Valt het iemand anders ook op dat vrienden met een relatie in deze quarantaine tijd compleet van de aardbodem verdwenen zijn en dat vrienden zonder relatie beduidend actiever contact houden? Of zit dit tussen mijn oren?
Haha ja ik herken dat wel
Nee hoor dat ervaar ik ook zo. Maar dat is buiten dit hele gedoe om ook altijd wel zo. Zeker als er ook nog kinderen zijn.
Herkenbaar. Mijn beste vriendin houdt gewoon goed contact als ze niet bij haar vriendin is. Maar zodra ze met haar vriendin is negeert ze mijn appjes en appt ze voor de vorm 's avonds een vraag zonder op mijn eerdere appjes te reageren en op mijn reactie op haar vraag reageert ze vervolgens ook niet meer.
Verder steekt het ook een beetje dat het voor mensen met een relatie die niet bij elkaar wonen wel meer geaccepteerd om elkaar op te zoeken in deze tijden (op verschillende locaties/in huizen waar ook nog familieleden of huisgenoten wonen) terwijl het not done is om voor mij als single persoon naar een vriend of vriendin te gaan.
En dat terwijl je met een gewone vriend(in) waarschijnlijk veel beter 1,5 meter afstand zou houden dan met je partner
Ja die gaan echt geen 1,5 meter afstand houden want ‘dat kan niet met een relatie’ en op dat soort momenten wordt het weer zo pijnlijk duidelijk dat een relatie hebben echt verheven is boven single zijn.
Brb even huilen
Hahaha echt he. Ik ben single en heb 8 maanden niet gedate ofzo en vond t wel lekker rustig en prima zo. Maar nu ineens voel ik me eenzaam en vind ik t kut dat ik single ben. Waar komt dat nou ineens vandaan
Omdat we nu veel te veel tijd hebben om te piekeren/nadenken. Dat geldt voor mij althans.
Ik heb lentekriebels echt irritant
Pff ja ik een combinatie van beide denk ik. Ik zag net de parkeergarage(!!!) voorbijkomen waar de auto van mijn date geparkeerd stond na onze 1e date en ik ben meteen een half uur neerslachtig geweest omdat het over is (al een paar maanden). Even normaal doen hoofd
Als je iets niet kan/mag hebben, dan wil je het ineens bekend fenomeen hier
Ja, makes sense! Normaal was ik veel onder de mensen en dacht ik daar totaal niet over na. Nu ben ik thuis en ben wel de hele dag met school bezig maar heb nu veeel meer tijd om te piekeren. Echt super irritant want ben echt een overthinker en maak mezelf gek zo
Echt bij het idee van nog een maand niemand, ook geen vrienden, aanraken word ik echt verdrietig.
Jaa, ik ook. Ik ga als het weer kan, echt weer daten enzo!
Ik denk dat iedereen en masse gaat daten. Heb er nu al zin in.
Haha herkenbaar dit ook. Ik had me net na een jaar voorgenomen om wat actiever te worden met jongens ect (lees: tinder, speeddaten) omdat het niet meer vanzelf gaat zoals vroeger. Overigens weet ik ook niet of het zo lijkt dat ‘vroeger’ je wel leuke mannen kon ontmoeten met uitgaan en nu echt nooit meer. Of misschien is dat mijn hoofd. Ben er wel onzeker door geworden, alsof mijn uiterlijk is veranderd in 2 jaar tijd of zo.
@Acculader misschien gaat het dan weer net als vroeger voelen: dat je helemaal kriebels krijgt en je buik zo voelt intrekken als iemand je aanraakt. Op een niet eens seksuele manier.
Ik heb nu al een tijd geen seks gehad, maar normaal heb je dan nog iets van “je weet niet wat er volgende week misschien gebeurt”. Maar nu weet je gewoon dat het geen seks/intiem contact is komende maand (of grote kans tot 1 juni) en dat idee is zo raar. Dat de seksloze tijd dus al vast ligt.
Oh ik wil nu echt een fanta exotic.
als iemand mij dan wil daten vind ik het goed pls thank you
Bij zulke dingen denk ik altijd: ALS ze het al vraagt kunnen ze samen even lachen en that’s it. Jij gaat daar toch niks van merken dus maakt het niet zo veel uit. En daarnaast zou ik echt niet vreemd op kijken als een ex van mijn date me zou opzoeken op insta, omdat ik haar waarschijnlijk zelf ook al heb gevonden