Ik betrap mezelf er op dat ik de afgelopen weken meer dan ooit doelloos zit te swipen op alle mogelijke datings apps en ik word er zo onzeker/verdrietig van⊠Had de laatste maanden echt weer zin om te daten en zeker nu in deze tijden voel ik me heel eenzaam.
Vorige week had ik een aantal leuke matches, dus nam ik het voortouw door zelf als eerst een bericht te sturen om te kijken hoe dit ging en een beetje uit mijn comfortzone te treden. Dit pakte goed uit en ik had een enorm goede klik met een gast waar ik uren mee gechat heb. We zijn nu alweer een week later en heb niks meer van hem gehoord. Hetzelfde geldt voor een andere match, die plots stopte met pratenâŠ
Normaal vind ik dat niet zo heel erg, alleen ik had hier zo een goed gevoel bij. Stiekem irriteer ik me aan mezelf dat ik er zo erg van baal, ook al kan ik zelf opnieuw de eerste stap nemen. Maar toch voelt het op de een of andere manier opdringerig van mezelf en zit ik hier alsnog opgekropt met al mijn fruststraties⊠aghh #einderant