Het legpuzzel-topic

Mooie sprookjesachtige puzzel gemaakt.

20 likes

Wat leuk! Waarvan is deze puzzel?

1 like

Hele leuke!

2 likes

Het is deze puzzel van King. Niet de beste kwaliteit, maar ik vond de print zo leuk. Er was volgens mij nog een buitenlands merk met dezelfde puzzel, maar die was 15 euro duurder. Owja en Ravensburger heeft een vergelijkbare puzzel die ‘Kerstmis thuis’ heet (100 XL of 1000 stukjes).

1 like

Dank je! Voor die prijs is het een leuke puzzel en kan ik wel leven met een lagere kwaliteit. Ik heb hem alvast besteld voor volgend jaar!

1 like

Ik wil een puzzel cadeau doen aan iemand die graag puzzelt, maar dat niet zo heel vaak doet (mijn moeder).
Voor hoeveel stukjes moet ik gaan zodat het uitdagend is, maar ook niet té lang duurt?

1000 zou ik zeggen.

1 like

@Mimosa @FISSA dankjewel! :smiley:

Vanavond mijn kerstpuzzel van Wasgij afgemaakt.

11 likes

Door dit topic geïnspireerd, toch maar een puzzel en puzzelmap besteld :smiley:

En ook nog eens toevallig dezelfde puzzel als die hierboven van @Nashville :grimacing:

5 likes

Dan kun je mijn afbeelding gebruiken om te spieken als je vastloopt :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Precies! :laughing: Ik had de afbeelding ook al op een webshop zien staan, wat ik een beetje vreemd vond want dat je niet weet wat het gaat worden is toch het hele doel van deze puzzels?

Ik had deze puzzel voor kerst gekregen en heb hem vandaag afgemaakt.

20 likes

Ik ga ook weer eens puzzelen!

21 likes

Voor het eerst in m’n volwassen leven aan het puzzelen.
En nu begint het moeilijk te worden :’)

4 likes

Haha je hebt ook niet echt een makkelijke gekozen om mee te beginnen

1 like

Daar kwam ik ook achter toen ik op dit punt aan kwam haha. Echt totaal niet bij nagedacht en gewoon een leuke afbeelding uitgezocht

3 likes

Mocht je dit te moeilijk blijken te vinden en het wel nog een kans wilt geven: de puzzels van thats life zijn gewoon lekker weg puzzelend, niet te moeilijk maar wel leuk om te maken

Edit: ook prima kwaliteit en niet te duur

1 like

Ik heb mijzelf deze cadeau gedaan voor in mijn verlof: Legpuzzel - Alice in wonderland - 1000 st | bol.com

Nu al zin om in een stil huis de hele dag deze puzzel te maken :grinning_face_with_smiling_eyes:

4 likes

Oh help, deze doet me denken aan mijn nachtwachtpuzzel. Alles in 100 tinten grijs en geel, ik heb m weggedaan :grimacing:

1 like