Het legpuzzel-topic

Oh wat geweldig! Ik kende dat merk niet, ga er ook een puzzel van bestellen

2 likes

Oh fantastisch!! :heart_eyes: Lekkere uitdaging!

Mijn moeder is van de week aan deze begonnen… Probeer ieder jaar altijd een extreme puzzel te vinden om te geven met kerst. Gelukt… :laughing:

11 likes

Je kunt ‘normale’ puzzels ook puzzelen zonder het voorbeeld te gebruiken, doe ik ook altijd omdat ik het anders niet uitdagend genoeg vind. Maar wasgij is idd heel erg leuk meestal!

Als julie het leuk vinden post ik van de magic puzzle wel wat tussenstanden met leuke details

5 likes

Ben een flink stuk opgeschoten, maar denk dat het nu een stuk langzamer gaat omdat de stukjes die er nu nog liggen heel veel op elkaar lijken

niet kijken als je geen spoiler van the magic puzzle company wil zien

13 likes

Omg die heb ik ook, gehad van mn vriend voor kerst. Maar hij is echt moeilijk. Ik heb hem voor nu maar weer even opgeborgen, volgende kerst doe ik wel een nieuwe poging. :’)

3 likes

Ja hij is wel pittig! Ik was er net ff en heb wat stukjes in elkaar gezet… Ze had ze allemaal uitgelegd en ben gewoon echt op detail gaan zoeken. En zo toch wat gevonden! Mijn moeder pakte gewoon een stukje en ging een rand af en dan door na het volgende stukje… haha…

5 likes

Ik heb de puzzel af :sweat_smile: op een paar uur na vandaag alleen maar zitten puzzelen

eindresultaat en the magic

Sorry voor de foto’s die soms gedraaid zijn

Hier was de puzzel af

De instructie

De losse stukken van de puzzel en na het schuiven

Het extra stuk puzzel in het ontstane gat
(Kut foto wordt 180 graden gedraaid)

19 likes

Ik snap de lol niet zo goed aan zo’n puzzel :sweat_smile:
Als ik bij een stuk blauwe lucht stukje voor stukje moet passen, vind ik dat al saai. Laat staan bijna een hele puzzel.

3 likes

Ja kan ik begrijpen, gelukkig ieder zijn ding!

2 likes

De puzzel is af! Vond hem best lastig, maar wel leuk om te doen.

27 likes

Deze gekregen, niet zo moeilijk. Volgende keer toch liever een wat rustiger plaatje

7 likes

Ik heb de smaak weer te pakken :ok_hand:

24 likes

Ik had deze gemaakt, ik dacht ah simpele, normale puzzel van clementoni. Maar het was echt een lastige puzzel: veel stukjes waarbij je denkt dat het randjes zijn maar dat toch niet blijken te zijn. Ik kon iig niet als eerste de rand helemaal maken, dus ben gelijk op kleur gaan leggen.

Hier zie je wel een beetje dat het geen standaard stukjes zijn. Was echt een leuke puzzel om te maken!

En deze heb ik nog op voorraad die ik nog nooit gemaakt heb, dus kan nog even door

21 likes

Man, wat een puzzel. De stukjes passen helemaal niet goed. Koop niet weer één bij de Hema. Maar ik zal hem af krijgen :sweat_smile:

2 likes

Ik heb ook een puzzel van de nachtwacht gehad en wat een KUTpuzzel was dat. Zo veel kleuren die op elkaar lijken. Het is de enige puzzel die ik weggegooid heb zonder af te maken :joy:

Die neiging heb ik nu ook wel :rofl:

2 likes

Deze puzzel was zo moeilijk. Zoveel kleuren die op elkaar lijken en geen duidelijke zwarte lijnen die je kon volgen om bijv een vogel. Het was echt per 2 stukjes in het begin. De rand was wel snel te leggen.

12 likes

Weer eentje af, was een hele leuke om te maken!

20 likes

Ik heb een puzzel van de kringloop vandaan, hij is af maar ik mis vier stukjes. Een missend stukje kan ik nog wel aan, maar vier vind ik wel te veel. Verder vond ik m ook niet lekker puzzelen (dunne stukjes die op meerdere plekken pasten terwijl dat niet zou moeten).

Wat zouden jullie doen met de puzzel? Weggooien of weer aan een kringloop doneren?

Zonde zeg! Als je ‘m alweer aan de kringloop zou geven, zou ik echt duidelijk (briefje OP de doos oid) aangeven dat er zoveel stukjes missen. Maar denk eigenlijk dat ik ‘m eerder weg zou doen, hoe jammer ook.

1 like