Deze gekregen, niet zo moeilijk. Volgende keer toch liever een wat rustiger plaatje
Ik had deze gemaakt, ik dacht ah simpele, normale puzzel van clementoni. Maar het was echt een lastige puzzel: veel stukjes waarbij je denkt dat het randjes zijn maar dat toch niet blijken te zijn. Ik kon iig niet als eerste de rand helemaal maken, dus ben gelijk op kleur gaan leggen.
Hier zie je wel een beetje dat het geen standaard stukjes zijn. Was echt een leuke puzzel om te maken!
En deze heb ik nog op voorraad die ik nog nooit gemaakt heb, dus kan nog even door
Man, wat een puzzel. De stukjes passen helemaal niet goed. Koop niet weer één bij de Hema. Maar ik zal hem af krijgen
Ik heb ook een puzzel van de nachtwacht gehad en wat een KUTpuzzel was dat. Zo veel kleuren die op elkaar lijken. Het is de enige puzzel die ik weggegooid heb zonder af te maken
Die neiging heb ik nu ook wel
Deze puzzel was zo moeilijk. Zoveel kleuren die op elkaar lijken en geen duidelijke zwarte lijnen die je kon volgen om bijv een vogel. Het was echt per 2 stukjes in het begin. De rand was wel snel te leggen.
Ik heb een puzzel van de kringloop vandaan, hij is af maar ik mis vier stukjes. Een missend stukje kan ik nog wel aan, maar vier vind ik wel te veel. Verder vond ik m ook niet lekker puzzelen (dunne stukjes die op meerdere plekken pasten terwijl dat niet zou moeten).
Wat zouden jullie doen met de puzzel? Weggooien of weer aan een kringloop doneren?
Zonde zeg! Als je ‘m alweer aan de kringloop zou geven, zou ik echt duidelijk (briefje OP de doos oid) aangeven dat er zoveel stukjes missen. Maar denk eigenlijk dat ik ‘m eerder weg zou doen, hoe jammer ook.
Ik zou m weggooien of op de plaatslijke gratis afhalen facebookgroep zetten.
Ik schrijf het dan op de doos, met een rondje op de plek waar het stukje ongeveer mist. Maar als de kwaliteit ook nog kut is, en er missen zoveel stukjes dan zou ik m weggooien.
Thanks voor jullie antwoorden! Ik neigde zelf ook naar weggooien (ondanks dat ik dat wel zonde vind…) maar ik denk niet dat ik er nog iemand anders blij mee maak.
Waar is de puzzel van? Voor wasgij en Jan van. Haasteren hebben ze van die donatie plekken. Mocht die puzzel ook daarvan zijn kan je de missende stukjes nog aanvragen!
Nee helaas, het is van het merk play time. Ik denk dat het ook een vrij oude puzzel is
Unicefpuzzel van de kringloop! Heb me echt vermaakt met de meme-waardige dieren
Ben ik trouwens de enige die onder de 1000 stukjes puzzelt? Zie hier vooral foto’s van grote puzzels.
Ik ben ook geen fan van grote puzzels. Liefst puzzels met 1000 stukjes of minder. Vaak thats life/Jan van Haasteren puzzels en Disney is er ook in 500. En ik koop soms een houten puzzel die hebben meestal <100 stukjes
Ik vind meer van 1500 ook niet leuk meer, haha. Ik houd van puzzelen, maar het moet wel leuk blijven :’)
Ik heb deze van de week gemaakt! Vond hem erg leuk om te doen.