Hebben jullie creatieve manieren om je plant aan de muur te bevestigen?
zou ik zelf zonder macramé doen denk ik
Zoiets heb ik nu zelf aan de muur maar kan de exacte link niet vinden. Met schilderijhaakjes eraan.
Thanks!! Ja het moet echt aan de muur en dan vind ik macreme niet mooi!
Nee ik ook niet, maar het plankje zo aan touwtjes vond ik wel leuk! Is t ook niet direct weer een complete boekenplank. Je zou er ook een cirkel uit kunnen halen waar de pot in valt.
Mijn Sansevieria zat geloof ik een beetje strak in de pot. Duurde ook even voor ik hem eruit had haha.
Gelijk de babyâs even apart gezet voor een vriendin.
Al mân plantjes zijn hoopjes ellende echt ga gewoon dood zodat ik nieuwe kan kopen, dit is voor niemand leuk
Wishlist hoya gescoord (niet die van deze foto maar wel zo eentje). Deze was echt binnen een minuut uitverkocht online
Ik vind de laatste tijd kleine plantjes zo schattig en toevallig is hier een nieuw planten winkeltje met heel veel kleintjes! Dus nu toch gezwicht voor een Chinees lantaarentje
Ik zat hier vandaag nog aan te denken. Misschien moet ik ook pakketjes van meerdere kleine plantjes aanbieden. Dat je er 3 kunt kiezen/samenstellen
Ja, leuk idee!
Ohhh deze wil ik ook nog zo graag! Waar heb je die vandaan?
Ja, leuk idee! Kleine planten zijn altijd leuk voor in de vensterbank, op de lege plekken tussen de grote potten en om cadeau te doen. Moet zeggen dat ik ook sneller geneigd ben om kleine planten te kopen wanneer je drie voor een vaste prijs kan aanschaffen, zoals de drie plug plants voor âŹ10,- bij Kek Jekkie.
Mijn monstera rolt een nieuw blad uit maar ik zie nu al dat het bruine plekken heeft hoe kan dat komen? Heb wel met hem liggen worstelen om hem op een mosstok te binden deze week, kan het daarom gekneusd zijn ofzo?
Hm, ik zat dus samen met een vriendin te azen en zij heeft uiteindelijk afgerekend voor ons allebei. Maar mijn niet afgeronde bestelling is blijven staan en ik kreeg net een betaalverzoek Dus ik heb er wellicht één extra als dit allemaal klopt. Ik laat het nog wel weten.
Oehh, in de stad waar ik ook woon? Welke winkel is dat?
Jaaa, waar eerst die zweverige edelstenen winkel zat tegenover velius!
Ohh heb je er misschien 3? Nou ik houd me zeker aanbevolen (waarschijnlijk kan ik me dan niet inhouden en bestel ik nog wat van je shop)
@Merel die is van kokosvezels. Vaak met een plastic buis vanbinnen. Wortels zullen hier niet zo snel vanzelf tegenaan groeien.