Wat je even kwijt wil #61

Aahw het is super vervelend maar t ligt totaal niet aan jou hoor!

1 like

Oh God, ik heb net een allen beantwoorden mail gestuurd. Ik voel me boomer.

15 likes

Oh er staat een iconisch gebouw in “mijn” stad (de Boerentoren in Antwerpen) in brand en ik vind het zo erg? Ik hoop echt dat de schade beperkt kan blijven maar het ziet er geloof ik slecht uit

Ik ben echt helemaal ingebouwd tussen de organisatie van de Vuelta, wat een nachtmerrie er zijn echt een recordaantal Jeroens hier in de stad

9 likes

Dat laatste :face_with_peeking_eye:

7 likes

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het niet zo lekker in je vel-topic

Love de trein in de avond. Een vrouw facetimed kapothard met een man en hij vertelt haar dat hij afgelopen maand allemaal nieuwe trucjes heeft geleerd in bed enzo :rofl:

5 likes

En heb je het al geprobeerd? Ik zit in hetzelfde schuitje;).

1 like

Ik heb de hele avond doorgewerkt waardoor ik morgen middag vrij ben🥳

4 likes

Haha mijn verwachtingen voor mezelf liggen ook nog niet zo hoog🙈. Welke skeelers heb je gekocht? Ik ben nog op zoek!

2 likes

Ik ga verder op zoek! Succes met oefenen met remmen😄.

3 likes

Het is toch nog wel lekker weer? En de zee is wel lekker opgewarmd nu.

6 likes

Nou ik ben allebei mn favo oorbellen kwijt geraakt deze week. Toen ik de ene kwijtraakte dacht ik nou ik heb de andere nog.
Nou die ben ik nu ook kwijt.
Moet ik maar weer eens naar my sjuuuuwlerie

4 likes

Waarom ben ik zo verstrooid in de ochtend (oké, niet alleen in de ochtend). Gooi ik mijn bruistablet met bessensmaak per ongeluk in mijn kom met warme melk voor de brinta. Lekkere roze bruisende melk nu 🫠

17 likes

Naah dit is echt een goed nieuws week. Net gehoord dat mn leidinggevende gaat stoppen haha. Ben zo blij.

77 likes

Poh, ik lees dit terwijl ik nu juist een bevalling volg. Er zijn nu al vier kittens binnen iets langer dan een uur.

Hoe kan het dat ze allemaal ineens zijn overleden? :pleading_face:

1 like

ja straks ben jij de nieuwe leidinggevende, is het dan nog goed nieuw???!!!

2 likes

Als dat dan betekend dat ik dit bedrijf om zeep kan helpen zeker!

4 likes

9 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: RIVM: jaarlijks tientallen doden door negeren oproep uitstrijkje

Diegene wiens vriendin net overgeplaatst is? :eyes::beverage_box:

2 likes