Het leed dat single zijn heet

Eten bestellen als single is niet grappig.
Normaal als ik naar de snackbar ga is het rond de 5 euro.
Nu fucking 14,75 en en daarbij zit dus ook 2 blikjes cola anders kwam ik niet aan het minimale bedrag.
En dan heb ik al een grote friet speciaal gepakt,omdat ik anders al helemaal niet boven de 6 euro uitkom.

Uiteraard heb ik wel besteld :roll_eyes:

10 likes

HAHAHA jeetje voor dat geld kun je er net zo goed heen lopen of een flink gerecht bestellen. Je wilde natuurlijk patat dus ik snap het wel. Ik heb ook trek in patat hmmnnggg

1 like

"Mijn " frituur is dicht dus ik heb ergens anders moeten bestellen. Hoop dat het super lekker is.

Mega first world quarantaineproblems maar: Ik merk dat ik echt mega moeite heb met vriendinnen die nu met hun partner in quarantaine zitten en daar alleen maar over lopen te klagen. Ik snap Ă©cht dat het niet alleen maar leuk en gezellig is en dat je compleet gestoord kan worden van zo de hele tijd op elkaars lip zitten maar come on. Ik rot hier in m’n eentje weg, nee DAT is leuk?! Ik zou een moord doen om nu met een partner in quarantaine te kunnen zitten :weary:

27 likes

Ik heb zojuist ook toegegeven. 17+ euro. De laatste bezorgmaaltijd die ik van mijzelf mag hebben. Over 3 weken weer :joy:

Hahah eigenlijk is het belachelijk. Ik had ook nog een werkcrisis dus mijn frieten waren lauw/koud.
Jammere 14 euro.

Is er dan nergens een snackbar waar je niet voor zo’n hoog bedrag moet bestellen?? Bizar

Nee niet in mijn omgeving helaas,sowieso heb ik maar 3 of 4 snackbars via thuisbezorgd. Er was 1 die vroeg bijv. 6 euro bezorgkosten en een ander had bijv een minimale bestelwaarden van 15 euro en de andere deed niet bezorgen wel afhalen maar dat was 10 min rijden.

Oh zuur :frowning: dan heb ik geluk!! Maar ik doe ook vaker bellen naar de snackbar zelf ipv via thuisbezorgd en dan zijn ze soms wat soepeler

Mijn “vaste” frituur is dicht en doet dus ook niet bezorgen, maar is we een tip indd.

Een heel artikel over hoe gek makend alleen wonen is nu met corona. Pff. Laat alles maar snel weer normaal worden.

(Enige voordeel, straks weet iedereen de definitie van huidhonger)

1 like

Dit leest echt als een verzonnen verhaal van een redacteur. Niet per se ongeloofwaardig maar vol van die standaardzinnen.

4 likes

Me na het lezen van dit artikel
tenor

18 likes

Oh shit ja daar ben ik het helemaal mee eens. Dat dit niet de definitie moet zijn van hoe het leed is van singles. Dat bedoelde ik met die laat alles snel normaal worden dit is niet echt de manier.
@Eddie maar dat het gekmakend kan zijn dat alleen wonen is wel duidelijk. Dit is misschien alleen een beetje een overtreffende trap.

En @Monstertruck ze is vast niet de enige. Hoorde al meer in mijn omgeving.

Ik ben echt liever alleen dan samen met iemand hoor nu in één huis 24/7.
Mijn zusje vroeg of ik als er een echte lock down komt tijdelijk bij haar intrek. En hoewel ze een flinke woning heeft, moet ik er echt niet aan denken :scream: Dat uitte ik ook zo en ze vond het niet leuk om te horen. Oeps.

Soms vraag ik me wel af hoe dat ooit moet, samenwonen. Hoe langer ik nu alleen woon, hoe lastiger dat moet zijn denk ik? En ik heb denk ik wel een kinderwens maar hoe ga je latten met een kindje erbij

Eerst dacht ik van wow maanden niet daten, toen dacht ik pff is niks, maar toen dacht ik wel hallo ik ben boven de dertig; dadelijk gaat dit echt nog lang duren en elke maand erbij is een eicel minder :o :stuck_out_tongue: 2020 wordt sowieso een inactief jaar dus nog meer druk voor komende jaren :’)

Zo maar wat gedachten op de vrijdagavond. Terwijl een gast op Bumble zegt dat het lastig wordt 1,5m van hem te blijven. Well dan ken je mij nog niet. :woman_teacher:t4: (Dit is een strenge dame)

11 likes

Ik ben trouwens wel weer helemaal op de “ik houd niet van knuffelen” tour.
Ik hoor dus iedereen “ik mis een knuffel van een vriendin” en “ik heb huidhonger” “mensen zijn wezens die aanrakingen nodig hebben” en ik kan me er niet in verplaatsen. Ik vind het raar nu om iemand geen knuffel/zoen te geven, maar ik vind het wel prima ook. Elkaar aanraken in een relatie vind ik wel horen en ook fijn, maar daar buiten :woman_shrugging:t4:
Kan me niet in bovenstaand artikel verplaatsen.

4 likes

7 likes

Ha nou echt. Echt afknapper.

Hm mijn ex komt volgende week mijn laatste spullen brengen (zouden het samen doen, maar in verband met corona brengt hij ze). Ik weet niet waarom, want het is een sukkel, maar ergens vind ik het contact zwaar om te hebben. Ik mis hem niet, maar toch is er iets wat me erin raakt en ik vind het maar irritant dat het me toch raakt.

Haha wow. Vind het wel heel wat om te zeggen dat 1,5 afstand moeilijk gaat worden bij hem. Niks mis met z’n zelfvertrouwen in elk geval :joy:

2 likes