Same
Haha en same voor mij.
Voelt toch soort van āfijnā om te weten dat je niet de enige bent
Ik ben nu 35 en merk heel erg aan mezelf
ook dat het bij mij 2 kanten op gaat
Aan de ene kant mis ik echt iemand
En aan de andere kant ben ik nu zo gewend alleen te zijn en me eigen ding te doen zonder met iemand rekening te hoeven houden, dat het ook soort van benauwd voelt als ik aan een eventuele relatie denk.
Hebben meer mensen dit?
Ik wordt sowieso niet blij als ik zit te swipen op Tinder ā¦
Ook irriteer ik me mateloos aan vreemden(werk veel met mensen) die denken alles maar te kunnen zeggen / vragen ook over kinderen/relaties
Ik vierde vorige jaar ook voor het eerst alleen oud en nieuw, het jaar daarvoor met vrienden. Ik zie er echt tegen op. Vorig jaar met mijn oma en haar man kerst maar dat zit er dit jaar niet in. Deed wel heel overmoedig van joh, ik vier het gewoon lekker in mijn eentje!! Maar toen ik op de kerstafdeling van de Xenos dacht ik van, waarom in godsnaam moeite doen. Gaat toch kut worden.
Pff ja dit heb ik ook! Soms lijkt het me echt heerlijk om naast iemand op de bank te zitten en soms krijg ik het echt Spaans benauwd bij de gedachte om ooit met iemand samen te moeten wonen / rekening te moeten houden. Ik vind het echt wel lekker alleen. Apps als Tinder heb ik laatst van mijn telefoon gegooid, ik werd van dat swipen ook niet echt gelukkig. En telkens weer nieuwe energie stoppen in een gesprek dat toch weer dood gaat bloedenā¦
Maar ik heb wel een heel grote kinderwens en dat begint nu (ik ben 34) wel een beetje te dringen naar mijn gevoel.
Ik merk dat ik echt alleen maar onrustig word van Tinder en er opeens heel veel mee bezig ben. Terwijl ik dat niet had toen ik geen Tinder had. Ga het denk ik maar weer verwijder.
Precies dit!
Er is net vuurwerk in mn portiek gegooid waardoor er een raam in mn huis is gesprongen en ik ben ziek en ik voel me nu even heel zielig en alleen :(.
Gelukkig heb ik hierdoor wel ontdekt dat ik lieve buren heb en heb ik net even met mn ouders kunnen bellen om mn verhaal kwijt te kunnen. Maar toch⦠ik zou nu zo graag samen met iemand thuis willen zijn:(.
Ah meissieā¦
Stom van je raam zeg! Stomme asoās met hun vuurwerkā¦
Dat is schrikken! Was je zelf ook thuis? Hopelijk beetje kunnen afschermen en is het gelukkig niet super koud buiten
@Krabpaal @Scorpiovibes Dankjewel voor jullie reacties! Had ik even nodig vannacht. Ik was me kapot geschrokken van de knal en op dat soort momenten realiseer ik me altijd extra dat ik single ben.
Maar nu gaat t weer goed gelukkig! Heb het raam alweer laten fixen en alles is onder controle:).
Ik ben ongesteld en zat de film Midnight at Magnolia te kijken. Maximaal jankfest omdat ik wederom single het nieuwe jaar in ga, cheers!
High five!
Ik jank met je mee.
Precies wat jij zegt inderdaad! Bedankt voor je reactie: fijn om te lezen dat iemand precies begrijpt en verwoordt hoe klote dat kan zijn.
same
Zo komt even een klaagzang, maar ik heb het momenteel echt zo enorm zwaar. Heel mān eigen kut situatie, Corona, donkere dagen, alleen wonen⦠geen uitzicht op niks en zoveel onzekerheid. Omdat ik nu ziek thuis zit en daardoor ook niet werk zijn mān dagen ellendig lang, en toch zo kort omdat het snel donker is. Maar ik kan niet om 20.00 al gaan slapen. Ik mis niet eens per se een relatie, maar ik voel me nu zo verloren en alleen en eenzaam. Ik zou ook wel willen dat er soms gewoon iemand is zodat ik niet helemaal alleen ben. Doordeweeks heb ik dan voor mijn gevoel hoe stom ook toch nog een soort āstructuurā ofzo, mede door de tv programmaās denk ik. Maar in het weekend voel ik me gedropt in een oceaan waarbij ik maar blijf zwemmen maar niet boven kom. En ik weet dat het niet aan komt waaien maar ik heb werkelijk geen idee meer wat ik nog moet / kan doen om mezelf enigszins te vermaken. Nu heb ik ook weinig discipline geef ik eerlijk toe, maar omdat alles zo saai is heb ik ook nergens motivatie voor en dan kom ik dus in die cirkel waarin ik nu zit. Dat constante alles alleen doen en alleen zijn breekt me helemaal op nu
Wat rot voor je, klinkt inderdaad helemaal niet makkelijk veel sterkte
Herken het in (voor mij gelukkig korte) periodes wel, ik moet mezelf echt aan een regime houden om me lekker te voelen. Maar zeker met kutweer buiten is dat heel lastig vol te houden he.
Pff dat klinkt toch ook allemaal heel lastig en ingewikkeld. Ik snap dat je dan wel graag eens iemand om je heen hebt in huis. Is er niet iemand in je omgeving die thuis werkt en het ook prima vind om een ochtend en/of middag bij jou thuis te komen werken? Dan zit je niet de hele dag alleen, hoef je ook niet perse steeds met elkaar te kletsen maar heb je gewoon iemand in de buurt. Sterkte
Dit is zo vervelend en de donkere dagen maken je nog meer zo een āmolletjeā die volledig wegzakt in binnen hangen. Ik denk dat dit voor heel veel mensen herkenbaar is (voor mij ook). Wat mij helpt:
- twee keer per dag een korte wandeling maken van ca 15 minuten
- proberen leuke dingetjes te koken, toch een beetje moeite doen al is het alleen voor jezelf
- eerlijk zijn tegen je omgeving dat je je alleen voelt. Opkroppen maakt het nog emotioneler
- lief zij voor jezelf en niet vanuit het niets het 1 en ander verwachten van jezelf