Het leed dat single zijn heet

Happy birthday alvast :partying_face::sunglasses:

Ja, daar heb je helemaal gelijk in, thanks. Had er niet zo over nagedacht!

Er is inderdaad veel gebeurd waardoor ik ook super lang geen relatie wilde.

2 likes

Ja en je weet maar nooit wat er dit/volgend/in de volgende vijf jaar gebeurt :slight_smile: hoop dat je in ieder geval je verjaardag op een fijne manier kan vieren! Ik word zelf over anderhalve maand even oud en ga lekker een vrije dag opnemen en mimosa’s drinken in bed denk ik, als we nog geen mensen mogen zien tegen die tijd, dat is dan weer het voordeel van single en kinderloos je verjaardag kunnen vieren (vind ik in ieder geval!).

4 likes

Hahahaha love dit :clap:t3:

1 like

Ik blijf dit echt heel raar vinden. Net als dat vrouwen zich moeten verantwoorden als ze geen kinderen willen. Normaal doen hoor!!
Maar wel een top reactie!

1 like

Ik heb momenteel even last van een dipje. Had er eigenlijk wel vrede mee dat ik single ben en stond ook wel open voor iets nieuws maar dat is door de huidige situatie allemaal lastiger.
Ik mis gewoon een arm om mijn schouder en het samen zijn met iemand.

1 like

Haha thanks voor het opfleuren, doet mij goed :relaxed:

1 like

Ik vraag me dit ook heel erg af, kan van het idee ook best wel een beetje verdrietig worden. Nu geen dates / knuffels etc. inderdaad echt dikke prima maar als dit nog maanden duurt… poeh dan lijkt het echt alsof je (liefdes)leven even in de wacht wordt gezet ofzo.

2 likes

Ik zeg soms: ā€˜ik heb nog niemand gevonden met wie ik het leuker vind om tijd door te brengen dan alleen. En die lat ligt hoog’
Werkt ook

12 likes

Ik verwacht totaal niet dat mensen echt niet meer gaan daten. De regels worden langzaam al minder nageleefd en op tinder merk ik ook dat er veel gewoon willen afspreken als beiden gezond zijn. Het is moeilijker om mensen tegen te komen ā€˜in het wild’ maar verder zal het online daten gewoon door gaan verwacht ik.

1 like

Oh jongens ik heb het punt wel bereikt dat ik heel erg graag zo snel mogelijk de liefde van mijn leven wil tegenkomen die na mij 1 sec gezien te hebben de mooiste vrouw van de wereld vind en er alles aan doet om het even te fixen samen. Preferably een erg lange brede man die toevallig uit de UK komt en elke zin naar mij eindigt met ā€˜love’. Voorbeeld: ā€˜should I make pasta for dinner, love?’.

Ik lees teveel romans.

31 likes

Hahaha same, ik hoop dat mijn droomman en ik dan perongeluk tegen elkaar opbotsen in de supermarkt, als eerste ontmoeting :joy::joy: dromen kan ik zeker

1 like

Ik ook! Het liefst nog met Schots of Iers accent en een baard :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik merk het. Ik date zelf nu niet

Sorry, maar dit vind ik echt flauw. @Cozycute zegt enkel dat ze in apps vaker merkt dat mensen voorstellen om gewoon af te spreken ondanks de maatregelen. Dat jij eerder (in een ander topic ook nog) iets hebt gelezen over wat zij doet met mensen die niet haar date zijn en dus irrelevant voor dit gesprek staat daar los van.

37 likes

Dat klopt. Lijkt me wel volledig onrelevant en een beetje kinderachtig om mij nu in dit topic aan te spreken op hoe ik de social distancing maatregelen wel of niet naleef. Ik kijk anderen er ook helemaal niet op aan. Mijn post over dat ik verwacht dat daten gewoon doorgaat was helemaal niet veroordelend, slechts constaterend.

16 likes

Schots teken ik ook voor, aye!

2 likes

Hahaha ja, ik denk dat we dat allemaal wel willen. Alleen zo lastig in deze tijd :frowning:

Los van wat Cozycute doet, maar in het datetopic is amper wat te lezen toch? Vind daar totaal niet uit blijken dat social distancing is gestopt.
Merk het overigens zelf ook op de apps, het staat nu zelfs in bio’s. ā€˜Klaar met social distancing/isolation’.

1 like

Ik ben mij er langzaam bij neer aan het leggen dat ik geen relatie zal krijgen en dat zeg ik niet om sympathie of medelijden te krijgen. Als ik deze mentaliteit heb, kan het alleen maar meevallen (als in: misschien toch een relatie). Ik wil het, maar ben er ook bang voor en die combinatie werkt gewoon niet. Ik houd maar in mijn achterhoofd dat uit onderzoek is gebleken dat single vrouwen het gelukkigst zijn.

Ik merk wel dat er in mijn omgeving geen relatie of huwelijk is waar ik naar opkijk. Het gras is niet groener aan de overkant.

15 likes