Het legpuzzel-topic

Haha succes! Het begin vind ik altijd het vervelendst, omdat er dan nog geen overzicht is en vooral bezig ben met het uitzoeken van de buitenste puzzelstukjes. Daarna vind ik het wel rustgevend en kan ik me er helemaal in verdiepen.

1 like

Vind deze echt tof! Had hem in het blauw gemaakt en was echt trots op mezelf toen ik hem af had haha.

2 likes

Ik weet niet of jullie een Dirk in de buurt hebben, maar daar zijn de That’s Life puzzels deze week voor €3,99

3 likes

Ik had dit laatste ook! Was zoveel(? Max 2 a 3u op een dag :’) ) aan het puzzelen dat ik snachts droomde over puzzelstukjes haha.
Ik ben nu op vakantie, als ik terug ben wil ik weer aan een nieuwe beginnen.

1 like

Jaaa deze heb ik ook net af, vond hem heel leuk om te maken! Nu moet ik nieuwe puzzels inslaan.

Ik heb deze meegenomen bij de kringloop:

Lekker nostalgisch en ook wel heel lelijk gephotoshopt, hahaha. Wel leuk om te maken.

9 likes

Ooh die is vet! Wel moeilijk lijkt me.

Ik zag dat HP een nieuwe (?) puzzelserie heeft van deze stijl, ik vind ze echt vet mooi, maar zo duur…

5 likes

Thanks voor de tip! Heb ook dezelfde Wasgij puzzel gekocht bij de Kruidvat. Zag wel dat ze ‘maar’ 500 stukjes zijn, maar misschien ook wel leuk voor een keer!

2 likes

Ik zie m nu voor €12 op bol! (En 2+1 gratis)

1 like

Snap ik! En zeker zo’n Wasgij puzzel is lastiger dan een gewone puzzel. Dus dit is een goed begin. Veel plezier!

2 likes

Hihi ja gisteren nadat ik had gepost ging ik op bol kijken en zag dat ook! Dus meteen van deze serie die van de eerste drie films gekocht :grin:

3 likes

Ik heb ze ook meteen besteld :blush:

2 likes

Ik kreeg een e-mail van Intertoys dat ze korting hebben op puzzels, 25% op Jan van Haasteren, wasgij en Ravensburger. Voor als iemand nog iets wil kopen!

3 likes

Heb je een code nodig?

Nee, staat op de voorpagina bij ‘puzzel weken’.

1 like

Ook die van HP?
Ben net aan de eerste begonnen maar damn de randen zijn wel vervelend :joy: Gelukkig passen de stukjes goed dus je weet wel zeker of het klopt of niet.

Ik heb de puzzelmap, wel even wennen! Vind het heerlijk dat ik het meteen op kan ruimen (anders ligt het altijd op de grond en mn vriend vindt dat ook niet even mooi altijd), maar de ondergrond vind ik niet reuzefijn en soms leun ik op de ritsjes en dat doet pijn haha.

Wauw wat een mooie puzzels zijn dit! Hoe is de kwaliteit van de stukjes?

1 like

Ik vind het echt niet leuk meer. Denk dat ik voorlopig ook even stop met puzzelen als deze af is. Ben zo blij als deze van tafel kan. Misschien was 1500 stukjes ook wat te optimistisch.:sweat_smile:

13 likes

Ik ga nu deze maken en daarna me aan die gouden wagen die hierboven ook al ergens werd gepost

7 likes

Voor het eerst een falcon puzzel gemaakt! Erg leuk was deze! Kon goed door blijven puzzelen. Had hem in 1 dag af haha.

15 likes