Het niet zo lekker in je vel-topic

Dan deal je al met eenzaamheid en geen vrienden kunnen maken in een nieuwe stad krijg je ook nog van je buurman de vraag waarom ik hier eigenlijk woon als je niemand kent :sob:

1 like

Zegt meer over je buurman dan over jou. Wat een ontzettend rare vraag. :flushed:

Als ik ook nog rekening moet houden met m’n huisvesting of dat ik in die omgeving ook mensen ken. Kan ik wachten tot ik een ons weeg om het ouderlijk huis te verlaten.

4 likes

Fijn dat je dat zegt, want het gaf me zo kut gevoel. Niet de eerste keer trouwens dat hij hierover begon.

Ik ben ook alleen verhuist om het ouderlijk huis te verlaten :sweat_smile:

2 likes

Omdat ik wel soms overweeg om samen met een vriendin te gaan wonen in een andere stad zei ik nu van: dat vraag ik me ook weleens af. Maar zo stom dat ik het gevoel had me te verantwoorden.

2 likes

Even een mini rant: Ik ben begonnen met een nieuwe stage (ik wissel om de 2 maanden ongeveer) en ben de hele tijd zó angstig ik word er echt helemaal gek van. Elke keer weer nieuwe dingen doen die ik nog nooit heb gedaan op nieuwe plekken met nieuwe mensen die ik niet ken. En dan net als ik een beetje mijn plek heb gevonden ga ik weer door naar de volgende. Ik ben er echt klaar mee maar dit moet nog minimaal een jaar zo door :frowning:

5 likes

@Soy.peor @Negativ @Druppels lief van jullie :heart:
Het gaat met mezelf gewoon al niet goed nu, dus dit erbij maakt het extra moeilijk, ook omdat ik me gewoon veel zorgen maak om haar.

5 likes

De bel ging net en ik schrok zo daarvan en toen raakte ik in paniek alleen al daarvan. Is niet goed

2 likes

Ik zit nu al vanaf januari thuis met een burnout. Ben al wel aan het reïntegreren, maar t gaat me te langzaam. ( stiekem weet ik wel dat dat niet zo is.) Van mijn werk krijg ik alle ruimte en de arbo arts is ook heel mee werkend. Dat is echt vet fijn. Morgen heb ik een intake bij een psycholoog. Ik heb een pittige jeugd gehad, en als ik nu toch thyis zit, dan dit ook aanpakken. Maar ik vind het zo spannend. Heb de hele dag al buikpijn en last van mijn darmen…

2 likes

Waarom wissel je om de twee maanden als ik vragen mag

1 like

Dat moet bij sommige studies

1 like

Het viel hier ook heel erg mee. Ik vond het wel pittig om echt alles te vertellen en ook om dingen te herinneren. Hij vroeg dingen over mijn jeugd die ik echt niet meer wist. Ik heb er wel een goed gevoel over. Ik kan gelukkig ook wel snel starten. Hij heeft geen hele lange wachtlijst.

2 likes

Fijn dat het mee viel! En ook fijn dat er geen lange wachtlijsten zijn zodat je snel terecht kan

1 like

Ik ben nu al 4 weken ziekgemeld wegens lichamelijke klachten. Maar het lijkt er op dat die ook wel komen omdat t mentaal niet goed gaat. Nu heeft de fysio aangegeven dat ik het beste niet meer kan werken tot ik fit ben. En dat praten met een praktijkondersteuner ook wel verstandig is. En waarschijnlijk ga ik nu mn baan verliezen (uitzendwerk) terwijl ik eindelijk voor t eerst in mn leven een fulltime baan had. Maar ben nu dus fysiek en blijkbaar ook mentaal helemaal vastgelopen. En ik zie het zo niet zitten om t allemaal aan de pakken.

5 likes

Mn TL zei dat ze nog niet van me af willen. Mja vandaag kan ik alleen maar janken.

2 likes

Ik ervaar al een tijdje stress van iets. En naast dat het mentaal soms zwaar is, krijg ik nu ook last van haaruitval. Alleen het is echt een ingewikkelde situatie. Ik zit er soms aan te denken om met iemand erover te gaan praten. Alleen dat kost zo veel geld.

1 like

Zou je ook iets hebben aan de praktijkondersteuner bij de huisarts? Dat is gratis en daar kun je, bij ons in ieder geval, snel terecht.

2 likes

Ik zit al sinds juni bij huis ivm mijn zwangerschap. Word er zo moe van om elke dag weer met tranen in mijn ogen te zitten, wachten tot er weer een dag voorbij is. Heb bijna nergens zin in en wat ik wel zou willen doen, dat lukt me niet. Heb inmiddels ook nog maar 1 broek die past, maar ik kan het niet opbrengen om te gaan shoppen (online bestellingen passen mij bijna nooit). Zelfs de keuken opruimen voelt als een enorme taak en ik moet mezelf echt van de bank slepen nu. Ben er gewoon klaar mee me zo kwetsbaar, zwak en eenzaam te voelen. Ik weet waar ik het allemaal voor doe en dat het veel erger kan, maar ik wil ook gewoon m’n leven weer terug.

Sorry ik moest het even ergens kwijt. Liefde voor iedereen hier die ook door een moeilijke tijd gaat :heart:

5 likes

Ben de laatste tijd zo klaar met alles. Ik vind m’n werk niet meer leuk en ben momenteel heel erg onzeker over m’n uiterlijk, wat m’n relatie er ook niet beter op maakt. Continu bang dat m’n vriend me niet meer leuk vindt en het uit gaat maken etc. Daardoor hebben we vaak discussies en dat maakt me nog ongelukkiger en onzekerder. :cry:

4 likes

Oja! Dat is misschien wel een optie. Ik zou alleen wel liever iemand hebben die iets meer weet over een specifieke situatie. En nu heb ik op werk een coach. Voor coaching on the job maar zij heeft ook nog een eigen praktijk en zij doet niet alleen coaching op werkgebied maar is best breed opgeleid. Dus ik twijfel om haar te mailen voor aan afspraak (wel tegen betaling natuurlijk). Maar ik vind het wel spannend :sweat_smile:

2 likes

En het is pas 2 dagen herfst en ik voel nu al mn winterdip opkomen.
Het word vast versterkt door stress maar pff ik haat dit.
Ik heb geluk dat ik vanaf oktober maar tot 3 hoef te werken. Dan heb ik niet van die dagen dat ik in t donker naar mn werk ga en in t donker terug kom haha.

Ben wel blij dat het niet meer zo heet is maar dat grauwe maakt me sip.

9 likes