Thanks voor je lieve en ook wel geruststellende woorden. Je omschrijft het heel mooi vind ik. Ik merk dat ik behoorlijk gekwetst ben en best wel tijd nodig heb. Maar idd het maar de tijd geven gaat het meest helpend zijn.
Inderdaad precies dat gevoel van nu heb ik het verpest en ben ik ‘‘mijn persoon’’ misgelopen, zo lastig! Het is ook wel ingewikkeld als je gevoel zo zegt ‘‘dit is goed, dit is het’’ en dat je dan volledig moet gaan bijstellen ofzo. Ik vind het wel een fijne gedachten dat er meerdere personen zijn die goed bij je passen, afhankelijk van waar je in je leven bent. Natuurlijk is de gedachten van ‘‘de ware’’ ook niet heel realistisch, met zo veel mensen op de wereld haha.
Ben wel echt bang hoe dit in de toekomst gaat zijn. Of ik dan weer het vertrouwen kan hebben eigenlijk bij een ander. Ik had dit zo niet zien aankomen allemaal en na zo’n lange relatie. Vind het best eng dat je gevoel er blijkbaar zo naast kan zitten?
Ik heb dat boek overigens meteen even opgezocht haha! Thanks voor de tip. Klinkt goed!