Het leed dat single zijn heet

Het is sinds vandaag ook over met mijn date, en nu ben ik aan het werk (personal trainer) en ik heb precies vanavond 3 stelletjes die komen sporten en dus lekker verliefd lopen te doen tijdens de oefeningen enzo. Pff, moeilijk vind ik dat.

1 like

Ik heb ook weer contact gezocht met een date waarmee het echt nooit iets gaat worden alleen omdat ik me alleen voelde. Wanneer leer ik het nou eens :confused:

Nu ik thuiswerk en eig nog amper mensen zie had ik het wel gezellig gevonden om ten minste met iemand thuis te zitten. In plaats van in m’n eentje nu. Heb zelfs in een nostalgisch momentje mijn ex geappt die nu in Brabant woont en ook thuis moest werken, dat ik het wel gezellig had gevonden nu samen thuis te zitten :rofl:

Aan de andere kant, misschien ga je je wel ontzettend irriteren aan elkaar. Gaat de relatie uit. Komt er over twee maanden een hele nieuwe aanwas van single mannen voor ons :partying_face::rofl:

O ja en thank god voor mijn hond nu! Lekker wandelen en goede reden om naar buiten te gaan.

17 likes

Haha super herkenbaar!!

:blue_heart::blue_heart::blue_heart: Mwehhhh hoe was het???

Hoe reageerde hij??

1 like

De eerste 2 stelletjes vond ik moeilijk, daar heb ik ook niet echt een band mee dus die vertelde ik niet dat ik me zo voelde. Maar het laatste stel kan ik het heel goed mee vinden dus die vertelde ik over de situatie en die waren echt heel lief en geïnteresseerd en bemoedigend waardoor ik toch een fijne werkdag gehad heb uiteindelijk :relieved:.
Nu in bed ben ik wel een beetje verdrietig maar goed, hoort erbij.

6 likes

Haha dat hij dat lief vond.

Ben trouwens wel blij dat ik me niet meer zo voel zoals paar weken geleden ‘s avonds. Toen ik echt nog moest wennen aan het alleen zijn en me wat kut erover voelde. Nu zit ik nog veel meer alleen dus maar ben er heeeull oké onder tot nog toe :grin:

2 likes

Dat heeft ook zijn tijd nodig, maar komt goed :heart:

1 like

Ah dat is zo rot :frowning: het beste werkt echt om.hem gewoon helemaal uit je leven te bannen, maar dat is moeilijk…

Ik heb weer behoefte aan mannelijk aandacht en daarom ben ik extra gefrustreerd dat a) mijn ex date nog niet heeft gereageerd b) mijn ex scharrel al 5 dagen niet heeft gereageerd terwijl hij nota bene zelf contact opnam.

Ik moet ze beide gewoon ook uit mijn leven schrappen :sweat_smile:

1 like

Herkenbaar :weary::kissing_heart: waardeloos

1 like

Ik vind het nu best lastig zo in isolatie alleenwonend single te zijn en geen fysiek contact hebben. Bijna al mijn vrienden wonen samen en dan komt het wel even hard aan dat je voorlopig geen knuffels kan geven. Iig bij het idee aan weken lang geen fysieke affectie word ik wel echt naar. Een mens heeft dat zo nodig. Meh. Maar misschien moet ik gewoon wel vrienden knuffelen? Ik weet het niet.

16 likes

Zo kut en confronterend dat iedereen om mij heen aan het thuiswerken is met man/vriend, en mijn enige sociale contact de kassamedewerker is van de supermarkt (oké en collega’s op Skype). Ik heb het er nu echt extra moeilijk mee dat ik single ben.

11 likes

Ja dit precies! Heel herkenbaar.

3 likes

@Lorelai @babushkababy snap jullie helemaal… vind alleen wonen en single zijn best oké soms, maar ik ben best wel extravert en heb ook wel behoefte aan fysiek contact en dat alleen thuiszitten is echt verschrikkelijk?? Kan ook echt even geen medelijden hebben met vrienden die klagen dat ze samen met hun partner moeten thuiswerken. Begin geloof ik ook verkouden te worden dus durf even geen familie/vrienden op te zoeken en ben er helemaal klaar mee. geen idee hoe ik dit ga doen voor nog een par weken??

5 likes

oh Jezus wat een kutsituatie… waarom heeft hij het uitgemaakt? Lijkt me heel heftig

Wat een kut situatie voor jou! Sterkte.

@Chuckie ‘Gelukkig’ zijn we niet alleen, ook al hebben we er weinig aan. Ik zit nu uit verveling op Tinder maar dat werkt natuurlijk ook niet. Vraag me ook af hoe ik het vol ga houden

Ja tinder lijkt me ook niks nu, je kan ook niet met mensen afspreken. Ik struggle ook echt met sociale media ontwijken (en dus helemaal geen contact met mensen) of steeds geconfronteerd worden met nieuws… weet het allemaal echt even niet zo goed

slechtste tijd om single te zijn :sweat_smile: je kan helemaal niet genieten van vrijheid blijheid!

4 likes

Haah ja misschien idealiseer ik het :grimacing:

2 likes

Ik ben echt blij dat ik geen relatie meer heb en dus alleen woon.
Er waren anders echt doden gevallen vrees ik…

7 likes