Gewoon doen, uit ervaring kan ik zeggen dat dat niet werkt.
Drie weken lang twijfelen om een box te bestellen. Afgelopen dinsdag bij de Intratuin een maar plant gekocht, volgende dag weer een plant gekocht, donderdag kneusjesbox besteld haha.
Gewoon doen, uit ervaring kan ik zeggen dat dat niet werkt.
Drie weken lang twijfelen om een box te bestellen. Afgelopen dinsdag bij de Intratuin een maar plant gekocht, volgende dag weer een plant gekocht, donderdag kneusjesbox besteld haha.
Suf he! In het tuincentrum zijn die bloemetjes er altijd opgeplakt. Heb er nog nooit echte bloei bij een cactus gezien.
Mm, het zijn wel echte diva’s. Mijne gaat altijd dramatisch hangen als ze dorst heeft
Huh, dat is helemaal niet zo hoor. Ik kocht laatst een cactus met al enige bloei, heb hem toen cadeau gedaan en kreeg een paar dagen later “Kijk, hij bloeit!” met een foto erbij.
Ik heb dit ook gehad!! Er staat dat mn bestelling morgen wordt geleverd. Ik ben benieuwd haha
Ik had wat info opgezocht over het verpotten van een calathea, en toen kreeg ik de indruk dat ze het allemaal hebben. Ik ga vanavond mijne verpotten, ben erg nieuwsgierig of zij ze ook heeft.
Mijn musa blijft baby’s maken. Ik heb toen ik hem kocht al een grote baby verwijderd maar nu zijn er weer 4 New Borns. Is daar iets aan te doen aangezien het wel energie van de moeder afneemt?
Mijn calathea staat nu op een plaats waar ze echt maar van een kant licht krijgt. Op zich geen probleem want ze vouwt haar blaadjes netjes die kant op. Maar zouden jullie de pot dan vaak draaien of juist laten? Als ik haar omdraai zijn de blaadjes toch na een dag naar het licht gedraaid.
Dit zat er allemaal in de box. Mijn vriend denkt nu dat die in een tuincentrum woont nu . Gister ook al bezig geweest met potjes kruiden zaaien. Ga er wel een aantal weggeven want had al best wat planten staan hier en komen er nog vier aan van plantje.nl. Die gelukkig niet in deze box zaten. Zijn trouwens allemaal prima planten. Zie niet wat er kneuzing aan is. Ze hebben alleen sommige planten wel erg veel water gegeven. Ze waren zeker bang dat ze onderweg dorst zouden krijgen.
Oh fijn! Dan is t misschien alleen bij “mijn” tuincentrum. Daar speur ik vaak naar lijm haha.
Ik vind jullie heel lief en allemaal zo enthousiast over die box, maar ik kan het woord ‘kneusjes’ echt niet meer horen
Mijn musa groeit niet echt goed, en ik denk dat het door die babies onderaan komt. Kan ik deze er best uithalen?
Ook is er een heel grote, wat moet ik daar mee?
Denk je dat hij los genoeg zit van de grote stam?
Sorry ik ben echt beginneling op vlak van planten.
Haha ja sorry, snap ik! Ik zag in de plantjesgroepen op facebook ook al allemaal boomers die met veel bombarie gingen aankondiging dat ze het niet leuk meer vonden door de kneusjesbox omg. Iedereen en z’n moeder heeft er een.
Ik zal het voor je aanpassen!
Weet je hoe die ene met roze bladeren heet? Zo moooooi.
Ik heb ook een box besteld😶 Ik heb nu 25 plantjes op 28m2🙈
Bedankt!! Een super duidelijke uitleg
Vergelijk je me nou met een stel facebookboomers?