraakjes te maken puur voor seks en aandacht.

11 likes

Dit is echt zo herkenbaar. :expressionless: Om die reden bestel ik vaak ook niet want moet meteen zo absurd veel bestellen.

Gisteren nog een vriendin die toegaf dit weekend een seksafspraak met een nieuwe tinderdate te hebben staan :roll_eyes: ze durfde het al niet te zeggen, want er is geen goede reden om te gaan, maar ze wilde wel gaan :woman_shrugging:

Uiteindelijk heeft ze wel afgezegd.

3 likes

Ik vind het ook zo bizar dat er nog zo veel mensen op Tinder zitten die nu gewoon nog willen afspreken. Ik had gisteren iemand die zei ā€˜zal ik vanavond na m’n werk ff langskomen om te knuffelen?’. Wat denk je zelf, als jij kunt knuffelen met 1,5 meter er tussen, helemaal prima. Maar anders ff niet.

5 likes

Ik lees vooral schijnveiligheid in de vragen die ze haar dates stelt.

1 like

Ik wil echt heel graag een knuffel nu. Doe ik natuurlijk niet. Maar ik zie echt op tegen de komende maanden. Nog zo lang zonder fysiek contact. Ik ben niet hitsig ofzoiets, maar ik wil gewoon een knuffel of een aai over mijn bol. Of thuis zijn en op mijn zus haar schoot ploffen en heel vervelend kietelen en haar op de grond duwen totdat ze boos wordt

6 likes

Echt, iedere zsterdagavond heb ik een dip en ben ik verdrietig. Dat ik weer alleen moet slapen,eten niemand om mee te kletsen. Ik baal even van alles nu.

1 like

Ahhh, misschien een leuke podcast luisteren om je af te leiden?

Daarnaast een tip voor iedereen die hier een partner mist om tegenaan te liggen in bed: ik heb een haaienknuffel van de Ikea en dat is echt de ideale boyfriend pillow! En hij wordt ook nog eens lekker warm als je er lang tegen aan ligt! Mijne heet Jon Snow, dus dat geeft hem extra pluspunten!

21 likes