Het leed dat single zijn heet

Ik heb nooit mega veel waarde aan valentijnsdag gehecht toen ik nog een rela had, maar voel me dit jaar wel extra single. Vorig jaar ben ik samen met een vriendinnetje uit eten geweest en gingen we op stap.

Ik denk dat ik dit jaar maar een fles wijn open trek, sushi oid haal en foute romcoms ga kijken.

1 like

Ik hoop ieder jaar weer dat ik mooie rozen (of andere bloemen), chocolade of gewoon een lief berichtje krijg van een leuke jongen. Maar nog nooit gehad en ik gok dat ik dit keer ook weer teleurgesteld ga worden.

2 likes

Rond m’n 20e deed ik met vriendinnen op Valentijnsdag altijd een etentje en gingen we een dobbelspel doen met allemaal leuke cadeautjes. Ik mis veel single vriendinnen hebben haha

3 likes

Ik heb wel eens borrel gedaan met mijn single vriendinnetjes maar dat zit er dit jaar natuurlijk ook niet in :unamused:

2 likes

Meh. Mijn gevoel van een tijdje geleden dat ik oke was met single zijn? Dat is nu echt helemaal weg. :(. Man wat voel ik me even eenzaam.

2 likes

Zo’n pijnlijk rotgevoel is dat! Ik hoor helemaal niet in dit topic maar had er zaterdag ook last van. Ik duim voor je dat je je snel wat beter gaat voelen :rose:

1 like

Dankjewel :heart:. Ik denk dan dat ik dat gevoel niet zou hebben als ik een vriend had, maar zo werkt het toch niet echt he. Fijn dat het bij jou iig weer over is!

1 like

Ah ik herken dit zo erg, ik was er eerst ook zo lang oke mee dat ik alleen was. Maar nu echt totaal niet meer…

1 like

Dat snap ik, ik kan mij nog herinneren van toen ik single was dat ik mij ook eenzaam kon voelen omdat er niemand was die ik kon knuffelen. Maar ik heb nu een relatie en voelde mij afgelopen weekend ook eenzaam doordat ik opeens veel dagen achter elkaar alleen was en heel weinig mensen zie vanwege het thuiswerken (het stelt natuurlijk niets voor vergeleken met mensen die alleen zijn/wonen in deze tijd maar het was even omschakelen denk ik) dus het klopt wat je zegt dat het ook kan als je een relatie hebt. Tis gewoon echt een rotgevoel :bear: Knuffel voor jou! En ook voor @flwhrs!

2 likes

Dat klopt ook helemaal hoor en in mijn specifieke geval is het ook van mindere waarde te noemen maar ik dacht ik post het om te laten zien dat wat @S.onrisa zegt klopt in de hoop dat het haar gevoel misschien iets minder pijnlijk maakt en het niet hebben van een relatie in dat opzicht een iets minder groot gemis is omdat je je zelfs in een hele fijne relatie soms zo kunt voelen, dat kan gewoon los van de relatie staan. Ik denk ook dat iedereen het rationeel wel weet dat het dan ook kan dus mijn post was misschien niet zo nuttig, was vooral als hart onder de riem bedoeld.

2 likes

Zo vatte ik het ook op hoor :blush:.

Het is inderdaad niet te vergelijken, maar ik denk wel dat een kerel mijn eenzame gevoel niet helemaal kan oplossen.

@monkeyslut Ik hoop het ook!

2 likes

Ik ben vandaag zo graftakke verzuurd he, ik ben jaloers op alles en iedereen. Veel plezier met je VaLenTiJn grr

10 likes

Ik heb ook het idee dat het veel erger is dan de afgelopen jaren? Echt overal waar ik kijk gaat het over valentijn.

3 likes

Blame corona

3 likes

Ik was net boodschappen doen en de winkel is maar 200meter verderop en voor me liepen steeds slome koppeltjes hand in hand die ik chagrijnig in haalde, maar na elk koppel kwam een ander koppel😢

5 likes

En iedereen die gezellig romantisch aan het schaatsen is, ik ben ZO jaloers maar ik ben zo stom geweest om geen schaatsen voor mijzelf te regelen. Houd op met zo idyllisch doen denk ik dan haha. Maar het is ook mijn eigen schuld, ik moet mezelf meer gunnen en daardoor ben ik alleen maar meer gefrustreerd. Het is gewoon confronterend.

Mensen hebben nu ook niet veel meer te doen dan vALeNtiJn en romantisch doen in de sneeuw. Ok nu houd ik op met zuur doen haha.

4 likes

Vanochtend op de radio ook al die kut Valentijn. Dacht lekker relaxed wakker te worden met een muziekje aan, zijn er steeds liefdesboodschappen tussendoor van stelletjes die zielig zijn omdat ze NiEt SamEn ZiJN vandaAG :expressionless:

Ik ben daarna wel gaan schaatsen, in m’n eentje en had serieus lol. En toen schaatste er zo’n stelletje langs en die meid zei tegen haar vriend dat ik een uitslover was, en toen wou ik haar eigenlijk het liefst in een wak duwen.
Ik ging me daarna wel uitsloven en hun achteruit schaatsend inhalen en lief lachen naar die vriend. Hoop dat ze dikke ruzie hebben gekregen

67 likes

Wat een kloteeee dagggggg. Ik los het maar op met snacks en retail therapy. Kom maar door met die bitterballen en 10 nieuwe lipsticks

8 likes

Vond het wel een pity actie van mezelf hoor haha. Had het alleen echt even helemaal gehad dat zo’n stom stelletje mijn vrolijkheid probeerde te vergallen

1 like

Gelukkig heb ik een soort van het amper opgemerkt dat het valentijn is ik weet eigenlijk niet waar mijn hoofd de heledag heeft gezeten. En ik ben ook rete blij dat er dit jaar geen carnaval gevierd mag worden. Ik zou me echt eenzaam voelen.

En @Merrow waarschijnlijk was ze jaloers. Zou ik wel zijn, ik probeerde ook te flexen gister in achteruit schaatsen alleen ik kan dat helemaal niet :joy:

1 like