Twee extremen. De ene met boeken was lekker makkelijk en snel klaar. Het koekje heb ik zo lang over gedaan, paar keer overwogen om te stoppen

Klaaarrr, ben voor m’n doen echt lang bezig geweest met deze puzzel. Normaal houd ik er ook geen voorbeeld bij maar dat was met deze echt geen doen haha. Ik ga deze plakken, inlijsten en bij m’n zoontje op de kamer, want ja lego
Leuk die eerste!
Die glimmende stukjes zijn inderdaad echt vreselijk in deze donkere maanden.
Was zelf ook bezig met een puzzel waar gouden glimmende stukjes in zitten en pffff heb er echt een oaar dagen langer over gedaan omdat het gewoon niet te zien was.
Maar hij is klaar en vind hem echt mooi. Wel heel lastig vond ik
Ziet er wel leuk uit! Hoe is de kwaliteit de stukjes? Zijn het van die dunne dingen of stevig karton?
Ik kwam ineens weer wat Thomas Kinkade disney puzzels tegen die ik nog niet ken, dus heb er 2 besteld. Worden er elk jaar weer nieuwe uitgebracht?
Ze zijn heel stevig! Ook mooi bedrukt
Knap! Wat is jouw strategie voor die lucht? Ik merk dat ik dan maar iets doe en dan er uiteindelijk mee stop omdat ik het te lang vind duren
Afhankelijk van hoe groot het stuk met een kleur is, puzzel ik wel eens op vorm. Dan sorteer ik de vakjes op vorm en ga dan kijken welke past
Alles van 1 kleur sorteren op vorm inderdaad, en dan 1 voor 1 proberen wat past
Het blauwe gedeelte kon ik alleen overdag doen omdat ik er anders niks van zag
Was mn eerste puzzel in anderhalf jaar.
Wat een gezellige puzzel! Jammer dat ze hem niet verkopen in de winkel (ik zie hem iig niet online)
In de winkel kon je ze wel kopen voor €9,99! Met de pas krijg je hem dan gratis voor 100 punten.