Het Plantentopic #2 (Deel 1)

Zoals @Lula zei is die echt heel makkelijk en zelfs als je hem zou ‘verpesten’ knap je hem best makkelijk weer op.

1 like

Goed om te horen! Ik zal zoals @Lula suggereert eens goed letten op de blaadjes, misschien krijg ik het dan door.

1 like

Ik weet niet of dit beter hier of in het datetopic kan, maar ik heb vlak voor corona een jongen ontmoet en we zijn elke dag nog aan het appen en een paar weken geleden stuurde ik hem een foto van die plant, omdat ik 'm zo mooi vond.
Nu kreeg ik vandaag dit bezorgd:

Zo lief! Ik heb er alleen niet echt plek voor en hij staat nu op een omgekeerde schaal:’) moet nog een pot kopen.

57 likes

Vandaag deze schoonheid gekocht :heart_eyes:
Ze komt uiteindelijk in een bakje aan de muur te hangen, maar we misten wat ophangmateriaal.

27 likes

Awwww :love_letter:

@Marsepein Heeft hij zelf uitgezocht welke plant het is?

1 like

Ik had een keer een link gestuurd met het bericht dat ik ‘m een beetje aan de dure kant vind:’)
Edit: dit was echt niet als hint bedoeld btw

2 likes

Clever move :sunglasses::stuck_out_tongue_winking_eye:

(Snap dat het geen hint was, des te liever dat hij zelf initiatief neemt om 'm naar je op te sturen!)

3 likes

:joy:
Ik ben er echt superblij mee. Dit zijn de eerste soort van bloemen die ik van een jongen krijg haha

2 likes

Weer op pad :heart:

23 likes

Oeh zo cute! Pilea soort toch? Welke ook alweer?

@Marsepein ahh dat is echt superlief van die gast! Houden!

@Twijfelaar planten gekregen als in spon? Ik wil dit ook :joy:

1 like

Ik heb een vraag: ik heb enkele maanden geleden m’n planten met aaltjes behandeld ivm rouwmugjes. Die kwaal is helemaal weg. Heel af toe zie ik 1 vliegje, maar t worden er nooit meer.

Maar nu zie ik dus al een tijd heeeeele kleine witte wurmpjes op de schotel van m’n monstera albo. Zouden dat de aaltjes zijn? Ik had eigenlijk gedacht dat ik ze niet zou kunnen zien en dat ze ook al dood zouden zijn omdat m’n rouwmugjes al een tijd weg zijn.

M’n plant ziet er verder top uit! Geeft helemaal geen tekenen van ongedierte.

Heb jij een plantenwinkel? :heart_eyes: Ik wilde je een pb sturen maar ik weet niet hoe?

Het is een peperomia pepperspot!

1 like

Oh nee met “als cadeau” bedoelde ik geen spon. Goed dat je het vraagt voor het geval meer mensen dat dachten. Maar plantenspon is op zich wel welkom. :sunglasses:

1 like

Ik weet niet waarom ik pilea zei :joy: Dankje! Vet cute. Heb deze volgens mij nog nooit in het wild gezien.

1 like

Haha jammer :stuck_out_tongue:
———
Ik heb weer eens zin in wat plantenpolls maar heb het idee dat ik dat elke maand doe hier :joy: zal ik er een paar maken?

5 likes

Ja, leuk!!

Hahaha super creepy :smile:

2 likes

Hahahahaha wooow dit had ik helemaal niet gezien. Dat was folie die om een van de plantjes zat :rofl:

1 like

Wauw! Hoe heet deze?