Het leed dat single zijn heet

Iemand anders merkte dat het bij mij in het verkeerde keelgat schoot en toen nam hij zijn woorden terug. :relieved:

Je moet helemaal niks, maar dat weet je zelf ook wel. :kissing_heart:

1 like

Wat een opmerking alsof dat voor elke man geldt. ik ken vooral maar mannen die make-up alleen oké vinden als het een beetje is (mascara en wat lippenstift ofzo) en liever puur natuur hebben. Tis maar net wat je zoekt

(oh en iedereen moet natuurlijk gewoon doen wat die wil. Wel/geen make-up heb je niets over te zeggen als man vind ik. Die hoeft het er niet af te halen en op te doen. Voorkeur uitspreken mag nog wel)

1 like

@LaPetiteRobeNoire ik wilde ook nog zeggen dat je dit goed gezegd hebt. Echt precies hoe het is/voelt eigenlijk. Mensen vragen of ik jaloers ben, of het ook zou willen etc (van die stappen als samenwonen/kinderen krijgen/trouwen etc).
Maar het is precies wat je zegt: zij gaan ergens heen, waar ik (nog) niet heen wil maar zij gaan wel. En ik gun het ze, maar het is niet altijd leuk dat ze een andere kant op gaan of in veel snellere vaart.

2 likes

Ik vind dit altijd een beetje onzin. Ze denken dat ze dat mooi vinden, maar in werkelijkheid hebben ze geen idee wat weinig make-up betekent.

Heel gezicht vol met producten maar neutrale kleuren: ah weinig make-up, nice!

Alleen eyeliner en rode lipstick: ew nee veel make-up ik wil het liever puur natuur

Oftewel, doe wat je wil en trek je niks aan van wat mannen zeggen want ze weten niet waar ze het over hebben.

27 likes

Ik heb mij wat ongelukkig uitgedrukt dan, want ik bedoel idd dat het dan bedoelt wordt dat je er met make-up wel bijna hetzelfde eruit ziet als zonder make-up. En dan mag het best meer zijn dan alleen mascara en lippenstift, als het maar natuurlijk oogt. Maar idd @papierhier veel mannen hebben geen idee hoe het werkt.

3 likes

Ik kwam mijn ex-date tegen op tinder en in een zwak moment geliked. Zijn we een match en stuurt hij een best een flirterig berichtje (wat heb je toch ook schattige foto’s) terwijl hij degene is die het heeft afgekapt

??? mannen

6 likes

Doet me denken aan die ene meme, iets in de trant van: Why would I stress about a boy who can’t even tell the difference between nude colors

5 likes

En ben je nu even van t padje of valt het mee?

Mijn ex liked me niet :sob:.

3 likes

Wel even ja, begrijp hem gewoon niet. Maar vind dit wel zo’n kinderachtige manier, als je echt spijt hebt doe je dit niet zo, dit is gewoon weer puur aandacht vragen en mij even herinneren aan zijn bestaan. Dus ik heb hem ontmatched haha (ben zo volwassen geworden)

6 likes

Goed zo! Hoop op een klein deukje in z’n ego want zulke mannen houden echt van de aandacht en voelen zich zo gewild. Ff een reality check dat zij ook inwisselbaar zijn, eikels :no_mouth:

1 like

Verschrikkelijk! Waar bemoeien mensen zich mee en hoezo kunnen ze niet bedenken dat dit super ongepaste opmerkingen zijn.
Ik ben 30 en net single na bijna 6 jaar relatie en tegen mij zegt iedereen gelukkig alleen maar dat ik nog aaaalle tijd van de wereld heb. Maar mijn leed is dan weer dat ik dat zo niet voel :cry:

2 likes

Argh, ik voel plaatsvervangend frustatie van je bericht. Je frustratie druipt er gewoon vanaf. Logisch ook, waar bemoeien zij zich mee. Het enige wat telt is dat jij je alleen prima redt zoals je zelf zegt. Knuffel!

Ik vind dit eigenlijk bijna net zo erg. Waar bemoei je je mee en hoezo heb je een mening over of ik kinderen wil en zo ja of ik nog tijd heb hiervoor.
afbeelding

15 likes

Oh ja persoonlijk vind ik dat juist wel fijn omdat ik eigenlijk het liefst nu kinderen zou willen en bang ben niet meer op tijd iemand te vinden.

1 like

Ik kan me soms echt dood ergeren aan mensen (meestal vrouwen helaas) die vooral huiseigenaar zijn dankzij het inkomen van hun partner en mij dan een beetje de les gaan lezen over de woningmarkt. Net zei een ouder familielid, die zelf al heel lang huisvrouw is, dat het vooral een kwestie van durven is. Uh, nee hoor.

16 likes

DURVEN hahahahhaa :joy:

Als de VVD nou eens zou DURVEN om fatsoenlijk beleid te maken lukte het ooit misschien.

28 likes

Durven een shitload aan spaargeld bij elkaar te sprokkelen omdat je gemiddeld toch wel een hoop eigen geld moet meenemen? 🥲

Sorry maar de woning markt is niet zo omdat er een hoop mensen met “lef” tussen zitten en je er niet in komt als jij die lef niet hebt… Zou wat zijn

Edit : Vind het dan wel gedurfd om (grotendeels) gebaseerd op t inkomen van een ander een schuld voor 30 jaar aan te gaan, dus wat dat betreft ben ik blij dat ik zelf werk :woman_shrugging:

3 likes

Ja, dat laatste denk ik ook vaak, maar dat durf ik dan weer niet hardop uit te spreken. Ik krijg namelijk al helemaal moordneigingen als er daarna een opmerking volgt over dat ik maar een rijke man moet zoeken.

2 likes

Ik begin me steeds meer neer te leggen bij mijn relatiestatus en ben daar erg blij om! Tis the season and you know what time it is:

6 likes

Is dat een ding ja? Mij totaal onbekend dat iemand (behalve vroeger mijn moeder) iets te zeggen heeft over wat ik wel en niet aan mag

9 likes