Ben zoooo verdrietig. In de zomer intensief met iemand gedate, zag ernaar uit dat het vast ging worden. Opeens zag hij het niet meer zitten, daarna was het over. Hij kon geen reden geven. Een maand geleden toch weer contact met hem gezocht omdat het niet helemaal als afgesloten voelde. Hij gaf toe dat hij bindingsangst had en daarom sessies heeft bij de psycholoog, want het belemmerde zijn dateleven. Weer twee keer met elkaar afgesproken, deed super lief via de app enzo gaf ook toe dat hij mij had gemist en alles en blij is dat we weer contact hebben. Ook dat hij elke keer ernaar uitkeek om appjes van mij te krijgen, hij zei dat hij bij elke meid altijd super traag reageerde en echt zin had om mij te appen en te zien enzo. Sinds een paar dagen deed hij weer vet afstandelijk. En ja hoor, hij gaf zojuist aan dat het anders voelt dan de eerste keer en of ik dat gevoel ook heb en er eindelijk klaar mee is. Ben echt zo verdrietig, gezien hij ook super lief en alles deed de afgelopen weken en hij ook zei dat hij spijt had hoe alles was gelopen enzo. En nu doet hij het weer