Het legpuzzel-topic

Die heb ik ook. Heel leuk om te maken!

Dat lijkt mij ook idd, vond t zo’n leuke schattige afbeelding :heart_eyes:

2 likes

Hij is af :star_struck:

16 likes

Even hier de puzzels plaatsen, anders lijkt het net of ik ze voor niets heb gemaakt he. :sweat_smile:

afbeelding

afbeelding

Met kerst gekregen, twee puzzels van 1000 in één doos.

17 likes

Deze was ook heel leuk om te maken, goede kwaliteit ook

22 likes

Ik dacht, ik koop een puzzel van 500 stukjes. Ik had 1 van 1000 en vond die veel te moeilijk. Blijk ik een puzzel te hebben gekocht dat die stukjes niet helemaal in elkaar passen :upside_down_face: beetje bijzonder maar wel een leuke puzzel!

12 likes

Sorry maar zo kan ik deze puzzel niet maken

27 likes

Hier zou je me echttttt niet blij mee maken

om te janken toch. haha ze eet de stukjes steeds bijna op

2 likes

Leuke puzzel om te leggen, op sommige momenten ook wel lastig.

19 likes

Legpuzzel mysterie. Ik heb een identiek stukje 2x?!

Er is geen ander stuk in de puzzel waar water zit behalve in deze rechter onderhoek en er is geen enkel deel waar die gelige vegen in voorkomen… hoe werkt zoiets haha.

Puzzel is nog niet af dus wachtnnog even tot het einde met mijn conclusie, maar vind dit zeeer verdacht

6 likes

Iemand wel eens een 3D puzzel gemaakt?

Ik heb vandaag ook deze gemaakt, is een micro puzzle 150 stukjes.

Er is bij bol trouwens 20% korting op puzzels!

6 likes

Heb ik ook een keer gehad bij een Jan van Haasteren puzzel. Mijne was in ieder geval compleet, hoop die van jou ook!

1 like

Bedankt voor de tip, even kijken of ze Thomas Kinkade hebben

Thomas Kinkade hebben ze nu ook bij de Aldi!

1 like

Ik wil alleen zijn Disney-lijn, heb je die gezien?

Dit was echt een hele leuke puzzel om te maken! 1000 stukjes maar niet vervelend. Alleen die kastjes waren echt een gepruts. De puzzel was niet mooi gesneden, dat was wel jammer. Ik denk een misdruk

8 likes

Ja! Ik heb gister de kleine zeemeermin gekocht. :smile:

2 likes

Ik heb die ook gekocht nav je tip hier! Maar pff best moeilijk joh. Al die kleuren lijken op elkaar. Ben jij al ver?

Oh wat leuk!! Nee nog niet begonnen. Moest eerst nog een andere afmaken en ik wilde hem eigenlijk nog bewaren en eerst een andere maken. Zodat ik er nog een soort van wat langer plezier van heb haha, maar denk dat ik hem nu toch maar ga pakken. Ben benieuwd!

1 like