Boekenvoordeel ook vaak 2 voor 10 euro
Ik heb er volgens mij wel eens een gekocht voor 4 of 5 euro daar. Maar misschien waren ze toen in de aanbieding en zijn ze normaal duurder
Ik heb gister deze puzzel niet gekocht bij de kringloop.
Ik ken mezelf en ik weet dat ik er erg gefrustreerd over zou raken. Nog steeds bezig met mijn jungle puzzel, en hij moet morgen af want dan heb ik de tafel nodig. Mis ook nog steeds een stukje Aan de rand.
Hoe kan een puzzel geen rand hebben? Mijn brein geeft even een error haha.
Ik zit eraan te denken om de portapuzzle te kopen, ik puzzel niet heel veel maar ik heb nu een plaat die te groot is en best onhandig. Op bol is deze 37 euro, is dat een prima prijs of weet iemand of het evt ergens goedkoper kan ofzo?
Ja daarom heb ik hem ook niet gekocht . Zou er helemaal gek van worden.
Ik heb mijne bij Amazon gekocht voor 30, maar dat is wel die zonder handvat eraan zegmaar
Bij de Bruna zag ik er 1 voor 25 euro maar kan per filiaal misschien verschillen.
Haha succes! Het begin vind ik altijd het vervelendst, omdat er dan nog geen overzicht is en vooral bezig ben met het uitzoeken van de buitenste puzzelstukjes. Daarna vind ik het wel rustgevend en kan ik me er helemaal in verdiepen.
Vind deze echt tof! Had hem in het blauw gemaakt en was echt trots op mezelf toen ik hem af had haha.
Ik weet niet of jullie een Dirk in de buurt hebben, maar daar zijn de That’s Life puzzels deze week voor €3,99
Ik had dit laatste ook! Was zoveel(? Max 2 a 3u op een dag :’) ) aan het puzzelen dat ik snachts droomde over puzzelstukjes haha.
Ik ben nu op vakantie, als ik terug ben wil ik weer aan een nieuwe beginnen.
Jaaa deze heb ik ook net af, vond hem heel leuk om te maken! Nu moet ik nieuwe puzzels inslaan.
Ik heb deze meegenomen bij de kringloop:
Lekker nostalgisch en ook wel heel lelijk gephotoshopt, hahaha. Wel leuk om te maken.
Ooh die is vet! Wel moeilijk lijkt me.
Ik zag dat HP een nieuwe (?) puzzelserie heeft van deze stijl, ik vind ze echt vet mooi, maar zo duur…
Thanks voor de tip! Heb ook dezelfde Wasgij puzzel gekocht bij de Kruidvat. Zag wel dat ze ‘maar’ 500 stukjes zijn, maar misschien ook wel leuk voor een keer!
Ik zie m nu voor €12 op bol! (En 2+1 gratis)
Snap ik! En zeker zo’n Wasgij puzzel is lastiger dan een gewone puzzel. Dus dit is een goed begin. Veel plezier!