Het legpuzzel-topic

Vanavond mijn kerstpuzzel van Wasgij afgemaakt.

11 likes

Door dit topic geïnspireerd, toch maar een puzzel en puzzelmap besteld :smiley:

En ook nog eens toevallig dezelfde puzzel als die hierboven van @Nashville :grimacing:

5 likes

Dan kun je mijn afbeelding gebruiken om te spieken als je vastloopt :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Precies! :laughing: Ik had de afbeelding ook al op een webshop zien staan, wat ik een beetje vreemd vond want dat je niet weet wat het gaat worden is toch het hele doel van deze puzzels?

Ik had deze puzzel voor kerst gekregen en heb hem vandaag afgemaakt.

20 likes

Ik ga ook weer eens puzzelen!

21 likes

Voor het eerst in m’n volwassen leven aan het puzzelen.
En nu begint het moeilijk te worden :’)

4 likes

Haha je hebt ook niet echt een makkelijke gekozen om mee te beginnen

1 like

Daar kwam ik ook achter toen ik op dit punt aan kwam haha. Echt totaal niet bij nagedacht en gewoon een leuke afbeelding uitgezocht

3 likes

Mocht je dit te moeilijk blijken te vinden en het wel nog een kans wilt geven: de puzzels van thats life zijn gewoon lekker weg puzzelend, niet te moeilijk maar wel leuk om te maken

Edit: ook prima kwaliteit en niet te duur

1 like

Ik heb mijzelf deze cadeau gedaan voor in mijn verlof: Legpuzzel - Alice in wonderland - 1000 st | bol.com

Nu al zin om in een stil huis de hele dag deze puzzel te maken :grinning_face_with_smiling_eyes:

4 likes

Oh help, deze doet me denken aan mijn nachtwachtpuzzel. Alles in 100 tinten grijs en geel, ik heb m weggedaan :grimacing:

1 like

Ooo shit haha. Ik hoop dat ik het doorzettingsvermogen kan vinden om hem wel af te gaan maken. Als dat gelukt is post ik hier bewijs :sweat_smile:

1 like

Ik heb deze net gemaakt, beetje Jan van haasteren stijl. Vond m heel leuk om te maken!

Ik denk trouwens dat ik binnenkort even m’n puzzels ga uitzoeken en een deel ga verkopen, kan ze misschien ook wel even in het verkooptopic zetten hier

11 likes

Gekregen met Kerst en net afgemaakt.

18 likes

Ah cool die heb ik ook liggen! Was ie te doen?

1 like

Aaahhhh deze wil ik zo graag!!

1 like

Ja hoor. Ik dacht eerst dat ie heel makkelijk zou zijn door de kleuren. Maar doordat er zoveel verschillende pokémon te zien zijn en de stukjes best klein zijn is het ook echt nog wel even puzzelen bij sommige stukjes. Voordeel is dat je wel snel wat hebt liggen dus dan blijf je er plezier in houden.

1 like

Ooh die is echt heel leuk!

Ik heb deze voor kerst gekregen:

Maar hij is zooo moeilijk. :scream: Na een week had ik alleen de staart af. Dus heb hem voor nu even weggelegd en ben aan een makkelijkere landschapspuzzel van 1500 stukjes begonnen. :joy:

20 likes

Heb deze afgelopen week gelegd, viel nog best tegen en al helemaal met avondlicht :flushed: Op het plaatje lijkt er veel verschil te zitten in de kleuren, maar dat is niet zo haha.

5 likes