Ja best wel! Ook wat dingen die eerst verkeerd lagen later moeten fixen, maar dat is ook wel een leuke uitdaging
Nou dat had ik dus ook, maar dat kwam omdat voor mn gevoel alle stukjes wel in elkaar pasten, hij is wel echt prachtig!
Deze lag hier niet (meer) helaas, anders had ik hem ook zeker meegenomen!
Ooh jongens dit is echt een fijne hobby na al die avondjes tv kijken! Ben net op 1/3 en nu komen alle onmogelijke dingen haha, maar we gaan gewoon door! Net eindelijk een foutje in de rand gefixt waar ik maar niet uitkwam dus daar ben ik ook heel blij mee☺️
Ow balen. Op markplaats staan er ook een paar
Dusss ik heb misschien een beetje zitten hoarden door marktplaats. Vandaag weer drie binnen gekomen. En ergens anders deze week of volgende week komen er weer vier binnen. (als ik ze af heb gaan ze weer verkocht worden) denk dat ik nu wel een jaar of langer voor uit kan
(Ik zat een beetje te browsen op marktplaats en zat helemaal met het idee van; lekker puzzelen buiten in de zomer aan de ‘nieuwe’ tuinset. Dus ehm ja. woopsie)
Nu ik thuis moet werken heb ik geen plek meer op mijn bureau om een puzzel te laten liggen. Tot nu toe heb ik 500 stukjes puzzels gemaakt op de onderkant van een ikea pax lade (past precies!), maar puzzels van 1000 stukjes passen daar niet op. Hebben jullie nog slimme tips waar je puzzel op kan maken zodat het verplaatsbaar is?
Ik heb zelf een puzzelmat, maar misschien kun je ook een groot stuk karton gebruiken?
@Puzzelmeiske ik citeer mezelf maar even. Past makkelijk een puzzel van 1000 stukjes op en bij het leggen passen ook bijna alle losse stukjes er nog op
Mooi! Zoiets wil ik ook gaan maken, maar ik wil nu liever nog niet naar de bouwmarkt. Wat zijn de afmetingen van de jouwe?
Een meter bij 70 cm. is er niet een bouwmarkt in de buurt die drive by afhaal heeft?
Heb je misschien nog een groot canvas thuis staan? Ik gebruik namelijk de achterkant van het canvas, dus met de tekening op tafel. Hierdoor zorgen de latjes ervoor dat er niks naast kan vallen en je kan het heel makkelijk ergens op of onder schuiven.
ooo dat is ook echt een hele slimme!
Ik heb zelf z’n map voor 1000 stukjes maar zat nog een oplossing te bedenken voor als ik ooit groter wil dan dat. Dan is z’n houten plaat of een canvas wel een goed idee!
Wat een goede ideeen allemaal, dankjewel! Ik heb voor nu even een stuk karton (hoe kon ik daar zelf niet opkomen?) en ben van plan om een houten plaat te maken
Die Disney Pixar puzzel is best moeilijk, maar ik ben al aardig op weg. Of nou ja: bijna af eigenlijk haha
Ik heb deze net opgehaald! Eerste keer sinds de basisschool dat ik weer een puzzel maak denk ik, haha. Deze leek me wel leuk om weer mee te beginnen
Ik ben nu bezig aan de Tim Burton versie! Deze ligt ook nog klaar. Zo leuk!
Ok jongens, diep respect voor jullie. Ik heb een halfuur aan mijn eerste puzzel gezeten (1000 stukjes, een Beiers vakwerkhuis met bomen en bloemen er bij), maar werd er zwaar opgefokt van in plaats van rustig en ontspannen
Misschien dat ik een nieuwe poging waag met 500 stukjes, of misschien zelfs nog minder.
o m g. ik zou denk ik helemaal leip worden.
@Zitzak Dat heb ik op sommige dagen nog en dan laat ik het maar even liggen. puur omdat ik dan echt te gefrustreerd ben. Aan de kant er mee en aan iets anders beginnen!