We hebben inderdaad een vrij gelijkaardig verhaalâŠ
Mijn ex heeft ook allerlei problemen en hij zat ook in een depressie toen hij het uit maakte, en ging dus idd contact opnemen als hij terug beter voelde. Wanneer kon hij niet zeggen natuurlijk, want op zoân dingen kan je geen tijd plakken, dat begrijp ik ook wel.
Toch blijf ik met zoân buikgevoel zitten dat ik hem wel nog ga horen, misschien niet nu, maar hem kennende misschien over een jaar. Ik weet niet of dat buikgevoel er is omdat ik het zelf zo graag wil of omdat het effectief iets zegt. Mijn buikgevoel heeft al eerder juist gezeten met andere dingen in mân leven.
Goed, niemand die het weet natuurlijk. Maar ik begrijp ook echt niet dat je, ondanks je het zelf heel moeilijk hebt, iemand waar je van houdt zomaar aan de kant kan schuiven. Dat doet mij het meeste pijn. Zeker ook omdat hij zo benadrukte dat hij echt van me hield en zich nog nooit zo goed gevoeld had bij iemand, we hebben ook hele bijzondere dingen samen gedaan. Dus ergens denk ik, snap je niet wat je nu laat gaan??? Maar bon, moest ik zo speciaal zijn, zou ik hem wel al gehoord hebben denk ik. Ik ben gewoon nog steeds in de war.
Ik heb gelukkig wel al periodes gehad dat ik me beter voelde, maar nu ik me even moet afzonderen om te studeren voor examens, slaat het weer hard toe. Ik vind het gewoon zooooo energievretend en slopend hoe lang je kan vasthangen aan iemand zonder dat die persoon misschien nog aan je denkt. Waarom is dat zo??
Anyway dankjewel voor je berichtje, is heel lief <3 Wat rot voor jou ook dat je niks meer gehoord hebt van je ex, is echt een lullige manier om het uit te maken. Ik ga het zelf echt nooooooit begrijpen.