Het legpuzzel-topic

Heb m’n schoonmoeder even heel blij gemaakt met 2 puzzels van de kringloop die precies zijn wat zijn leuk vindt. En 2 goede merken, dus hopelijk zijn ze compleet!

6 likes

Ik heb het uiteindelijk maar opgegeven :sweat_smile::see_no_evil:. Ik vond het zo moeilijk, kwam echt niks verder en toen vond ik het niet leuk meer.

Heb daarom maar een andere puzzel gemaakt, vond ik ook nog best pittig. Veel dezelfde kleurtjes, heb er uiteindelijk een week over gedaan met elke dag wel paar uurtjes puzzelen.

8 likes

Ik vind het echt heel moedig dat je die olaf puzzel hebt geprobeerd :rofl:

2 likes

Haha wow, nee die zou ik ook laten liggen!

1 like

Ik vind het stiekem wel een beetje naïef haha, ik dacht echt “hoe moeilijk kan het zijn??” :joy:

2 likes

Ja dit zijn hele mooie puzzels! Ik had laatst een puzzel uit dezelfde lijn als die linker puzzel gemaakt. Was wel echt lastig, maar zekere de moeite waard. Het is ook zo handig dat er een papiertje bij inzit met het plaatje erop.

Oh chill dat wist ik niet eens! Maar gelijk gecontroleerd en zelfs het plaatje zit er onbeschadigd bij

2 likes

Ik mocht deze puzzel lenen van een vriendin, even wat anders! De lucht was wel lastig :sweat_smile:

29 likes

Leuk was deze, en goed te doen!

13 likes

Kruidvat verkoopt deze puzzels ook regelmatig!

1 like

Boekenvoordeel ook :slight_smile: vaak 2 voor 10 euro

Ik heb er volgens mij wel eens een gekocht voor 4 of 5 euro daar. Maar misschien waren ze toen in de aanbieding en zijn ze normaal duurder

1 like

Ik heb gister deze puzzel niet gekocht bij de kringloop.

Ik ken mezelf en ik weet dat ik er erg gefrustreerd over zou raken. Nog steeds bezig met mijn jungle puzzel, en hij moet morgen af want dan heb ik de tafel nodig. Mis ook nog steeds een stukje Aan de rand. :sweat_smile:

9 likes

Jan van Haasteren, Efteling puzzel :smiling_face_with_three_hearts:

24 likes

Nieuwe

8 likes

Hoe kan een puzzel geen rand hebben? Mijn brein geeft even een error haha.

Ik zit eraan te denken om de portapuzzle te kopen, ik puzzel niet heel veel maar ik heb nu een plaat die te groot is en best onhandig. Op bol is deze 37 euro, is dat een prima prijs of weet iemand of het evt ergens goedkoper kan ofzo?

1 like

Dit staat op de doos!

Ja daarom heb ik hem ook niet gekocht :joy:. Zou er helemaal gek van worden.

1 like

Ik heb mijne bij Amazon gekocht voor 30, maar dat is wel die zonder handvat eraan zegmaar

Bij de Bruna zag ik er 1 voor 25 euro maar kan per filiaal misschien verschillen.