ahhh sterkte @Chicago heftige dag heb je voor de boeg! Ik hoop dat het onderzoek bij de gyn meevalt en veel succes met je sollicitatie, niet denken dat het niet gaat lukken, je gaat gewoon je best doen!
Dankjewel, lief. Ik moet nu bloedprikken en ik voel me zo alleen, heb een naalden/bloedfobie dus ga hier heel lekker Hopelijk kan ik zo mn zinnen verzetten voor die sollicitatie
Joh, als je dat bloedprikken met fobie doorkomt is zoān sollicitatie niks meer! Komt goed!
Lief van jullie, heb het overleefd
Hoe ging je sollicitatie? Of heb je die nog niet gehad?
Jaa nou wel oke! Kon beter maar ik had echt niet helemaal de focus. We gaan het zienā¦
Ah even afwachten dus! Ga voor je duimen
Ik heb echt de blues vandaag. Ik kan me niet voorstellen hoe dat zou zijn geweest als er iemand bij me was, als ik had samengewoond. Ik lijk gewoon niet eens meer te weten hoe het is. Het voelt als zoān ver van mijn bed-show. Het hele idee spreekt me ook niet meer aan, maar ik mis de genegenheid enorm. Even kroelen samen, pfoe. Daar heb ik echt behoefte aan.
Dankje, in mijn geval vast wel.
Mannn wat is dit toch een klote tijd om single alleenwonend te zijn. Dat het grootste deel van de bevolking gewoon met hun naasten mag knuffelen en als je alleen woont niet. Ik snap het, maar het voelt ergens zo onethisch en kut.
Ja in principe mag dat wel geloof ik, maar ik merk dat dat in de praktijk toch niet echt aantrekkelijk is. Beetje gek misschien dat ik erover zeur en er tegelijk voor kies het ook niet te doen. Je loopt ook meer risico en ik kies er in die zin ook zelf voor mijn vrienden en mijzelf te beschermen ofzo. Mensen staan er ook niet om te springen, het voelt gewoon erg beladen. Het is misschien ook kiezen tussen twee kwaden wat dat betreft. Als het weer iets rustiger wordt met de besmettingen zou ik dat wel weer overwegen denk ik. Nu voelt dat gewoon ook niet echt goed. Even doorbijten weer I guess. Ik denk er wel serieus over weer met huisgenoten te gaan wonen door deze crisis hahaā¦
Ik zeur hier altijd over stelletjes maar ik zag nu weer allemaal stelletjes herfstwandelingen maken hand in hand en ahh waarom heb ik dat niet
Ja ik had er ook heel lang geen last meer van gehad, maar ik kan nu ook weer giftig jaloers worden. Niet eens op het hebben van een relatie maar meer op het krijgen van lichamelijke affectie. Zelfs als ik zie dat mensen gezellig romantische dinertjes houden denk ik potverdorie, zit ik hier weer in mān eentje. Okee einde rant hahaā¦
Jaa pff die eerste donkere zondagavond in de wintertijd hakt er ook hard in zo, wil gewoon tegen iemand aanhangen op de bankš
Haha wintertijd heeft er ongetwijfeld mee te maken! Over twee maanden is de donkerste dag al weer geweest en dat geeft me dan wel weer hoop haha.
Eens met dit. Ofja onethisch weet ik zo niet maar het voelt zo zuur om dan als eind twintiger je leven voor x maanden āon holdā te zetten. En ja je kunt natuurlijk best wel daten maar vind dat zelf ook echt niet goed voelen en erger me dan ook weer aan vriendinnen die daar gewoon volle bak mee doorgaan. En vind die ergernis dan ook weer irritant, haha.
Beetje de herfstblues gooi ik het maar op
Mijn moeder zei vanmiddag āja jij hebt ook altijd zoān last van het donker hĆØ. Ik ook maar ik geef er gewoon niet aan toe, ik ga afleiding zoeken.ā
Dus ik ga nu even kijken of omroep Max nog iets kneuterigs voor me heeft
Je mag hier idd een persoon kiezen! En ik heb net hetzelfde dat ik in principe iemand zou kunnen kiezen maar het toch niet doe omdat ik geen relatie heb en het dan niet echt de moeite vind ofzo, en daardoor heb ik nu al maanden niemand geknuffeld