Ik heb niet eens een scharrel, sta al minstens een half jaar droog. Ik wil ook weer eens wat liefde in mijn levennn!
Hier ben ik jaloers op, hoe gek dat misschien ook klinkt! Het is gewoon echt een obstakel in mijn leven dat ik nog nooit een relatie gehad heb en mij niet durf open te stellen, dus het zou echt een last van mijn schouders zijn als ik geen relatie zou willen. Maar ik snap jouw punt zeker.
Mijn scharrel geeft me geen liefde dus zoek een goeie en dont settle for less
Ik denk dat het inderdaad altijd een âandere kantâ heeft, want ik snap jouw punt idd ook goed. En ik sprak deze week ook een collega (getrouwd, drie kinderen) die nu juist het idee had vast te zitten in het leven door trouwen en kinderen. En die was weer jaloers op mij dat ik nog gewoon alles kon doen wat ik wilde omdat ik aan niemand gebonden ben en financieel ook alleen voor mezelf hoef te zorgen. Dus waarschijnlijk is niemand ooit 100% tevreden. En lijkt het alleen maar zo dat anderen het heel goed voor elkaar hebben en heel gelukkig zijn.
We zijn gewoon vrienden met seks. Maar ik voel geen kriebels, warme gevoelens of wat dan ook. We knuffelen ook niet echt. Ik zie dat niet als liefde
Zoenen jullie ook niet?
Soms als ik zin heb hahah
Voelt het dan ook echt al een vriend?
Ik zelf merk namelijk dat ik met de scharrels die ik had/heb, wel gezellig klets, maar ik heb gewoon te weinig klik om echt vrienden te kunnen zijn.
Mijn probleem met scharrels is vaak dat ik me lichamelijk niet open kan stellen. Ben een vrij âeasygoingâ persoon (wel even kat uit de boom kijken maar over het algemeen klets ik makkelijk). Maar ik vind het best een stap om me dan lichamelijk ook open stellen, voelt ongemakkelijk ofzo? Ik vind ook niet snel iemand Ă©cht leuk en heb niet snel seksuele aantrekking tot iemand.
Ik ken hem al langer dan een jaar, ik denk het wel⊠ik zou hem ook kunnen zien zonder de seks
Ik woon nog thuis en mân broertje is tegenwoordig heel vaak met zân vriendin op de bank aan het knuffelen terwijl ik me suf zit te swipen op tinder, het verschil moet er maar wezen
Hebben jullie ook weleens dat je over je ex droomt, alsof het echt aanvoelt?
Samenvatting
het is al jaaaren uit.
Vrede mee. 1e jeugdliefde (wel lang mee geweest - 13 jr relatie) en daarmee is alles gezegd, want wel heel zoet maar ook intens en ook onhandig. Beiden niet echt mentaal volwassen maar het was ook weer heel veilig en fijn op zijn tijd. Toch pasten we niet, mijn keuze, nu 5 jr over.
Ik had hem al 2 jr niet gezien en zag hem afgelopen vrijdag lopen (hij mij niet). Twijfelde nog of ik zou groeten maar toch geen zin in.
Vannacht bizar over hem gedroomd:
alles wat niet klopte destijds, verliep nu soepel. Heel realistisch wel. We hadden kids, goeie grappen, good life - alles (supervaag).
Ben er vannacht wakker van geworden en weer in slaap gevallen.
Was vandaag sunday bluesy hierdoor. Heb zijn insta opgezocht (waarom?), fotoâs met zijn vriendin (weet dat ie heel gelukkig is met een dame waarvan men zegt âhij heeft echt een typeâ als in - we lijken op elkaar - zelfs ik zie het)
En ik denk; ohh we waren het wel voor elkaar! Ik mis hem, ik mis ons!
let wel: dit is een dikkeee vette mindfuck ik wil die relatie nooit meer. Vond mezelf niet leuk, het was niet zaligmakend. Ik vermoed omdat afgelopen april mijn eigen relatie is stukgelopen, waarvan ik wel hoopte âyeah buddyâ
Dus waarom?! En is dit herkenbaar? Pfff
Sorry voor deze 3 verloren minuten ik moest het hak-op-tak van me afschrijven omdat ik er ook nu weer ff van wakker lig
Ja omg ik heb dit vannacht gehad en gewoon tot twee keer toe over hem gedroomd.
Meen je!? Stand vd maan ofzo en ook met een gevoel van (vals) gemis/melancholie?
Ja haha
Ik heb ook nooit een relatie gehad in mijn leven en als ik nadenk ook nooit verliefd geweest, ik heb zo vaak het gevoel dat er iets mis met mij is. Ik voel me happy in mijn huis, heb hard gewerkt voor een goede baan, heb een auto en een leuke vriendengroep. Ik had alleen wel altijd gedacht dat ik als ik mijn leeftijd van nu zou bereiken ooit wel ervaring zou hebben gehad met een man. Ik weet niet hoe ik dit kan doorbreken, elke keer als ik iemand zie denk ik: ik heb geen gevoelens, wat voegt een relatie dan toe.
Ik heb vannacht ook over mn ex gedroomdđČ. Was wel heel raar. Hij was aan de drugs ofzo in mn droom. Maar we gingen dansen en het was heel leuk. :(.
Ik heb wel een beetje hetzelfde (ik denk wel eens verliefd geweest maar nooit echt wat doorgezet). Leven bijna helemaal voor elkaar maar toch het gevoel dat er iets mis is op het gebied van liefde. Maar ergens denk ik ook dat het juist goed is dat je nu zo ver bent dat je eigenlijk alles voor jezelf op een rijtje hebt, dat je nu op een plaats in je leven staat waar je zelf volledig achter staat (zelf je baan en interesses uitgekozen, niet alleen maar druk met de vriendengroep van je vriend etc). En ik denk altijd maar, het hoeft er maar één te zijn en voor hetzelfde geld duurt dat nog 5 jaar maar dan is het wel gelijk raak, want de onzekerheden over alle andere aspecten in het leven heb je dan niet meer (of nauwelijks, het leven blijft natuurlijk altijd onzeker haha).
Dit is ook wat ik mezelf vaak vertel als ik denk dat er iets mis met mij is. Of waar ik t met mijn vriendinnen over heb.
Lijkt me wel fijn om in ieder geval verder het gevoel te hebben dat je alles voor elkaar hebt! Ik betwijfel of ik dat gevoel ooit ga bereiken.
Hier ook een droom over mn ex, maar geen leuke! En hé je hebt nog een heel leven voor je, kop op! De kans dat je in de tijd die je nog hebt (en dat is waarschijnlijk nog lang) niet iemand vind is kleiner dan dat je wel nog iemand vind!
Ik heb zo een afspraak bij de gynaecoloog om te kijken of alles wel goed gaat daar in mn baarmoeder. In mei was ik daar nog met mn ex dus ik denk dat ik me redelijk kut voel als ik daar ben.
Ben er mega gespannen voor en het feit dat mn ex en mn date (die ik best intens zie sinds we elkaar kennen) het beide of vergeten zijn (date) of niet belangrijk genoeg vinden (ex) maakt me zo verdrietig en extra alleen. Vriendinnen die het vergeten. Wat ik dan weer iets minder erg vind want die heb ik de afgelopen dagen ook niet meer gesproken. Heb gister de hele avond lopen janken dus nu lekker dikke ogen. En dan daarna direct een belangrijk sollicitatiegesprek hoezee gedoemd om te mislukken in deze staat.