Het legpuzzel-topic

Ik doe met vriendinnen een “wedstrijdje”. Kijken of iemand deze puzzel binnen 48 uur af krijgt. Heb tot morgen 18.55 maar pfff wat een kwaliteit :see_no_evil::see_no_evil:
De eerste vriendin die hem gemaakt heeft deed er 68 uur over.

12 likes

Heb nog nooit zoveel gezucht in m’n leven, maar vind het wel leuk haha

Edit:

Voortgang

Alleen de lucht nog

17 likes

Misschien wil je het niet, maar heb deze op Ali voor zo’n €15 goedkoper gezien met 10daagse levering.
Edit: ooo zie nu je Intertoys opmerking :smiley: Vind Bol soms zo onnodig duur

1 like

Ik heb laatst ook een puzzel van Gibsons gemaakt en de kwaliteit was zo goed! Die typisch Britse afbeeldingen vind ik ook echt geweldig

2 likes

Ik was aan het zoeken, maar zie hem nu niet meer. Mijn rolmat komt van deze verkoper en daar zag ik die van jou toen (nog geen 14 dagen geleden) ook… Sorry beetje dooie mus dit
Pokiddo Store

1 like

Ja dat vind ik ook een groot voordeel! Zowel de puzzelstukjes als het plaatje zijn heel gedetailleerd waardoor het echt fijn puzzelen is

2 likes

1500 stukjes! Was heel leuk!

24 likes

Mijn eerste is af. Vond het soms best lastig, vooral de lucht. Maar wel heel leuk!

20 likes

Bij de kringloop, durf het zelf niet aan.

9 likes

Eindelijk deze puzzel af. Hij heeft 1,5 jaar half-af liggen verstoffen op een bureau want ik kwam er niet meer uit, maar dat bureau ging weg dus toen moest ik hem wel afmaken. Was even vergeten hoe leuk puzzelen is

En vandaag deze binnen gekregen (zag er eentje hier ergens voorbij komen)

15 likes

Heb m’n schoonmoeder even heel blij gemaakt met 2 puzzels van de kringloop die precies zijn wat zijn leuk vindt. En 2 goede merken, dus hopelijk zijn ze compleet!

6 likes

Ik heb het uiteindelijk maar opgegeven :sweat_smile::see_no_evil:. Ik vond het zo moeilijk, kwam echt niks verder en toen vond ik het niet leuk meer.

Heb daarom maar een andere puzzel gemaakt, vond ik ook nog best pittig. Veel dezelfde kleurtjes, heb er uiteindelijk een week over gedaan met elke dag wel paar uurtjes puzzelen.

8 likes

Ik vind het echt heel moedig dat je die olaf puzzel hebt geprobeerd :rofl:

2 likes

Haha wow, nee die zou ik ook laten liggen!

1 like

Ik vind het stiekem wel een beetje naïef haha, ik dacht echt “hoe moeilijk kan het zijn??” :joy:

2 likes

Ja dit zijn hele mooie puzzels! Ik had laatst een puzzel uit dezelfde lijn als die linker puzzel gemaakt. Was wel echt lastig, maar zekere de moeite waard. Het is ook zo handig dat er een papiertje bij inzit met het plaatje erop.

Oh chill dat wist ik niet eens! Maar gelijk gecontroleerd en zelfs het plaatje zit er onbeschadigd bij

2 likes

Ik mocht deze puzzel lenen van een vriendin, even wat anders! De lucht was wel lastig :sweat_smile:

29 likes

Leuk was deze, en goed te doen!

13 likes

Kruidvat verkoopt deze puzzels ook regelmatig!

1 like