Voor diegenen die zichzelf niet konden insmeren
Voor diegenen die zichzelf niet konden insmeren
Haha dat is best wel slim bedacht en super dapper dat ze gewoon schijt heeft aan iedereen en daar op het strand zich zo insmeert. Want tjonge ze lachen haar wel erg hard uit, zo klinkt het voor mij althans. Jammer dat hij niet aanbied om het te doen, dat was wel echt een heer geweest dan ;p
Ja hij werd ook al gedeeld in de whatsapp groep van mijn familie met oooo lolololol lachen humor
Ik zei: heb ik ook staan doen dit weekend, jullie mensen in een relatie kunnen gewoon niks alleen
Ik kan eigenlijk prima mijn eigen rug insmeren
Kom ik weer met mn negative nancy opmerking maar: mensen filmen en uitlachen op een strand
Ik zag dit filmpje gisteren bij opperkwal Bas Smit, misschien verklaart dat wat
Vind dit soort nare stiekeme filmpjes maken echt pestgedrag. Heel laag om iemand bewust voor schut te willen zetten op het internet
Oh het was helemaal niet mijn intentie om dit als uitlachmateriaal te plaatsen. Ik had het geluid niet eens opstaan en had de reacties niet gehoord. Struggle er zelf ook altijd mee en vond dit wel ludiek. zeker niet om haar uit te lachen!
Excuses!
Ik voel me even zielig. M’n moeder heeft nu een kitten en het is soort van ook mijn kat (ik woon niet thuis, maar eet wel een keer per week daar). Ik was net in de dierenwinkel om wat spulletjes te halen en er was een leuk hip stelletje dat ook naar kittenspul aan het kijken was en toen voelde ik me zo zielig. Zit ik dan kittenspul te kopen voor de kitten die ik met m’n moeder deel:’) Ik wil ook gewoon een fijne vent ontmoeten en blablabla.
Soms is het ook gewoon kut om niemand te hebben. Je hebt in ieder geval wel een kitten, dat helpt misschien een beetje?
Wilde je opbeuren met een gifje en kreeg dat niet voor elkaar en voel mij nou ook compleet mislukt.
Och schatjes <3
@Marsepein Ik heb ook wel van die fases dat ik in datsoort situaties denk, wacht maar, jullie eindigen ook wel alleen muaha. Heel slecht. Maar leuk is het gewoon niet, nee.
Ik heb nu ook nieuwe bovenburen, een stel van 26 wat een dik huis gekocht heeft samen. Ik voel me dan ook echt een loser als ze zich komen voorstellen, ik in mijn studentikoze pauperige huisje en ik ben alweer 30 en solo als maar zijn kan. Hoe anders had alles kunnen zijn. Maarja, het zij maar zo. Een kitten is wel heel gezellig, ik zou precies hetzelfde doen als jij, hoor!
Stom zijn dat soort vlagen van dat soort eenzame/gefaalde emoties. Ik zat op de tramhalte met m’n kittenspullen en dat stelletje liep knus de winkel uit en ik moest echt bijna huilen:")
Ben ook 30 en nu woon ik deze week even bij m’n moeder om met de kitten te zijn, voelt echt sneu. Ik vind jouw huisje er trouwens wel heel leuk uitzien altijd als je een iets post in het what are you wearing today-topic!
@Egel Ja, soort van:p Van m’n moeder en mij, maar hij woont wel bij m’n moeder omdat ik op 28m2 woon.
Knuffel!! Dit zijn ook gewoon vervelende momenten, het gevoel van eenzaamheid gun je echt niemand.
Mijn vriendinnen hebben allemaal een super lieve vriend en ik vind dat echt leuk voor ze. Maar soms vind ik het mega jammer dat ikzelf nog nooit een jongen/man tegen ben gekomen die zo lief voor mij is…
Ik heb allemaal jurkjes in de kast die ik niet aan kan want ik heb niemand die mijn rits dicht kan maken
Ik vraag daar wel eens een collega voor!
Hoi allemaal,
Ik post normaal nooit, maar lees altijd stiekem mee. Onlangs is mijn vriend, die ik ook nog maar vijf maanden ken, verhuisd naar een verre bestemming (7u vliegen). Ik heb hem nog kunnen bezoeken ondanks corona. Nu ben ik enkele dagen terug thuis en weet ik niet wanneer we elkaar kunnen terugzien. We zijn beiden erg realistisch en weten dat je eigenlijk niet over een relatie kan spreken zo ver van elkaar. Nu probeer ik mijn “single leven” te embracen en positief te denken. Iemand tips?
Word lastig ben zzp
Gebruik de kledinghangertruc!
Ben zo klaar met de Corona. Alle leuke dingen zijn inmiddels geannuleerd. En dus zit ik heel veel thuis omdat ik ook geen kant op kan met mijn zoontje.
Het idee dat het de hele winter zo gaat