Nou daar zit ik dan. In mn eentje op vakantie.
Moet nog wel even wennen geloof ik.
Nou daar zit ik dan. In mn eentje op vakantie.
Moet nog wel even wennen geloof ik.
Superstoer dat je wel gewoon gaat!!
Geniet er van!
Heel stoer !
Ik voel me de laatste tijd zo onzeker en ben mezelf helemaal gek aan het maken van de onzekerheid. Er is een collega op mijn werk die ik best een tijdje interessant vind, en ik baal er zo van dat hij nooit interesse in mij toont. Deze week kwam hij terug van vakantie en ondanks dat we in dezelfde ruimte werken hebben we gewoon niks tegen elkaar gezegd. Ik merk dat ik er onzeker door word. Ook kwam ik een jongen die ik leuk vond een paar jaar geleden tegen naast een vrouw die zwanger was. En ik dacht iedereen heeft relaties en gaat verder in het leven en ik heb al jaren geen relatie gehad en degene die ik interessant vind heeft nul interesse in mij. Ik val terug in mijn oude gewoontes en word weer extreem perfectionistisch en helaas ook met eten en dat wil ik niet.
Allereerst knuffel! Klinkt alsof je even in een periode zit waarin het stapelt. Het is zulk cliché kut advies, maar mij helpt het meestal wel om iets alleen te ondernemen: naar museum, naar de film, dagje weg, naar het strand. Als je dat ziet zitten kan dat ook empowering werken, dat je daar staat/zit en denkt: dat doe ik toch maar mooi alleen. Het is een pleister op de wond, ik weet het, maar misschien kan het je misschien wel helpen met je stemming.
En tav je collega: kan het zijn dat hij misschien ook wel verlegen is? Misschien kan jij initiatief nemen? Vragen of hij een koffie wilt als je naar de automaat gaat.
Vinden jullie de Aupingreclame ook zo kut?
Lief berichtje, ik kan heel goed dingen alleen doen. Ga rustig alleen naar een museum, alleen even wandelen en als ik zin had in een concert en ik kreeg geen vrienden mee dan ging ik alleen. Tav mijn collega, hij is getrouwd dus ik zal nooit iets met hem krijgen (zou nooit willen dat mensen vreemdgaan). Daarom snap ik ook niet dat ik wil dat hij een keer met mij flirt. Misschien omdat ik mezelf niet knap vind de laatste tijd dat ik hoop dat er iemand is die eens een keer iets aardigs tegen mij zegt of mij een complimentje geeft.
Ja maar echt, bestaat er geen tool om je rug zelf goed in te kunnen smeren? Ik smeer mezelf vaak in de ochtend thuis al in met het idee dat ik dan later aan mân vrienden kan vragen of zij mân rug nog even doen, maar dat vergeet ik negen van de tien keer en dan zit ik weer met een verbrande rug
Oh ja dit haat ik echt. Ik had vorig jaar zoân spuitbus onder druk waar een transparante nevel uitkomt, daarmee kun je supermakkelijk je hele rug mee insprayen en je hoeft het ook niet uit te smeren. Dat was ideaal, maar ik heb hier nog geen goede kunnen vinden? Liefst ook zonder alcohol, parfum en dierproefvrij
Ik ben dan ook altijd wel heel bang dat ik dan allemaal stipjes rood ga krijgen op mân rug
Ik merk nu dat ik de avonden vaak echt wel lastig vind om alleen te zijn. Het begint al met eten koken. Ik doe wel weekboodschappen maar kan het gewoon niet opbrengen om voor mezelf te koken. En dan die hele avond alleen dat ik niet weet wat ik moet doen, heb ook niet echt hobbyâs dus dat helpt niet. Wil dan vaak maar vroeg slapen, maar moet ik eigenlijk niet doen want dan word ik midden in de nacht weer wakker.
In de begin periode van single zijn had ik elke avond iets te doen en alles volgepland, nu neemt dat af en dan merk ik echt wel dat ik moeite heb mezelf te vermaken. Heb nu een puzzel besteld en een kleurboek, eens kijken of dat iets voor me is. Ben wel snel afgeleid, wat ook nadelig is. Ook met serie kijken ofzo kan ik me gewoon niet concentreren op wat ik kijk.
Kan je 's avonds sportlesjes volgen? Dat heeft mij door die lange avonden gesleept toen. En ik heb denk ik 2 maanden niet gekookt na mân breakup haha, kon het ook niet opbrengen. Ik at iedere avond een maaltijdsalade. Wel duur, maar dat interesseerde me toen niet. Heb je nog klusjes in huis? Bv muren witten, plinten leggen, etc wat je tussen series kijken kan doen?
Ik heb soms echt de behoefte om met iemand te zoenen ofzo? Gaat toch wat makkelijker als je een relatie hebt. Ik droom er de laatste tijd zelfs over
Hm ik loop zelf hard. Ofja poging tot, want als ik niet lekker in mân vel zit is dat ook het eerste wat ik niet meer doe. Maar ben dus (nog) nergens lid van een sportschool ofzo.
Verder ook geen klusjes meer haha. De enige muur die geschilderd moest worden is al klaar. Dus hoop dat ik me kan gaan afleiden met kleuren / puzzelen zodra dat binnen is. Maar merk het nu dus al nu het later wordt, dan voel ik mezelf ook best rot en alleen. En maar scrollen op die telefoon, waar totaal niks gebeurtđ
Ik lees net dat het je niet goed lukt om voor jezelf te koken, maar dat is nou net hetgeen ik mân avond mee vul. Lekker recept uitzoeken, boodschappen halen, muziek aan, soms glaasje wijn, lekker kokkerellen, eten (aan tafel), keuken opruimen en dan is het half 9
Klinkt ook wel best als een goed idee, juist om er een ritueel van te maken en het avondvullend te laten zijn. Dit ga ik eens proberen!
dit klinkt echt heel gezellig
Met iemand anders eten is ook fijn. Avondvullend koken en iets in 5 minuten opeten vind ik altijd fijner met zijn tweeën en zonder partner is het heel fijn als ik dat met vrienden kan doen.
Het werkt alleen iets minder als al je vrienden in relatie zitten en ook elke avond vol zitten maar dat maakt de keren dat ze wel kunnen ook weer gezelliger.