Hihi ja gisteren nadat ik had gepost ging ik op bol kijken en zag dat ook! Dus meteen van deze serie die van de eerste drie films gekocht
Ik heb ze ook meteen besteld
Ik kreeg een e-mail van Intertoys dat ze korting hebben op puzzels, 25% op Jan van Haasteren, wasgij en Ravensburger. Voor als iemand nog iets wil kopen!
Heb je een code nodig?
Nee, staat op de voorpagina bij ‘puzzel weken’.
Ook die van HP?
Ben net aan de eerste begonnen maar damn de randen zijn wel vervelend Gelukkig passen de stukjes goed dus je weet wel zeker of het klopt of niet.
Ik heb de puzzelmap, wel even wennen! Vind het heerlijk dat ik het meteen op kan ruimen (anders ligt het altijd op de grond en mn vriend vindt dat ook niet even mooi altijd), maar de ondergrond vind ik niet reuzefijn en soms leun ik op de ritsjes en dat doet pijn haha.
Wauw wat een mooie puzzels zijn dit! Hoe is de kwaliteit van de stukjes?
Ik vind het echt niet leuk meer. Denk dat ik voorlopig ook even stop met puzzelen als deze af is. Ben zo blij als deze van tafel kan. Misschien was 1500 stukjes ook wat te optimistisch.
Voor het eerst een falcon puzzel gemaakt! Erg leuk was deze! Kon goed door blijven puzzelen. Had hem in 1 dag af haha.
Exact deze ligt bij een cliënt op tafel
Ik heb vandaag deze eindelijk afgemaakt. Hij was best moeilijk doordat de stukjes niet zo gedetailleerd waren
Bijna klaar, alleen het moeilijkste komt nog als ik deze klaar heb, deze kon ik nog van de doos afkijken, de andere uit de doos niet!
Eindelijk af. Zou hem bijna willen inlijsten. De meeste frustratie ook meteen vergeten bij het leggen van het laatste stukje.
Hai,
Heeft iemand al een keer een puzzel gemaakt van Marius van Dokkum?
Klopt het dat de stukjes niet altijd aansluiten qua hoogte?
ik hoor het graag
groetjes Anke
Eindelijk weer eens gepuzzeld! Dacht even dat er 1 stukje miste, maar ik vond hem gelukkig onder de mat
Klaar! Er ontbrak een stukje, gelukkig lag die onder de bank waar de puzzelmap opgeborgen lag! Nu aan de slag met wat de man in het midden van de puzzel ziet!