Blij dat hij eindelijk af is!
Ik heb mezelf echt een klote puzzel op de hals gehaald
Beste wat je nu kan doen is sorteren op vorm - zo kan je de speciale stukjes makkelijk eruit halen en terug vinden en lukt het waarschijnlijk wel om de puzzel te maken!
Wat balen!! Vind m wel echt mooi
Jaa ik ook! Je kunt m ook nog lijmen en als krijtbord gebruiken maar dat ga ik sowieso niet doen haha.
Oke ik ga proberen door te zetten en m af te maken
Oh maar tov gisteren ben je al een heel stuk verder! Succes
oooh wauw! Je gaat hard! Goodluck!!
Ik had even weinig tijd, maar heb hem af!
Het schilderachtige was even wennen maar uiteindelijk vond ik hem toch niet zo heel moeilijk.
En jij?
Ja ik heb hem ook af! Idd best schilderachtig! Ik vond sommige stukjes van de lucht wel echt heel lastig te zien of die wel of niet aan elkaar hoorden. En ik had echt zo iets doms met de rand. Ik had aan de rechterkant twee stukjes teveel. Toen ik daar achterkwam had ik ineens meer dan de helft van de puzzel af Heel moeilijk is die niet maar ik vond hem ook niet super makkelijk. Beetje tussenin. Het eindresultaat is wel echt mooi!
Haha handiggg!! Echt mooi idd! Ik vond ook dat sommige stukjes best op meerdere plekken pasten, het is best een goed merk dus dan zou dat eigenlijk niet mogen.
Edit: ik tel trouwens altijd de rand om te kijken of ie compleet en goed ligt. Horizontaal is inclusief hoekjes 40 en verticaal 25.
Is dat altijd zo, de hoeveelheid stukjes bij de rand? Dat is vet handig om te weten! Bedankt En ik ben blij dat ik niet de enige was die stukjes op meerdere plekken leek te kunnen leggen.
Ik heb ook eindelijk weer eens een puzzel af. Weinig tijd om er echt even voor te gaan zitten en ik had bedacht dat ik niet naar de afbeelding op de doos mocht kijken.
Ja bij mij tot nu toe altijd wel haha, wel bij 1000 stukjes.
Deze heb ik van het weekend gemaakt, door de kleuren vrij trippy en niet heel makkelijk om te maken. Vond m heel leuk!
Ja hoi ben ik weer, oma corrie die weer een puzzel af heeft
Ik heb deze van iemand van het forum gekocht (weet niet meer wie sorry), en vond m heel leuk om te maken!