Leuk om je lijstje te lezen, ook al vind jij het misschien simpel en zijn het ook niet de meest ingewikkelde dingen. Ik merk zelf dat ik vaak moeite heb om ook nog maar iets te verzinnen! En simpel vind ik juist vaak onderschat en super leuk. Hoeft niet altijd hemel en aarde te bewegen voor een activiteit.
Ik wandel nu al best veel en haal regelmatig koffie to go, maar ik zou als het weer kan ook vaker zelf stedentripjes willen maken en naar hostels willen gaan. Heb die âvrijheidâ best gemist toen ik jaren een relatie had, want dan gingen we altijd samen. Hadden we soms ook wel aanspraak, maar minder. Hoop dat het snel kan want wil die tijd die ik daarmee destijds heb gemist echt inhalen. Althans, zo voelt het. Zelf ben ik nu veel bezig met veranderen van mân interieur en daar word ik echt blij van. Alsof ik ineens na 4,5 jaar ook op een heel andere plek woon ofzo. Veel meer mijn plekje ook. Heel fijn! Edit; of woonkamerdisco! Alleen of met een vriend(in). Muziek, discolamp, drankje en dansen 
Afgelopen weekend leuke avond gehad met een man. Weet niet echt wat het van me is. Niet echt een date-date, maar ook (nog?) niet echt een vriend. Spreken elkaar ook niet mega vaak, soms appen en dan soms afspreken. Afijn, was super gezellig. Wel gezoend, verder niks. Wel daar geslapen. En voelde echt zo fijn om gewoon weer een beetje gezelschap en affectie te hebben. Maar nu zo achteraf voel ik me dan nog sipper dan eerst omdat het me weer even opnieuw heel bewust maakt van dat ik dat soms toch heel erg mis en nu weer alleen ben. En ook dat het als single in deze tijd echt heel moeilijk is om dit gevoel zo enigszins te ervaren, en wat voor moeite daar allemaal wel niet ingestopt moet worden voordat het âzover isâ. Dat vind ik best confronterend af en toe