Het Plantentopic #2 (Deel 1)

Mijn planten:

13 likes

Hahaha ik kwam net hetzelfde posten :stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes:

Alocasia Dragon Scale.

1 like

Daar ben ik ook benieuwd naar, want ik heb precies hetzelfde!

1 like

Deze witte beesten ook?

Ze moeten uitsterven als er geen eitjes en larven meer in de potgrond zitten.:woman_shrugging:

1 like

Ja!! :astonished:

1 like

Oke komt 'ie!

Hoeveel planten heb jij?

• 0
  • 1-10
  • 11-20
  • 21-30
  • 31-40
  • 41-50
  • 51-70
  • 71-90
  • 91-110
  • 110+ :heart:

0 stemmers

Hoeveel planten zijn er afgelopen winter gestorven?

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6-8
  • 9-12
  • meer dan 12

0 stemmers

Als je een van deze bijzondere planten gratis mocht hebben, welke zou je dan nemen?

I did a thing! Bedoeling is om ‘m op termijn een heel stuk voller te krijgen over de rand van de boog.

50 likes

Hahah, wauw meer dan 110 planten?! Ik heb er 9 en vind mijn huis al een jungle. Zitten wel een paar grote tussen trouwens.

@trompeloeil Heb je daar kabelclips voor gebruikt? Ik heb dezelfde en die woekert inmiddels de hele vloer over (terwijl hij bovenop de kast start…), misschien moet ik die ook omhoog leiden.

1 like

Jaaa wooooow :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Yep, gewoon bij de doe-het-zelfzaak van die kabelbinders gehaald die je met een nageltje in de muur klopt. Mocht je t ook willen doen raad ik aan om minstens die van 10mm te nemen. Ik heb er nu van 8 gebruikt en die zijn op sommige plekken wat krap (dus weinig ruimte Voor de takken om nog te verdikken).

1 like

Ik ben op zoek naar een open plantenkast. Liefst een beetje speels en met planken op verschillende hoogtes. Iemand nog tips?

Nice! En dat is stevig genoeg? Die heb ik nog wel in huis namelijk!

1 like

Ik heb deze, vol met planten

2 likes

Pff die van Xenos is 79,99, die van Casa is 99,- en precies hetzelfde

https://nl.casashops.com/nl/producten/trapp-wandrek-bruin-h-170-x-b-72-x-d-32-cm/592676/

Ja ik tip toch Xenos… :upside_down_face:

1 like

Ja 110 waaaauw! Ik hoop zo erg op foto’s :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

@anon42887991 Ik ook! Ik heb hem ook door @Banananana. Toen was er 20% korting op die kast. Misschien komt het weer

Edit: hou er trouwens wel rekening dat je weinig grotere en hoge planten kwijt kan in die kast. Hij is wel open van boven dus daar kan je evt wat laten uitsteken

1 like

Ik heb een soortgelijke vakkenkast van de Casa, maar daar loop ik idd er ook tegenaan dat je weinig hogere planten kunt neerzetten.

Dit model, maar die staat niet meer op hun site

6 likes