Aaah vind ik rot dat je je zo voelt. Ik heb dat ook wel een beetje. Ik ben nu 33 en ben net ook weer uit elkaar na de zoveelste mislukking, althans zo voelt dat. Ik vind het ook soms moeilijk dat iedereen een relatie heeft en ik weer alleen zit. En iedereen zegt natuurlijk van ja je bent zo’n leuke meid bla bla je komt echt wel iemand tegen en dat is lief bedoeld maar daar koop ik nu niks voor. ik heb nog wel een bff die geen relatie heeft, met hem doe ik veel dingen samen en dat is leuk maar toch mis ik wel dat wat je in een relatie hebt zeg maar.
We hebben heus de boot niet gemist, voor ons komt het echt wel weer! En dat is hetzelfde als wat mensen tegen mij zeggen en dat is mega irritant maar ergens moet ik ze wel gelijk geven, het komt heus wel.
Al heb ik soms ook wel het gevoel van ja shit straks krijg ik geen gezin ofzo terwijl ik dat heel graag wil. En weet je, soms mag je er gewoon ook echt even van balen. Ik hou me dan wel soms vast aan andere dingen haha als ik er dan aan denk dat mijn vriendinnen soms ook wel eens relatieshit hebben en de shit die ik met mijn ex had dan denk ik ok dat heb ik dan weer niet.
Lang verhaal maar weet dat je niet alleen bent, en het komt echt wel voor ons daar geloof ik in. En je mag je echt wel eens rot er om voelen. Het helpt mij wel om me te focussen op de dingen die ik dan wél heb zoals lieve vrienden en vriendinnen en toch coronaproof dingen te doen zoals wandelen op afstand of lekker even facetimen ofzo.

)! Als de persoon het je waard lijkt dan komt het vast goed
Door al die apps ben ik in het echt socially awkward geworden. Ik baal er zo van…