Ik gebruik daar plastic ziplockzakjes voor. Die dus vervolgens in de badkamer belanden met nog een stukje erin. Misschien ook maar overgaan op bakjes.
Totzovermijnspreekbeurtzijnernogvragen.
Ik gebruik daar plastic ziplockzakjes voor. Die dus vervolgens in de badkamer belanden met nog een stukje erin. Misschien ook maar overgaan op bakjes.
Totzovermijnspreekbeurtzijnernogvragen.
Ik gebruikte de ziplocks ook daarvoor maar op de een of andere manier vond ik dat toch niet zo fijn.
Heb nu 1 bakje leeg en heb het gevoel dat ik heeel snel ga nu ineens. Al heb ik dat gevoel wel vaker met die kinkade Disney puzzels en dan even later zit ik vast
Ik bewaar vaak kleinere doosjes waarin cadeautjes zaten, bijvoorbeeld zo’n klein Rituals-setje. Dan gebruik de bodem en de deksel ook als sorteerbakjes. Momenteel heb ik veel puzzelstukjes gesorteerd in glazen bakjes, maar die mis ik nu in de keuken dus dat is ook niet handig. Ik vind de Hema-bakjes wel slim, omdat je er ook deksels op kan doen en het dus niet zo erg is als je zo’n bakje van de tafel stoot
Wat doen jullie eigenlijk met de gemaakte puzzels? Meteen weer kapot maken en de doos in? Ik vind dat zo jammer van het tijd, maar ja kan het ook niet overal in huis ophangen.
Paar dagen laten liggen en dan de doos in. Daarna op Marktplaats of aan iemand doorgeven of met iemand ruilen.
Ik ben ook aan deze bezig!
Heb deze bestelt. Vond alle vier de puzzels leuk en zo scheelde het veel geld. Ik kende dit merk eigenlijk niet echt maar ze hebben echt heel veel prachtige puzzels. Ik ben begonnen met de puzzel van het bloemenwinkeltje en de mooie kat in het midden.
Hee deze kwam me heel bekend voor, ben deze nu ook aan het maken!
Hoe gaat het bij jou? Bij mij net zo sloom als verwacht haha maar wel leuk, m’n vorige gingen me iets te snel
Ik heb deze met Bruna logo’s.
Waar heb je deze besteld?
Legpuzzels . nl
Dan bij merken op Jumbo klikken en dan op Falcon.
Ah deze heb ik ook liggen (op de grond, mega kut). Vind m echt leuk maar ook lastig met al dat roze en ZOVEEL MENSEN haha
Dankje!
Jullie hebben me aangestoken, als ik de rust vind begin ik er vanavond aan eentje