Die lucht was echt hels! Alles wat daarna kwam viel mee en was leuk om te maken.
Wow wel gaaf met Mufasa in de lucht
Deze afgelopen week gemaakt. Mijn eerste keer duizend stukjes.
Zaterdag had ik gesorteergesorteerd en dit gelegd. Toen had ik geen zin meer.
Gisteren wilde ik hem perse af krijgen maar mijn brein lukte het gewoon niet meer. Dus vanochtend de laatste 16 stukjes gelegd.
Echt een hele leuke puzzel met veel details!
Oooo mooooooi
echt he!!! Er zitten ook zoveel mini details in dat ik het nu echt zonde vind om hem af te gaan breken.
Wat doen jullie dat allemaal snel zeg! Ik heb puzzels echt wekenlang onafgemaakt liggen🙈.
Die laatste die wij af hadden duurde ook iets van 8 weken. Maar dat kwam door de verhuizing die tussendoor kwam
Ik had even letterlijk niks te doen en wilde toch bezig zijn. Nu heb ik geluk dat deze ook redelijk ‘simpel’ is, met beauty and the beast heb ik er een stuk langer over gedaan!
Ik heb de ark van Noach puzzel besteld van 3000 stukjes, zie ik nu pas dat het 2-4 weken levering is haha
Wow wat vet, dat doolhof!
Maar het is geen optische illusie, staat in de FAQ
Is the magic illusion like one of those Magic Eye things?
No! The illusion at the end of the puzzle will work for everyone whether you have good eyesight or not. It’s a physical illusion, not an optical illusion. We can’t see those Magic Eye things either.
Nu wil ik er ook 1 bestellen! Zit alleen te zoeken of er niet mega torenhoge verzendkosten bij komen aangezien de puzzel vanuit Amerika komt?
Ik
Oh mehh ik zie het al, vanuit NL moet je minstens 35 dollar doneren om hem hier bezorgd te krijgen… Dure puzzel wordt dat
Ahhh wat zonde
Vanmorgen vond ik het tweede (en laatste) missende stukje in mijn nachtkastje. Don’t ask want ik heb geen idee Maar hij is nu dus eindelijk compleet! Nu alleen even checken of ik de aangevraagde stukjes nog kan annuleren, anders heb ik er straks 3002, ook beetje zonde.
Deze vorige week via marktplaats gescoord en ga er nu een beetje mee beginnen. Volgens mij is het wel echt een lastige als ik naar de stukjes kijk. Net een beetje de hoekjes zitten uitzoeken.
woooow die is echt moooooooi! Mag ik vragen waar je die vandaan hebt ?
Ik heb ‘m van legpuzzels . Nl
Het is van het merk Falcon, zie ‘m nu helaas niet meer op de website staan.
Ik moest iets noodzakelijks hebben van het Kruidvat en kon deze puzzel niet laten liggen. Wel weinig stukjes…
Ahh ja ik heb hem ook gemaakt, hij is zo mooi he! Vond je de randjes ook zo lastig door al dat zwart?