Het leed dat single zijn heet

Aawh ik kon dat voorheen ook niet hoor hahah. Maar ik rolschaats nu vaak en blijkbaar heeft dat ook serieuze invloed op ijsschaatskwaliteiten. Het is vooral even doorhebben hoe je je gewicht moet verplaatsen

2 likes

Wat ik me laatst afvroeg, hoe lang zijn jullie vaak achter één stuk alleen en hoe lang kun je in principe alleen zijn totdat je doordraait?

Ik ben vaak niet langer dan een dag alleen, heel soms 2 dagen, maar voor mijn gevoel ben ik heel veel alleen. Of ik doordraai hangt ook wel weer van mijn bui af, het is vooral de gedachte alleen te zijn die me gek maakt dus als ik weet dat ik 2 of 3 dagen alleen zal zijn word ik gek, maar die dagen blijken dan achteraf weer heerlijk te zijn.

Ik ben het afgelopen jaar met corona en thuiswerken zo een maand alleen. Daarvoor had ik elke maand een avond met een vriendin waarmee ik ging borrelen maar dat doen we nu ook niet meer. Ben het inmiddels ook zo gewend dat ik niet beter weet. Al is tegen jezelf praten soms wel heel sad haha.
Maar ik ben sowieso wel een einzelgÀnger en ben graag op mezelf, vakantie/buiten de deur eten/bioscoop/terras doe ik ook gewoon alleen. En feestdagen zit ik ook altijd alleen.

3 likes

Hahaha ik moest hier om lachen. Klinkt als een top relatie!

1 like

Ik werk gelukkig met al mn collega’s dus zie wel mensen op dagelijkse basis. Maar het langste wat ik echt alleen ben geweest zonder iemand te zien is 3-4 dagen denk ik.

Ik ben ook iemand die graag alleen is dus denk dat als het langer was geweest het ook geen probleem was.

2 likes

Ik heb hetzelfde maar ik kan ook moeilijk alleen zijn. Leer door corona wel iets beter ook om mezelf te vermaken hoe sneu dat ook klinkt. Voorheen moest ik altijd afspreken en voelde ik me rot als niemand tijd of zin had.

2 likes

Ik heb echt zoveel zin om intens met iemand te zoenen en dan helemaal hitsig te worden daarvan.

13 likes

Ik ook daten? xxx

5 likes

Haha en dan geen seks te hebben om er vervolgens dagenlang over na te denken

3 likes

Ik ging het budget - en besparingstopic lezen en toen werd ik nog zuurder dat ik single ben :unamused:.

18 likes

Nu met het mooie weer (en nog steeds Corona) merk ik echt weer dat ik alleen ben. Overal stelletjes.

Ben normaal helemaal niet zo jaloers en doe gemakkelijk wat in m’n eentje, maar wat zou ik het fijn vinden om ook weer een keer met iemand hand in hand te wandelen of samen op een kleedje aan het water te liggen.

Deze maand alweer 5 jaar single.

10 likes

Feel you! Vind de komende paar vrije ‘feest’dagen ook lastig, merk dat m’n vriendinnen allemaal iets met hun partner gaan doen. Zeker als het lekker weer is. Wat uiteraard ook helemaal logisch is. Maar ik ben het soms zo zat om dan of alleen, of bij m’n ouders of het derde wiel te zijn. :weary:

6 likes

Zo herkenbaar!

Ik baal ook wel echt dat t nu lastig is om nieuwe mensen te ontmoeten, zowel romantisch als vriendschappelijk. Je bent echt aangewezen op apps als tinder en bumble enzo, ik ga daar niet zo lekker op helaas . Dus doe dan toch vaak maar dingen in mn eentje, als vrienden geen tijd hebben of al wat met partners etc.

6 likes

Ja!!! Heel herkenbaar. Ik word er moedeloos van dat je nergens iemand tegen komt maar aan Tinder wil ik eigenlijk gewoon niet meer beginnen. :weary: Barre tijden zijn het

Vannacht had ik het even moeilijk. Ik was met een koppel, ze waren aan het kussen en hij zei dat zij het mooiste is wat hem overkomen is. Sowieso ga ik tegenwoordig met 3 koppels om, dus ik ben flink aan het thirdwheelen

4 likes

En dit deden/zeiden ze waar jij bij was? Wauw, rude.

8 likes

Yup, incl. smakgeluiden
 :nauseated_face:

2 likes

Ik ga morgen voor het eerst m’n ex weer zien en ben zo zenuwachtig
 We zijn goed uit elkaar gegaan en hebben ook nog redelijk veel contact gehad toen we besloten allebei wel vriendschappelijk verder te gaan, maar elkaar weer echt zien voelt gek en ben zo bang dat hij weer meer gaat willen

2 likes

Je hebt gelijk
Heb er denk ik wat te snel mee ingestemd zonder eerst echt te voelen. Thanks voor het voorhouden van de spiegel, ik ga het afzeggen!

14 likes

Ik ging net eens opschrijven hoe ik mijn leven als single optimaal zeg maar zou willen benutten. Welke dingen ik zou doen dan en hoe ik van die vrijheid die ik nu heb optimaal van kan genieten. Ik werd helemaal vrolijk en energiek ervan toen ik het opschreef totdat ik me realiseerde dat ongeveer 80% van de dingen waar ik dus positieve energie van krijg en naar kan uitkijken nu niet kan ivm corona :sob::sob:

Ik hoop toch zo op een mooie zomer/nazomer! Pfff

10 likes