Het leed dat single zijn heet

Ja ik denk dat ik het hebben van een relatie enorm idealiseer. Ik heb er nooit 1 gehad dus mij lijkt het zo fijn om dit samen door te maken😬

3 likes

same. Ik houd me wel bezig met wie wie als eerste de hersenen in zou hebben geslagen, maar dat het zou gebeuren, ligt wel al soort van vast voor me.

3 likes

Samenwonen in een normale situatie lijkt me al heel heftig en enorm aanpassen. Nooit compleet je eigen gang kunnen gaan zonder dat iemand het ziet/er mogelijk commentaar op heeft.
In de coronosituatie lijkt het me helemaal rampzalig :’) Zeker als je beiden in de woonkamer moet werken.
Mijn huisgenoot is nu weg en ik vind het heerlijk. Niet andermans geluiden de hele dag door horen. Heb de hele week al zonder oordoppen kunnen slapen of werken :+1:t4:

3 likes

Eigenlijk is beide gewoon niet perfect. Haha. In dit artikel van het AD stond dat wel mooi uitgewerkt.

https://www.ad.nl/dossier-coronavirus/24-7-thuis-hoe-overleef-je-dat-tips-van-de-hoogleraar-voor-singles-lovers-en-oudjes~a15694aef/

Vraag me wel af of dit ook een blijvende verandering gaat zijn in de maatschappij. Elkaar opzoeken, dingen voor elkaar doen, bellen, kaartjes sturen…

Ik heb door al dat thuis zitten veel te veel tijd om na te denken en dan ga ik echt stomme dingen doen. Heb gisterenavond de jongen waar ik in januari heel even mee heb gedate een bericht gestuurd of hij misschien toch nog een keer wil afspreken ooit. Kreeg een berichtje terug dat ik hem er een beetje mee overviel en dat hij er even over na wilde denken. Heb er opzich geen spijt van want had het sowieso nog niet 100% losgelaten denk ik, maar nu voel ik me weer stom en egoïstisch dat ik het nodig vond om hem persé weer een bericht te sturen.

Ik ben sceptisch

5 likes

Ben zoooo verdrietig. In de zomer intensief met iemand gedate, zag ernaar uit dat het vast ging worden. Opeens zag hij het niet meer zitten, daarna was het over. Hij kon geen reden geven. Een maand geleden toch weer contact met hem gezocht omdat het niet helemaal als afgesloten voelde. Hij gaf toe dat hij bindingsangst had en daarom sessies heeft bij de psycholoog, want het belemmerde zijn dateleven. Weer twee keer met elkaar afgesproken, deed super lief via de app enzo gaf ook toe dat hij mij had gemist en alles en blij is dat we weer contact hebben. Ook dat hij elke keer ernaar uitkeek om appjes van mij te krijgen, hij zei dat hij bij elke meid altijd super traag reageerde en echt zin had om mij te appen en te zien enzo. Sinds een paar dagen deed hij weer vet afstandelijk. En ja hoor, hij gaf zojuist aan dat het anders voelt dan de eerste keer en of ik dat gevoel ook heb en er eindelijk klaar mee is. Ben echt zo verdrietig, gezien hij ook super lief en alles deed de afgelopen weken en hij ook zei dat hij spijt had hoe alles was gelopen enzo. En nu doet hij het weer

:sob:

1 like

Ahhh nee wat naar :sleepy:
Ook hier herkenbaar helaas, bindingsangst is echt het kutste wat je maar kan treffen in een man denk ik.
Ik lig as we speak ook te jammeren in bed om m’n mislukte bindingsangst boy, dus als je samen wilt janken, geef maar een gil! :hugs:

1 like

:cupid: voor jou.
Aan jou ligt het in ieder geval niet. Hou je taai.

1 like

herkenbaar! en idd wat iedereen zegt, laten gaan. want dat aantrekken afstoten is zo killing!

2 likes

Sorry lees dit nu pas. Jij veel ook sterkte ermee :kissing_heart: ik heb een reep Tony’s gegeten als troost en een brownie twix taartje :see_no_evil:

2 likes

Poeh zoveel behoefte aan genegenheid :sob:. Een jongen / man die gek op mij is en mij vast wilt houden, wilt knuffelen op de bank, zegt dat het wel goed komt …

24 likes

Ik ook :cry: :cry: :cry:

Ik ook :sob: Nu we zo veel mogelijk binnen moeten zitten wordt het gemis alleen maar versterkt…

1 like

Herkenbaar :heart:

Ik mis ook iemand. Voor deze hele toestand had ik een knuffelmaatje voor af en toe, lekker samen slapen en knuffelen. Dat wil ik nu ook!

3 likes

Ik ook :frowning:

Aah je bent helemaal niet verpest joh! :kissing_heart:

2 likes

ƉƩn wijn en wanhopig op zoek naar mannelijke aandacht :+1:t2:

6 likes

https://www.dumpert.nl/item/7877211_75c6f78c ook grappig haha (over single zijn en corona)

2 likes