Het leed dat single zijn heet

ZO een hekel aan mensen die dingen zeggen als opschieten, alsof het niet al pijnlijk genoeg is. Ik ben nu in een fase in mijn leven dat ik zo erg heb geaccepteerd dat ik single ben dat ik mij ook niet kan voorstellen dat ik ooit mijn huis zou kunnen delen met een ander. En dat ik gewend ben aan de gedachte dat niemand op mij valt en ik had vandaag zo een moment van zelfmedelijden. Ik moest ook aan het boek denken van Eleanor Oliphant is completely fine over een meisje die een jongen in een band leuk vindt en zich helemaal leuk gaat omkleden voor een gig om op te vallen maar dat hij niet eens naar haar kijkt. Dan denk ik, ja nu ben ik ook zo geworden. Ik kan mij de laatste keer niet herinneren dat iemand mij een compliment gaf of mij speciaal liet voelen. Daarom ga ik de afgelopen vrijdagavonden net als die Eleanor naar de supermarkt om wijn te halen en dat is mijn hoogtepunt van de week. Een vrijdagavond met mezelf voor de tv. Die hele lockdown draagt er ook niet echt aan bij.

En nu ook met oud en nieuw, ik ga lekker wijn kopen en lekkere snacks en misschien nog even een rondje buiten lopen en daarna naar bed. En dan vind ik dit wel ironisch om te kijken:

4 likes

Ik heb ook echt weer even een dip.
Merk dat het me ook gaat beĆÆnvloeden als in dat het mijn zelfvertrouwen voor werk vermindert en dat vind ik echt zuur

Heb ook even een dip met twee vriendinnen die ver weg wonen en ik nu door alle omstandigheden al een tijd niet heb gezien, kon me ook helemaal vinden in dat ā€˜geen prioriteit’ zijn waar jullie het over hadden. Merk dat we even moeite hebben om aansluiting met elkaar te vinden ofz

Zit al heel de avond sip naar mijn kerstboom te staren, was er heel blij mee maar nu denk ik ā€˜wat heb ik aan een boom als ik hem met niemand kan delen.’ :sweat_smile: hoop dat ik morgen weer wat positiever opsta

Lekker warrig bericht maar dat kan ook de wijn zijn

3 likes

:heart:

Het Ć­s ook gewoon even heel ruk allemaal nu.

2 likes

Jeej high five voor de wijn. I feel you! Volgens mij zitten wij in een soortgelijke situatie. Echt mega balen he… uiteindelijk komt het goed, ben ik van overtuigd :kissing_heart:

@S.onrisa. :heart:
Ik was echt heel zen dus ik was snel in bed gaan liggen om te slapen, maar ondertussen lig ik alles natuurlijk alweer te overdenken :sweat_smile: top

2 likes

Ik voel me ook even heel kut met single zijn. Al superlang geen leuke klik meer met iemand gehad dat ik voorbij 2-3 dates ben gekomen en met die nieuwe maatregelen zal het ook wel even duren voor er weer wat actie komt :frowning:

1 like

Ik denk dat ik zo’n nacht tegemoet ga. Aan de andere kant. Is dat het waard? Maar goed ik weet ook dat je het hoofd niet altijd kunt controleren. Het leeft een eigen leven :sweat_smile: Dikke knuffel voor alle niet zo happy singles op het moment :heart:

Ik raad echt wijn aan, lekkere muziek, lingerie en een spiegel :smirk: :joy:

7 likes

Ik ben door alle zorgen de afgelopen weken een paar kilo aangekomen dus die spiegel hoef ik even niet meer te zien. :joy:. Maar veel plezier!

1 like

haha jaaa genieten van je eigen aanzicht :smiley:

Nu klinkt het echt alsof ik een of andere stoot ben en dat is zeker niet waar, maar ik moedig iedereen aan om het te doen :joy: Ik moet nu wel even aan iemand denken van het vroegere ā€˜2wmn’ :sweat_smile:

2 likes

Ik had Tinder en Happn net dit weekend verwijderd omdat ik er klaar mee was en nu is dit de situatie :sob::joy:

1 like

Ik heb net brownies per post besteld voor mijn enige single vriendin, omdat ik vind dat mensen in een relatie dat maar van hun partner moeten krijgen.

Ik voel me nu toch schuldig tegenover andere vriendinnen want ik weet dat dat echt niet zo is
:sweat_smile:

14 likes

Lol die vriendin had een foto er van de in de groepsapp geplaatst, nog voordat ze mijn kaartje erin las, maar gelukkig had ze die weer verwijderd voor iemand hem had gelezen.

Zou een beetje awkward worden als ik de rest moest vertellen dat zij geen pakketje hoeven te verwachten :joy::joy::joy::joy:

4 likes

Huh is er ook een topic het leed dat een relatie heet? ik kan 'm niet vinden :no_mouth:

Is een members only topic, misschien dat je hem daarom niet ziet!

1 like

Ik ben een beetje verdrietig en nu mis ik echt even iemand die me dan even knuffelt.

2 likes

Ik wilde hier eigenlijk precies hetzelfde typen.

Wil ook knuffelen.

1 like

Het is soms lastig he…
Ik ga maar gewoon in bed liggen.

Ik heb sinds een paar dagen echt dat ik iemand mis. Gewoon iemand om de dagelijkse dingetjes mee door te nemen of samen met de hond te wandelen. Iets te vertellen wat je op de radio hebt gehoord. En ik heb ook echt zo’n behoefte aan een knuffel :sweat:

Bohh ben dus maar weer op Tinder gegaan (ondanks mijn voornemen dat pas weer in het voorjaar te doen) :rofl: maar Tinder lijkt wel dood pfff
En nu heb ik de hele tijd heel ironisch deze gedachte: gezocht knuffelmaatje :rofl: en heb ik ook nog bijna de neiging dit in mijn Tinder profiel te zetten. Somebody stop me

2 likes

Hahaha ik snap je! Ik denk wel dat mannen dat als ā€œsexmaatjeā€ lezen, dus ligt er denk ik helemaal aan wat je eruit wilt halenšŸ˜‰haha

2 likes