Ik weet niet of de site betrouwbaar is maar:
Mmm ja, rare site. Ik ga even kijken op Amazon
Goed om te weten, dank je wel!
Ik maakte tot nu toe vooral puzzels van 500 en 1000 stukjes, maar wil nu eens grotere puzzels proberen. Alleen gebruik ik nu een Portapuzzle voor puzzels van maximum 1000 stukjes. Hoe doen jullie dat bij grotere puzzels?
Ik heb hier al meerdere puzzels besteld, niks mis mee.
En, ben je nog verder gekomen of heb je het opgegeven? Kan me dat laatste best voorstellen
Haha ik heb nog 1 stukje kunnen aanleggen . Ben vooral bezig geweest met stukjes sorteren om er nog iets van te kunnen maken, maar het is echt heel moeilijk!
Die kleine is echt schattig haha!
Ik heb een paar puzzels van 500 stukjes tweedehands gekocht. Heb echt geen geduld voor 1000 en vind ze soms ook echt te moeilijk
Wat leuk! Waarvan is deze puzzel?
Hele leuke!
Het is deze puzzel van King. Niet de beste kwaliteit, maar ik vond de print zo leuk. Er was volgens mij nog een buitenlands merk met dezelfde puzzel, maar die was 15 euro duurder. Owja en Ravensburger heeft een vergelijkbare puzzel die ‘Kerstmis thuis’ heet (100 XL of 1000 stukjes).
Dank je! Voor die prijs is het een leuke puzzel en kan ik wel leven met een lagere kwaliteit. Ik heb hem alvast besteld voor volgend jaar!
Ik wil een puzzel cadeau doen aan iemand die graag puzzelt, maar dat niet zo heel vaak doet (mijn moeder).
Voor hoeveel stukjes moet ik gaan zodat het uitdagend is, maar ook niet té lang duurt?
1000 zou ik zeggen.