Die puzzelmap is imo zn geld waard! Ik neem puzzels zo ook mee op weekendjes weg etc zonder de tijdsdruk dat het af moet
Bedankt allemaal voor jullie reacties! Toch veel positieve reacties. Ik ga ook even kijken op martkplaats/vinted! En ook voor nieuwe puzzels, want die heb ik ook niet meer liggen.
Maken jullie eigenlijk een puzzel twee keer? Ik doe dat zelf eigenlijk nooit, maar ook weer zonde om het niet te doen.
Ik maak mijn puzzels regelmatig meerdere keren! Ik weet dan al wel hoe de puzzel ‘werkt’ qua afbeelding natuurlijk maar ben er alsnog wel even mee bezig. Vind het fijn ter ontspanning en dat ik het plaatje dan al eens gezien heb boeit me niet zo.
Eerste keer dat ik een puzzel niet af ga maken. Heb een keer wat puzzels gekregen van buren die gingen verhuizen. De afbeelding is heel onscherp, andere kleur dan de doos en sommige stukjes zijn wat kapot of missen. Het past ook niet goed in elkaar, of sommige plekken past niets of meerdere stukjes. Niet echt ontspannen puzzelen

Voor diegene die geïnteresseerd zijn in een puzzelmap, ik verkoop de mijne! Wij verkiezen hier de plaat boven de map.
Puzzel gewonnen met een verlaat Sinterklaas spel vandaag. Laatste keer dat ik een puzzel maakte was als kind, dus ben benieuwd haha
Ik ben zo’n puzzel van the magic puzzle company aan het maken, maar wat een mindfuck nu al zeg. Dit wordt wel een uitdaging, en ik ga m proberen te maken zonder voorbeeld
Nooit verwacht dat ik ooit spoilers zou moeten gebruiken voor puzzels, maar:
Dit ziet er echt fantastisch leuk uit!
Oh wat leuk dit!! Ik maak altijd alleen nog maar Wasgij puzzels (puzzel de toekomst/puzzel wat de mensen op het plaatje zien etc.) omdat ik een plaatje napuzzelen niet meer zo leuk vind sinds ik die heb ontdekt. Maar dit maakt het weer lekker uitdagend. Zet het op m’n verjaardags-verlanglijstje!
Oh wat geweldig! Ik kende dat merk niet, ga er ook een puzzel van bestellen
Oh fantastisch!! Lekkere uitdaging!
Mijn moeder is van de week aan deze begonnen… Probeer ieder jaar altijd een extreme puzzel te vinden om te geven met kerst. Gelukt…
Je kunt ‘normale’ puzzels ook puzzelen zonder het voorbeeld te gebruiken, doe ik ook altijd omdat ik het anders niet uitdagend genoeg vind. Maar wasgij is idd heel erg leuk meestal!
Als julie het leuk vinden post ik van de magic puzzle wel wat tussenstanden met leuke details
Ben een flink stuk opgeschoten, maar denk dat het nu een stuk langzamer gaat omdat de stukjes die er nu nog liggen heel veel op elkaar lijken
Omg die heb ik ook, gehad van mn vriend voor kerst. Maar hij is echt moeilijk. Ik heb hem voor nu maar weer even opgeborgen, volgende kerst doe ik wel een nieuwe poging. :’)
Ja hij is wel pittig! Ik was er net ff en heb wat stukjes in elkaar gezet… Ze had ze allemaal uitgelegd en ben gewoon echt op detail gaan zoeken. En zo toch wat gevonden! Mijn moeder pakte gewoon een stukje en ging een rand af en dan door na het volgende stukje… haha…
Ik heb de puzzel af op een paar uur na vandaag alleen maar zitten puzzelen
Ik snap de lol niet zo goed aan zo’n puzzel
Als ik bij een stuk blauwe lucht stukje voor stukje moet passen, vind ik dat al saai. Laat staan bijna een hele puzzel.
Ja kan ik begrijpen, gelukkig ieder zijn ding!