Het legpuzzel-topic

Ja ik heb hem ook af! Idd best schilderachtig! Ik vond sommige stukjes van de lucht wel echt heel lastig te zien of die wel of niet aan elkaar hoorden. En ik had echt zo iets doms met de rand. Ik had aan de rechterkant twee stukjes teveel. Toen ik daar achterkwam had ik ineens meer dan de helft van de puzzel af :joy: Heel moeilijk is die niet maar ik vond hem ook niet super makkelijk. Beetje tussenin. Het eindresultaat is wel echt mooi!

9 likes

Haha handiggg!! Echt mooi idd! Ik vond ook dat sommige stukjes best op meerdere plekken pasten, het is best een goed merk dus dan zou dat eigenlijk niet mogen.

Edit: ik tel trouwens altijd de rand om te kijken of ie compleet en goed ligt. Horizontaal is inclusief hoekjes 40 en verticaal 25.

1 like

Is dat altijd zo, de hoeveelheid stukjes bij de rand? Dat is vet handig om te weten! Bedankt :smile: En ik ben blij dat ik niet de enige was die stukjes op meerdere plekken leek te kunnen leggen.

Ik heb ook eindelijk weer eens een puzzel af. Weinig tijd om er echt even voor te gaan zitten en ik had bedacht dat ik niet naar de afbeelding op de doos mocht kijken.

15 likes

Ja bij mij tot nu toe altijd wel haha, wel bij 1000 stukjes.

1 like

Video (ad.nl)

Wowie wat een werk! Ziet er wel echt heel mooi uit die puzzel zo op de muur.

5 likes

De lente versie gemaakt van een 4delige!

16 likes

Deze heb ik van het weekend gemaakt, door de kleuren vrij trippy en niet heel makkelijk om te maken. Vond m heel leuk!

18 likes

Ja hoi ben ik weer, oma corrie die weer een puzzel af heeft

Ik heb deze van iemand van het forum gekocht (weet niet meer wie sorry), en vond m heel leuk om te maken!

16 likes

Als echte Hagenees kon ik deze niet laten liggen.

7 likes

Ben helemaal niet van de Disney puzzels eigenlijk maar toen ik deze zag werd ik een beetje verliefd qua kleuren en wilde ik hem maken! Hij was wel enorm lastig soms haha.

19 likes

Irritant formaat en was vrij moeilijk, maar wel heel mooi

20 likes

Heb van de week deze gemaakt, was wel leuk met aparte stukjes

16 likes

Waar is deze van? :heart_eyes:

2 likes

Hij heet Collie Wobbles, van House of Puzzles! Ik had m via bol besteld

1 like

Wat een heerlijke puzzels, ik ga hier ook wat van kopen voor de herfst/winter

1 like

Kijken of Action een Canvas verkoopt waarvan de achterkant (zonder de houtjes dus mee gerekend) dat formaat heeft. Waarschijnlijk moet je de lat aan de binnenkant er wel uitzagen. Dan kan je vervolgens de puzzel aan de binnenkant maken en zo onder je bank ofzo schuiven.

2 likes

Waar ben ik aan begonnen hahaha, puzzel van 3000 stukjes :rofl: en dan heb k het gevoel dat ik al een heel eind ben, maar dan zie ik hoeveel blauw er nog op de plaat ligt omg

26 likes

Hij is wel heel mooi! Heb je die plaat met puzzelstukjes en opstaand randje zelf gemaakt of gekocht?

1 like

Oh die heb ik laatst ook gekocht. Geen idee waarom want heb al moeite met 1000 stukjes :sweat_smile: Nu ik dit zie denk ik dat ik er ook niet meer aan ga beginnen :joy: