Ja die begroeting en dag zeggen, zo gek lijkt me dat. En zie me best wel in the moment dat toch doen en dan denken kut wat heb ik gedaan.
@ElizabethGilbert @Rue Ik heb wel een beetje hetzelfde en ik ben even oud! Weet alleen niet of ik echt een kind wil, maar deze hele situatie zet de boel wel meer op pauze en ik voel die haast van mijn leeftijd wel. Heel vervelend.
Iedereen om me heen krijgt ook baby’s en ik hoor nu ook om me heen dat het bij hun versnelt door corona (dat dit hun laatste zomer zonder kind zou zijn en ze daarna zouden proberen, maar nu er toch meer tijd samen thuis is ze meer tijd hebben om er naar toe te groeien. Toch geen mogelijkheid om nog grote reizen te maken dit jaar etc), terwijl bij mij de boel juist alleen maar vertraagd wordt. Ik zag deze zomer echt nog als ‘yes nu heb ik nog wat vriendinnen zonder kinderen die nog mee willen feesten’, maar verwacht dat er volgend jaar nog 3 of mogelijk 4 zwanger zijn/net een baby hebben. Vind ik stiekem echt niet leuk. Ik gun hun dat geluk hoor, maar dan staan er nog meer mensen ver van mij af (omdat mijn leven er zo anders uitziet) en dat is no fun.