Het legpuzzel-topic

Legpuzzel mysterie. Ik heb een identiek stukje 2x?!

Er is geen ander stuk in de puzzel waar water zit behalve in deze rechter onderhoek en er is geen enkel deel waar die gelige vegen in voorkomen… hoe werkt zoiets haha.

Puzzel is nog niet af dus wachtnnog even tot het einde met mijn conclusie, maar vind dit zeeer verdacht

6 likes

Iemand wel eens een 3D puzzel gemaakt?

Ik heb vandaag ook deze gemaakt, is een micro puzzle 150 stukjes.

Er is bij bol trouwens 20% korting op puzzels!

6 likes

Heb ik ook een keer gehad bij een Jan van Haasteren puzzel. Mijne was in ieder geval compleet, hoop die van jou ook!

1 like

Bedankt voor de tip, even kijken of ze Thomas Kinkade hebben

Thomas Kinkade hebben ze nu ook bij de Aldi!

1 like

Ik wil alleen zijn Disney-lijn, heb je die gezien?

Dit was echt een hele leuke puzzel om te maken! 1000 stukjes maar niet vervelend. Alleen die kastjes waren echt een gepruts. De puzzel was niet mooi gesneden, dat was wel jammer. Ik denk een misdruk

8 likes

Ja! Ik heb gister de kleine zeemeermin gekocht. :smile:

2 likes

Ik heb die ook gekocht nav je tip hier! Maar pff best moeilijk joh. Al die kleuren lijken op elkaar. Ben jij al ver?

Oh wat leuk!! Nee nog niet begonnen. Moest eerst nog een andere afmaken en ik wilde hem eigenlijk nog bewaren en eerst een andere maken. Zodat ik er nog een soort van wat langer plezier van heb haha, maar denk dat ik hem nu toch maar ga pakken. Ben benieuwd!

1 like

Blij dat hij eindelijk af is!

13 likes

Ik heb mezelf echt een klote puzzel op de hals gehaald

de voortgang

Dit heb ik nu…

En deze ellende moet ik nog. Alles fucking zwart met een enkel wit stukje, ik ga deze denk ik echt niet afmaken

10 likes

Beste wat je nu kan doen is sorteren op vorm - zo kan je de speciale stukjes makkelijk eruit halen en terug vinden en lukt het waarschijnlijk wel om de puzzel te maken!

3 likes

Wat balen!! Vind m wel echt mooi :heart_eyes:

1 like

Jaa ik ook! Je kunt m ook nog lijmen en als krijtbord gebruiken maar dat ga ik sowieso niet doen haha.

Oke ik ga proberen door te zetten en m af te maken

4 likes

Wish me luck :joy:

18 likes

Oh maar tov gisteren ben je al een heel stuk verder! Succes :muscle:t2:

4 likes

oooh wauw! Je gaat hard! Goodluck!!

1 like

Ik had even weinig tijd, maar heb hem af!

Het schilderachtige was even wennen maar uiteindelijk vond ik hem toch niet zo heel moeilijk.

En jij?

17 likes

Eindelijk tijd om hem af te maken. En nu een nekhernia👀

23 likes