Het leed dat single zijn heet

Ja gebrek aan zelfvertrouwen heeft hij volgens mij niet.
Misschien houd ik juist dan goed afstand en maak ik er 2m van.

1 like

Hoe verder hoe beter gaat in dit geval dubbelop haha

1 like

Jeetje, het spijt me zeer, maar bestaan dit soort mensen echt? Deze social distancing is pas drie weken ongeveer serieus bezig haha. Dan heb je toch echt een probleem met jezelf als je je in die korte tijd niet kunt inhouden afspraakjes te maken puur voor seks en aandacht.

11 likes

Dit is echt zo herkenbaar. :expressionless: Om die reden bestel ik vaak ook niet want moet meteen zo absurd veel bestellen.

Gisteren nog een vriendin die toegaf dit weekend een seksafspraak met een nieuwe tinderdate te hebben staan :roll_eyes: ze durfde het al niet te zeggen, want er is geen goede reden om te gaan, maar ze wilde wel gaan :woman_shrugging:

Uiteindelijk heeft ze wel afgezegd.

3 likes

Ik vind het ook zo bizar dat er nog zo veel mensen op Tinder zitten die nu gewoon nog willen afspreken. Ik had gisteren iemand die zei ‘zal ik vanavond na m’n werk ff langskomen om te knuffelen?’. Wat denk je zelf, als jij kunt knuffelen met 1,5 meter er tussen, helemaal prima. Maar anders ff niet.

5 likes

Ik lees vooral schijnveiligheid in de vragen die ze haar dates stelt.

1 like

Ik wil echt heel graag een knuffel nu. Doe ik natuurlijk niet. Maar ik zie echt op tegen de komende maanden. Nog zo lang zonder fysiek contact. Ik ben niet hitsig ofzoiets, maar ik wil gewoon een knuffel of een aai over mijn bol. Of thuis zijn en op mijn zus haar schoot ploffen en heel vervelend kietelen en haar op de grond duwen totdat ze boos wordt

6 likes

Echt, iedere zsterdagavond heb ik een dip en ben ik verdrietig. Dat ik weer alleen moet slapen,eten niemand om mee te kletsen. Ik baal even van alles nu.

1 like

Ahhh, misschien een leuke podcast luisteren om je af te leiden?

Daarnaast een tip voor iedereen die hier een partner mist om tegenaan te liggen in bed: ik heb een haaienknuffel van de Ikea en dat is echt de ideale boyfriend pillow! En hij wordt ook nog eens lekker warm als je er lang tegen aan ligt! Mijne heet Jon Snow, dus dat geeft hem extra pluspunten!

21 likes

Weet niet of het in dit topic hoort of het ‘break-up’ of het ‘niet lekker in je vel’ topic. Maar ik word helemaal gek van mezelf, denk dat ik in deze periode echt meer dan ooit een partner mis en ik koppel dat helemaal aan het missen van m’n ex. Nu mis ik hem ook oprecht maar dat was wel echt een beetje aan het vervagen. Alles doet me weer aan hem denken. Het lijkt wel of ik dit ook wil ofzo want het lukt me niet om de gedachtes om te draaien. Alsof ik het eng vind om het gemis los te laten.
Wil zo graag contact met m opnemen, maar de bal ligt nu echt bij hem.

Oké dat was het weer :slight_smile: even van me afschrijven. Maar als iemand tips heeft!

En iedereen die zich nu ook extra alleen voelt… sterkte! Stay strong

4 likes

Wat voor mij helpt is mediteren nu. Je hebt gewoon veel tijd en weinig indrukken omdat je thuis zit, en ik merk ook aan mezelf dat ik dan toch schiet naar vaak negatieve gedachtes omdat mijn brein zich ergens aan wil vastklampen/mee bezig wil zijn.

Met mediteren kan ik het meer wegzetten als: oh, nu denk ik kennelijk even aan mijn ex, gaat zo wel weer over. IPV omg nu mis ik hem zo en oh kijk dit herinnert me ook aan hem en dit en dit en vervolgens zat ik een uur lang oude vakantiefoto’s te kijken.

1 like

Ik wil ook kijken, :heart: Jim. Staat het op prime ofz?

Fijne tip! Daar ga ik zeker mee aan de slag. Thanks

Bleh ik word zo chagrijnig van al die foto’s van gezellige paasontbijtjes van samenwonende mensen die me om te oren vliegen. Ik ben best blij alleen maar ik mis nu wel echt even iemand om lekker mee te ontbijten, in mijn eentje me uitsloven heb ik echt geen zin in. Even zeuren hier hoor. Dat iedereen even zo’n speciaal momentje samen heeft wrijft het er even lekker in. Ik zou nu ook videobellen met een vriendin, stuurt ze een foto met een groot paasontbijt dat ze later is omdat ze nu pas gaan ontbijten. Ja leuk pffff

18 likes

Mijn ex appte mij zojuist heel lief en toen moest ik huilen want bleh voel me ook alleen, en liefst zou ik willen dat ie gewoon hier was. Stom.

4 likes

Hahahaha heerlijk, ik ben ook een beetje verliefd op Jim

1 like

Wow ja iemand appte net ook naar mij die vraag. Wie moet die eieren dan hebben verstopt? Mijn knuffel. Vond Het zo’n idiote vraag

6 likes

Dronken de eitjes verstoppen en dan nuchter weer zoeken.

28 likes

Wat een fantastisch idee :joy:

2 likes