Geweldig!
Oef, succes haha. Hij is wel heel leuk!
Ja het wordt een pittige denk ik haha, maar dan ben ik iig even zoet!
Kruidvat heeft 20% korting! Het is dat ik al een jaar ofzo geen puzzel meer heb aangeraakt, anders had ik er een paar gehaald want zie er best wat leuke tussenzitten!
https://www.kruidvat.nl/a/3061731/puzzels-en-spellen
Vorige maand heb ik wat puzzels van @Clancy overgekocht, waaronder deze. Hij was echt niet makkelijk, zo veel donkere stukjes! Maar het eindresultaat mag er zijn, en ook wel leuk om eens een puzzel te maken die ik niet stukje na stukje na stukje in elkaar knal
De Nederlandse!
Oh! Typfoutje van mij! Zal het aanpassen…
Veel plezier met uitzoeken, ze zijn zo mooi!
Oh die zijn ook prachtig! Oh ga eens daar kijken…
M’n vriend kwam aan met een vervroegd kerstcadeau:
Hogelijk is de kwaliteit een beetje goed, want ja…King… maar ik vind vooral de rechter 3 puzzels heel leuk dus hier ga ik me wel mee vermaken denk ik
Spoiler alert: de kwaliteit is bagger. Bij het voorbereiden van puzzel 1 werd ik al gek van hoe dun de stukjes waren, dus terug in het zakje gestopt en ik breng het wel naar de kringloop ofzo
Zonde zeg.
Wat een ellende is dit . Waar ben ik aan begonnen haha. Heb er nu 5uur puzzelen op zitten en dit is het resultaat
. Heel lastig om nu verder te gaan…
Hier was ik vorig jaar al mee begonnen, maar eindelijk deze week afgemaakt. Ik vind de Thomas Kinkade puzzels zo ontzettend mooi, heb de volgende al klaar liggen
Oh wat is die leuk!!
Vorig weekend een ronde puzzel gemaakt. Voor Sinterklaas had ik een Hema koekjes puzzel gekregen maar tot nu toe schiet het echt niet op 🥲
Deze is zo leuk, soms zo frustrerend maar zooo mooi <3
Oh die ronde bloemen puzzel
Met al die lichtjes zeker? Ik vind 'm ook weer prachtig.
Ik zag trouwens in het boekje, dat erbij zat, dat ze er ook een van de Lion King hebben. Maar die ben ik online nog niet tegengekomen.