hi @Chuckie, thanks voor je reactie! heel fijn. Corona maakt het inderdaad niet echt makkelijker om dingen te ondernemen, maar gelukkig zijn er wel opties ja. Leuk een teken/boetseercursus zeg! Zoiets lijkt mij ook nog wel wat. En idd wat je zegt… nu de herfst eraan gaat komen is het wel goed om dat soort dingen te doen. Met het mooie weer ben je toch automatisch al wat meer op stap en buiten.
En je hebt gelijk hoor wat betreft het appen van vrienden… denk ook meer dat dat in mijn hoofd zit. Ik merk vooral dat mijn leven even helemaal op zijn kop is gezet en dat van iedereen verder natuurlijk gewoon rustig doorgaat haha. Dus ik moet vooral mijn eigen draai even overal in vinden. Het is natuurlijk heel leuk dat ik het liefst iedere avond gezellig met iemand zou eten, maar andere mensen hebben natuurlijk ook gewoon hun eigen dingen haha. Dus ja… dan ga ik maar weer sporten ofzo 
), kan ik goed alleen zijn, leuk sociaal leven, allergisch voor mensen die denken dat een leven alleen compleet is met partner etc. Maar soms overvalt het me ineens en dat vind ik dan zó stom? Vooral als het echt om iets mega kleins gaat. Nu bijvoorbeeld in het Herfsttopic, iedereen is taarten aan het bakken, super gezellig en knus. Maar ineens denk ik dan: ‘tja, allemaal leuk en aardig maar dan zit ik in m’n eentje met zo’n hele taart?!’. En ik wéét dat het nergens op slaat (en dat er allemaal oplossingen voor dit specifieke voorbeeld zijn
) maar vind het zo bijzonder dat ik me daar dan ineens rot over voel.
. Het is al meer dan een half jaar geleden maar het was zo plots voorbij en hij was ook het dichtst bij een relatie wat ik ooit heb gehad. En nou ja ik hoop gewoon dat ooit weer mee te maken maar omdat dat in 30 jaar nog niet eerder is gebeurd ben ik soms op heel random momenten sip en verdrietig en bang dat ik niet weer op dat niveau verliefd zal worden of klikken met iemand.