Het leed dat single zijn heet

Ik mis echt mannelijke aandacht.

5 likes

Ik ooooook ik wil de kroeg in en schaamteloos flirten met stomme mannen

2 likes

Ik ook. Ik flirtte met een buurjongen maar ik ben een beetje afgeknapt nadat hij stomdronken een half uur over de straat heen heeft zitten schreeuwen vanuit z’n raam. Zodanig dat zelfs de zwervers zich van hun shine beroofd voelden en keken van: jo, alles ok? Vond dat niet sexy.

3 likes

Ik probeer het nu dronken via de app maar het gaat niet zo goed :sweat_smile:

1 like

Haha nee die vibe is dan toch net anders

Ik ook :pensive: ik kwam voornamelijk leuke jongens/mannen tegen tijdens het stappen en feestjes dusja…

Ik heb vandaag uit gekkigheid dan maar een corona proof tinder date gehad met wandelen op het strand met afstand maar man dat is hem toch ook niet hoor. Vooral dat afscheid. Mega awkward.

Single zijn is nu gewoon echt kansloos

4 likes

Hahahaha en het afscheid is normaal ook al zo awkward :joy: maar is heel anders ja!

Ik zit ook niet op online datingsapp (vind ik niks) en kwam dus alleen leuke jongen tegen tijdens het stappen/feestjes/school dus krijg nu 0,0 aandacht :joy: jammer dit

Single leven/wonen struggle: als ik taart wil eten, moet ik gelijk een halve taart binnen een paar dagen opeten… :upside_down_face: Nou ben ik best bereid te ontbijten met rijstevlaai…

8 likes

hahaha zelfde struggle, staat net een taart in de oven! ik weet niet of het nou slim is maar ik ga er maar even voor.

1 like

Oh, lekker! Wat voor een?

Ik heb dus nooit een taart gekocht voor mezelf om deze reden maar ik overweeg om het toch te doen… zo’n zin in rijstevlaaai met chocoladevlokken😍

2 likes

Heb je een vriezer? Sommige taarten kun je makkelijk invriezen. Al lijkt me dat bij rijstevlaai niet lekker door de slagroom. En bij de AH bijvoorbeeld verkopen ze ook steeds meer verpakkingen met 2 stukjes taart.

1 like

Oh ik zou het gewoon doen!
Ik had appels over dus heb even een oldschool appeltaart gemaakt. Ik zit ook in een soort break met mijn date dus ik heb het wel even verdient, al heb je echt geen goede reden nodig voor een stukje taart.

1 like

Ja, ik zag die taarten bij AH maar de cheesecake is echt nasty en lijkt wel gelei ofzo? Smaaktbheel chemisch. De rest hoef ik niet echt. Appeltaart valt te overwegen maar heeft ook zo’n raar gelei-laagje.

Haha, ik besef ook gewoon dat ik altijd alleen taart eet om iets te vieren. Ik ga maar eens vaker taartjes kopen, gewoon omdat het kan.

En anders bij de bakker een punt halen! Ook altijd wel veel keuze.

Als je zelf gaat bakken is het een overweging om het recept om te zetten naar een kleinere vorm. Op rutgerbakt.nl staat een handige rekentool om dat te doen. Dan kun je bijvoorbeeld gaan voor een vorm van 18 cm doorsnede.

1 like

Ik had het al gepost in het Tindervaringen topic, maar deel het ook hier.

Na 3 mislukte matches/dates die me hebben laten zinnen of uit het niets verwijderd hebben in een paar dagen tijd, heb ik vandaag toch mijn eigen record verbroken. Ik ben voor het eerst in mijn leven gecatfished :sweat_smile:. Iedere keer als je denkt dat je het ergste al hebt gehad, lijkt het juist nog erger te worden. Eerst kon ik me een relatie niet voorstellen, en nu een normale date uberhaupt niet. Mweh…

Ik ben ook al vaak gecatfished hoor, en vriendinnen van mij ook. Jij bent niet degene die zich daarvoor moet schamen! Tinder heeft nu een tool waarmee je je profiel kunt verifiëren door middel van gezichtsherkenning. Als een man met wie ik praat geen geverifieerd account heeft vraag ik waarom. 9 van de 10 keer krijg ik geen reactie, of ze zeggen iets als “oh geen idee, ik ga eens kijken hoe dat moet”. Daarna hoor ik natuurlijk niks meer van ze. Maar dan ben je tenminste niet zover dat je al weken met iemand aan het appen bent. Maar met die tool kun je dus wel teleurstelling voorkomen!

1 like

O wow wat een goede ontwikkeling zeg! Ik ben wel benieuwd hoe dat werkt, kan dat alleen met telefoons met Face ID? Alsnog goed dat er een extra stap zit om catfishen te voorkomen. @Cheesecake inderdaad zoals @BepBrul al zegt daar kan jij echt niks aan doen! Je hoeft jezelf daar echt niet stom over te voelen.

1 like

Nee je moet twee foto’s opsturen waarop je een pose doet die Tinder jou geeft, bijv je hand op je hoofd ofzo, en dan controleren ze de gezichtskenmerken met de kenmerken op je foto’s.

1 like