Ik ben vorig jaar ook aan deze puzzel begonnen en hij is echt lastig! Ik kwam niet door het groen en bomen aan de linkerkant heen. Uiteindelijk opgeruimd en verkocht of weggegeven
Ik kan niet wachten tot deze puzzel eindelijk bij me bezorgd wordt! De volgens van het legotopic weten waarom ik zo enthousiast word van deze puzzel haha
Ik ben nu bezig met deze
Het is er een van de kringloop en ik mis nog steeds een stukje rand. Ik hoop dat ik eroverheen kijk…
Heel mooi!
Vind het zelf wel handiger dan die rolmatten. Stukjes blijven goed op dezelfde plek. Maar of ik het de 50 euro waard vind weet ik niet.
Heb t hier hele tijd geleden als eens benoemd maar ik gebruik de achterkant van een canvas van de action, zo ziet dat er uit:
Aan de achterkant van 't canvas zit een houten lat maar die haal je er uit
Ik vind het echt echt een uitkomst! Ik leg een puzzel soms voor weken gewoon onder de bank en alles blijft op z’n plek. Ook kan m’n kat er zo niet mee aan de haal. Ik vind het ook fijn dat je hem eventueel mee zou kunnen nemen. Soms leg ik hem wel eens op m’n schoot en kan ik zelfs op de bank puzzelen houd ik niet lang vol ivm de zwaarte maar toch… hij koste bij mij destijds €35 geloof ik dus dat vind ik hem zeker waard. Anders misschien eens op marktplaats kijken?
Ja ik vind het echt het geld waard! Die rol vond ik ook drama, maar puzzelmat werkt echt goed.
Ik doe met vriendinnen een “wedstrijdje”. Kijken of iemand deze puzzel binnen 48 uur af krijgt. Heb tot morgen 18.55 maar pfff wat een kwaliteit
De eerste vriendin die hem gemaakt heeft deed er 68 uur over.
Heb nog nooit zoveel gezucht in m’n leven, maar vind het wel leuk haha
Edit:
Misschien wil je het niet, maar heb deze op Ali voor zo’n €15 goedkoper gezien met 10daagse levering.
Edit: ooo zie nu je Intertoys opmerking Vind Bol soms zo onnodig duur
Ik heb laatst ook een puzzel van Gibsons gemaakt en de kwaliteit was zo goed! Die typisch Britse afbeeldingen vind ik ook echt geweldig
Ik was aan het zoeken, maar zie hem nu niet meer. Mijn rolmat komt van deze verkoper en daar zag ik die van jou toen (nog geen 14 dagen geleden) ook… Sorry beetje dooie mus dit
Pokiddo Store
Ja dat vind ik ook een groot voordeel! Zowel de puzzelstukjes als het plaatje zijn heel gedetailleerd waardoor het echt fijn puzzelen is