O, ik heb er zelf nog niks besteld omdat de wachttijden zo lang zijn maar dan ga ik het dus zeker niet doen. Bedankt om er mij attent op te maken!
Hier was ik ook niet van op de hoogte. Ik heb er, een tijd geleden, 2 planten gekocht. Goed dat je het ter sprake brengt! Ik ga mij er eens in verdiepen.
Die doorzichtige potjes zijn echt ideaal! Waar heb je die gekocht?
Deze zijn van Elho! Je hebt ze in 13/15/17cm diameter.
Inderdaad echt ideale binnenpotjes waarbij je de wortels en grond perfect in de gaten kan houden.
Ik heb ze gekocht bij de Aveve, maar je zult ze wel in ieder tuincentrum vinden.
Orchidz punt nl heeft er ook, die zijn iets goedkoper.
Hoort erbij! Net als wij haren verliezen. De jouwe heeft wel weinig bladeren over dan!
Ik heb het opgezocht en ben terechtgekomen in een rabbithole van slechte reviews en shady sh*t, idd niet bij bestellen dus! Merci voor de eye opener en heb al spijt dat ik ze vermeld heb
Iemand tips voor webshops die wél deftig zijn?
@equinox Waaw! Wat is je instagram (als je het wilt delen)?
Ik zal je even een berichtje sturen!
Je kan die als kamerplant houden!
Ik heb hem een keer bij iemand thuis gezien en ik vond hem zo leuk. Ze kunnen heel groot worden!
Mooi zeg! Die potten lijken me echt ideaal. Gebruik je perliet in je potgrond?
Ik gebruik inderdaad perliet, gemengd met kokosgrond. Onderin doe ik hydrokorrels, voornamelijk zodat de grond niet constant uit de potjes loopt bij het water geven. Ik denk wel dat ik mijn mix in de toekomst misschien iets uitbreid, maar daar moet ik mij nog in verdiepen.
Zocht net mijn oude post uit 2019 op om te zien hoeveel mijn Euphorbia is gegroeid sinds ik m in niet al te beste staat kreeg:
Even ongevraagd advies van mijn kant: op tijd afknippen voordat het kan vallen, want het geeft echt een enorme plaktroep. Zo zonde, want ik vind ze zo leuk en ze ruiken zo lekker inderdaad!
Kan het zijn dat mijn planten allemaal nog in winterslaap zijn vanwege deze lange koude lente? Er gebeurt echt neerrrrgens nog iets behalve 1 kleine spruit op mijn monstera. Maar mijn calathea’s en monkeyleaf doen niks…
Zo leuk dat deze meid bloeit, heb hem vorige zomer van mijn moeder gekregen en ze deed maar niks. maar opeens allemaal babies en nu dus bloemetjes
Ik kocht vandaag deze Coleus (siernetel) bij een lokale kweker. Ben er echt verliefd op ga hem binnen groeien!
Een mini boner
Of een klein balletje wat een bikkel