Het legpuzzel-topic

Ik zou m weggooien of op de plaatslijke gratis afhalen facebookgroep zetten.

Ik schrijf het dan op de doos, met een rondje op de plek waar het stukje ongeveer mist. Maar als de kwaliteit ook nog kut is, en er missen zoveel stukjes dan zou ik m weggooien.

Thanks voor jullie antwoorden! Ik neigde zelf ook naar weggooien (ondanks dat ik dat wel zonde vind…) maar ik denk niet dat ik er nog iemand anders blij mee maak.

Waar is de puzzel van? Voor wasgij en Jan van. Haasteren hebben ze van die donatie plekken. Mocht die puzzel ook daarvan zijn kan je de missende stukjes nog aanvragen!

Nee helaas, het is van het merk play time. Ik denk dat het ook een vrij oude puzzel is

1 like

That’s life 3,99€ in de kruidvat :upside_down_face:

5 likes

Unicefpuzzel van de kringloop! Heb me echt vermaakt met de meme-waardige dieren

Ben ik trouwens de enige die onder de 1000 stukjes puzzelt? Zie hier vooral foto’s van grote puzzels.

18 likes

Ik ben ook geen fan van grote puzzels. Liefst puzzels met 1000 stukjes of minder. Vaak thats life/Jan van Haasteren puzzels en Disney is er ook in 500. En ik koop soms een houten puzzel die hebben meestal <100 stukjes :joy:

2 likes

Ik vind meer van 1500 ook niet leuk meer, haha. Ik houd van puzzelen, maar het moet wel leuk blijven :’)

Ik heb deze van de week gemaakt! Vond hem erg leuk om te doen.

12 likes

Waar ben ik aan begonnennnnnn
Dit zijn dus allemaal lego hoofdjes pff

11 likes

Twee extremen. De ene met boeken was lekker makkelijk en snel klaar. Het koekje heb ik zo lang over gedaan, paar keer overwogen om te stoppen :smiling_face_with_tear:. Goed cadeau voor iemand die je niet mag :sparkles:

22 likes

Klaaarrr, ben voor m’n doen echt lang bezig geweest met deze puzzel. Normaal houd ik er ook geen voorbeeld bij maar dat was met deze echt geen doen haha. Ik ga deze plakken, inlijsten en bij m’n zoontje op de kamer, want ja lego

25 likes

Weer een mooie puzzel af. Ik sla alleen altijd door en maak ze veel te snel😅

10 likes

Deze met mijn vriend gemaakt! Was leuk

13 likes

Leuk die eerste!

Die glimmende stukjes zijn inderdaad echt vreselijk in deze donkere maanden.
Was zelf ook bezig met een puzzel waar gouden glimmende stukjes in zitten en pffff heb er echt een oaar dagen langer over gedaan omdat het gewoon niet te zien was.
Maar hij is klaar en vind hem echt mooi. Wel heel lastig vond ik

14 likes

Hema puzzel, was leuk om te leggen maar sommige stukjes passen niet perfect in elkaar

21 likes

Ziet er wel leuk uit! Hoe is de kwaliteit de stukjes? Zijn het van die dunne dingen of stevig karton?

Ik kwam ineens weer wat Thomas Kinkade disney puzzels tegen die ik nog niet ken, dus heb er 2 besteld. Worden er elk jaar weer nieuwe uitgebracht?

5 likes

Ze zijn heel stevig! Ook mooi bedrukt

1 like

Nog even twee kerstpuzzels gekocht bij intertoys voor een tientje per stuk :heart_eyes:

26 likes

Samen met mn vader gemaakt, dik 2 uur mee bezig geweest :joy: 300 (best grote) stukjes

14 likes