Niet kunnen flirten, of niet snappen wanneer anderen dat doen. Vertel mij, iemand, hoe flirt je met een leuke jongen.
Niemand om mijn pijnlijke verbrande rug te aftersunnen
Zondagen:(
Zoân vakantieperiode zonder relatie Ă©n geen festivals is wel echt shittie want nu heb ik dus niemand om mee een weekend/week weg te gaan wou juist graag gaan kamperen ofzo.
I feel you:(. Ik ga in mn eentje naar een waddeneiland maar ik kijk er eigenlijk best wel tegenop.
Dit heb ik een paar jaar geleden gedaan voor een week en het was fantastisch! Uiteindelijk kwamen er ook vrienden en familie langs voor een dagje of een nachtje. Maar ik kan het zeker aanraden
@August @S.onrisa same mijn vliegtuig naar Bali zou eigenlijk serieus nu over 2 minuten opstijgen haha
Maar hier in Nederland in je eentje op vakantie gaan is gewoon niet hetzelfde
Sowieso ben ik ook wel een beetje bang voor een tweede golf van corona in het najaar en de eenzaamheid (ik woon dus alleen) die daar ook wel weer mee gepaard gaat
Ik ook:( Ik ben de laatste tijd zo negatief als de tering dus ik kan de gedachte daaraan ook totaal niet uit mijn hoofd zetten.
@FranseKwark Nog meer tips om de dagen door te komen?;). Ik zou er eigenlijk met mn ex naartoe dus ben een beetje bang dat ik daar alleen maar zit te kniezen.
Ik vind zondagen één van de rotste momenten van single zijn. Kijk er nu alweer tegenop, heel stom. Kun jij jezelf wel goed vermaken op zulke dagen?
@Airy-fairy ah herkenbaar en vervelend. Leuk voor hun natuurlijk, maar het is ook fijn om je niet de enige te voelen. Mijn bff en ik zijn ook de enige uit de vriendengroep die single zijn, maar zij is aan het daten. Leuk voor haar, minder voor mij als iedereen op zaterdagavond bij hun vriend(in)/date zit
Hahah, volgens mij deed ik dit, maar denk dat hij het dan niet oppikte ofzo, want er kwam niets terug.
Jezelf geen druk op leggen dat je van alles moet. Waarschijnlijk heb je wel een fiets, ga lekker rond fietsen. Fijne boeken/tijdschriften in je tas meenemen en lekker neerploffen op het strand, in de duinen of op een terras en genieten van niets hoeven. Maar ook lekker waar je verblijft Netflix aanzetten en een dagje bingen kan, je hebt toch vakantie. Of check bij de VVV wat er voor dingen worden aangeboden (wandelingen, bijzondere musea, surflessen). En je kan natuurlijk altijd nog iemand voor een deel van de tijd uitnodigen voor wat gezelligheid
Ja zondagen en vakanties zijn niet leuk hĂš !
Hier gebruik ik het weekend vooral om bij te tanken. Scheelt dat ik een zoontje van bijna 1,5 heb dus altijd wel wat te doen heb. Maar die eenzaamheid in de avonden zijn soms echt klote !
FF goes camping???
Dat is een heel goed idee
Jaaaaaaa
Ja pff⊠ervaar jij veel âtroostâ door je kindje? Of maakt het het soms ook wel extra zwaar om single te zijn?
Ik snap dat het niet heel zwart-wit is hoor! Maar hoop dat je mn vraag begrijpt.
Nou ik merk vooral dat ik door hem door ga !
Ik heb echt heel veel ellendige gehad. En stond er na 3 weken alleen met hem voor.
Je moet opstaan en je dag heeft een ritme ! Je hebt een doel om voor te gaan. En hij maakt me zeker ook heel erg gelukkig. Die liefde is geweldig.
Maar natuurlijk maakt het me soms ook enorm verdrietig want dit had ik niet voor ogen. Maarja sommige mannen blijken naar 10 jaar een relatie toch echt eikels te zijn.
Ik vermaak me prima in mijn eentje, maar de laatste tijd voel ik wel een angst om alleen te blijven. Teveel alleen zijn is ook gewoon k*t. Toch wel. En ik voel toch ook veel gewicht op dat ik de dertig heb aangetikt en ik nog nooit een normale relatie heb gehad intussen. Alsof ik toch echt meer naar mijzelf moet gaan kijken ofzoiets. En dingen moet veranderen. Maar ik zou niet weten wat. Op mijzelf focussen doe ik al jaren, dat kan ik intussen wel. /Rant.
Totaal niet relevant
Hey! We zijn een soort van seriemaatjes.