Ugh, ik snap mijn woenstijnroos biet. Hij deed het beter maar gaf hem vandaag een mini beetje water en voelt nu slapper? Terwijl de aarde is zo droog dat het poeder is(ik denk dat hij te droog is, maar durf amper water te geven…)
Iemand vandaag de upload van Kaylee Ellen gezien? Iemand enig idee waar ze op hint aan het einde?
Ik gok dat ze een eigen biorb heeft ontworpen en die aanstaande video’s gaat onthullen. Maar dat is een wild guess…
Ik had dit ook! Nu heb ik ze nieuwe grond gegeven bij de laatste verpotronde en nu zijn de bladeren weer helemaal stevig. Misschien is de grond ‘op’?
Echt m’n droom dat mijn man dit zou doen! Haha, leuk!
Heb deze 2 planten in 1 pot gezet. Geen idee of dat kan, maar vond het wel mooi staan.
En deze 2 stekjes lijken goed te lukken
Echt super leuk gedaan! Potjes, teksten, helemaal leuk.
Kijk dan jongens!!! Wat doet mijn croton ineens voor leuks??? Ik ben heel benieuwd naar de bloei, dat heeft-ie nog niet eerder gehad.
Een alocasia olifantsoor misschien, kan alocasias altijd moeilijk uit elkaar halen
Dank je!
Waar heb je die lampen vandaan?
Bedankt ik zal eens rondkijken! Ik heb namelijk lastig licht in huis dus zo’n lamp zou perfect zijn .
Iemand ervaring met een webshop die strelitzia’s verkoopt? Ben op zoek naar een grote, dus wil er best wat geld aan uitgeven maar dan wel t liefst een goeie
Heeft iemand een tip hoe ik deze plant kan redden? Ik weet niet precies wat er mis is gegaan, ik denk dat ik hem teveel water heb gegeven. Als ik hem uit de pot trek is de grond wel een beetje vochtig maar niet echt nat. Ik zou het zo jammer vinden als hij het lootje legt want ik vind het echt een leuk ding
Mijn planten geven ook nog bladeren. Moet kunnen toch? Zo laat in het jaar is het nog niet.
Wanneer stoppen of minderen jullie met plantenvoeding?
Jaa hier ook nog een nieuw blad bij mn strelitzia en bananenplant, maar het gaat nu wel al wat moeizamer merk ik. Denk dat het tot eind september een beetje is?
Voor zover ik kan zien wel, al zie ik niet echt enorme wortels, meer een hoop kleinere