Het leed dat single zijn heet

jaa en toen zeiden ze ohhh sorry!! En hebben we het even over mijn situatie gehad… maar blijf het echt raar vinden. Ze weten gewoon van mijn situatie af en vond het echt vervelend.

1 like

Ik blijf het irritant vinden dat iedereen mij aan mensen probeert te koppelen. Soms ben ik zelf heel wanhopig maar dan realiseer ik mij dat single zijn ook zeker zo zijn voordelen heeft. Sowieso minder was

5 likes

Ik mis steeds vaker het praten met iemand. Gewoon bij het eten of 's svonds.
Even wat vertellen over je dag bijvoorbeeld

1 like

@hoiikbenes ah dat is vervelend! Soms denken mensen echt niet na over dingen.

1 like

Kon geen Tinder/date topic vinden behalve het cringe topic… Maar ik app nu dus met een jongen op Tinder en hij wil per se niet in een kroeg afspreken. Hij zegt dat hij “best heel veel mensen kent” in de stad waar we willen afspreken. Het is erg verwarrend. Heeft hij een vriendin of wil hij me iets aandoen ofzo? Hij wil dan wandelen, wat op zich prima is, en eerst met wat biertjes naar mijn huis toe komen, maar gewoon ergens zitten en wat drinken is toch veel chiller? Sowieso wil ik gewoon op een neutrale plek afspreken.

Als je dat wilt moet je daar gewoon bij blijven! kunnen jullie niet in een andere stad afspreken?

Ja ik heb dat afspreken bij mij thuis al afgewimpeld. Wandelen vind ik op zich ook prima, maar ik wacht nu op zijn antwoord. Heb hem op de man af gevraagd of hij een vriendin heeft haha

Oh en eerder zei hij ook dat “je niet kan praten in een kroeg en ik wil wel gewoon tegen je praten”. Huh wat dan?

Oh hmm wel gek dit inderdaad, klinkt een beetje als: laten we thuis afspreken want ik wil gewoon seks met je en meer niet.

Zou je de date kunnen verplaatsen naar overdag ipv 's avonds? Overdag wandelen lijkt mij chiller dan in het donker voor een eerste date.
Of als een kroeg te druk is, gewoon rustig ergens koffie drinken/lunchen? Om hem even het voordeel van de twijfel te geven, er zijn nog best wat mensen die niet goed horen en dus echt moeite hebben met gesprekken op drukke plekken.

Maar zou vooral heel erg naar je eigen gevoel luisteren, en hem ook gewoon zeggen dat je het voor een eerste keer afspreken fijner vindt om ergens in de stad te doen.

1 like

ik zou daar niet gelijk vanuit gaan, ook niet dat ie alleen seks wilt zoals hierboven wordt gezegd. Als je graag met hem iets wilt gaan doen kan je dat gewoon zeggen dat je liever niet de eerste date al thuis afspreekt lijkt mij, en dan misschien in een andere stad of samen reizen daar naartoe, en als hij dat niet wilt dan houdt het op denk ik?

ik spreek ook het liefste thuis af en dat is niet omdat ik gelijk seks wil of een vriend heb, gewoon omdat ik dat fijner vind. Als iemand zegt dat ze dat niet willen dan niet en dan zou ik als ik diegene echt leuk vind ook wel wat anders willen doen

1 like

Het lijkt wel alsof alle leuke mannen op zijn, wara ontmoet je leuke mensen? Liefste geen internet

1 like

Vanavond is het zover. Uit eten en stappen met 3 koppels en mijzelf.
Gezellig :wink:

3 likes

Dit vind ik eigenlijk zo’n deprimerend idee :frowning: Dat je als je nu single bent rond de 30 dat je dan de boot hebt gemist. Terwijl sure, dat zullen evengoed geweldige mannen zijn en niks minder geschikt relatiemateriaal. Maar je kiest wel voor een hele extra ‘lading’ ofzo, geen kleinigheid.

edit: Oh zie net jouw toevoeging, je noemt hetzelfde

2 likes

Zo, inderdaad! Ik ben in januari jarig en de laatste verjaardag die ik heb gevierd met een relatie was toen ik 26 werd. Ik word volgend jaar 33.

1 like

@ellegirltalk
Je zou ook een man kunnen treffen die jonger is dan jou misschien!
Ik ben ongeveer jouw leeftijd en er zijn jongens van 24-25 jaar waarbij ik me best kan voorstellen dat ik erop zou kunnen vallen.

Ik kan me echt nog niet voorstellen dat ik een relatie zou aangaan met iemand die al kinderen heeft. Ik wil heel graag kinderen maar vind dat zoiets bijzonders dat ik dat dan alleen met die persoon zou willen, en niet dat diegene dat al eens heeft meegemaakt met iemand anders (los van al het mogelijke gedoe eromheen en mogelijk lastige verstandhouding met een ex).

Maar goed, wie weet roep ik later wel anders haha. Misschien heb ik straks wel geen keuze… Geen idee

2 likes

Ik heb hetzelfde, maar hoe ouder ik word, hoe groter de kans dat dat er niet meer inzit…

1 like

Ja, ik had laatst een leuke man ontmoet, kwam ik er na een aantal (!!) dates achter dat ie een kind had. Ik had vlinders maar op het moment dat ik dat hoorde viel er een steen in m’n maag, was hij gewoon niet meer interessant voor een relatie en vond ik hem direct stukken minder leuk (wat het makkelijker maakte om het af te blazen).

Gelukkig zijn er genoeg mannen die geen kinderen willen/hebben :stuck_out_tongue:

Wat je zegt over het ermee kunnen dealen als je zou kunnen weten dat het wel komt, merk ik bij mezelf ook wel. Ik voeg verder niet zoveel toe maar wilde jebdit even laten weten.

1 like